1. Bölüm

7.3K 115 6
                                    

Edho dizisinde ki bütün karakterler şimdilik aynıdır. Değişiklik olursa, onları belirteceğim. 😊
Meryem 'in bildiği kadarıyla Hızır aylardır Nazlı'yla görüşmemiştir. Fakat Meryem 'in haberi olmadan Hızır arada bir gidiyodur en son geçen hafta cumartesi günü Yunus Selim'i görmeye gittiğinde Yunus onun kucağında uyuduktan sonra, Nazlı ona yaklaşınca boşluğuna gelip nazlıyı öpmüştü. Bir kaç dakika Sonra ne yaptığını farkedince hemen Nazlı'dan ayrılıp, evden çıkıp gitmişti. Nazlı'da bunu fırsat bilerek böyle bişeyin olacağını tahmin ederek merdivenlerin kenarında yarene kameraya alması gerektiğini söylemiştir. (Olaylar burdan itibaren gelişir.)
Günlerden cuma Hızır, Meryem, ömer, Zeynep, Hayriye ana, lütfiye Alparslan; Çakırbeyli evinde kahvaltı yapıyorlardır. Hızır 'la meryem 'in arası biraz bozuktur. O sırada kapı çalar. Lütfiye kapıyı açmaya gider.Gelen kuryedir. küçük bi pakette cd vardır. üstünde "meryem'e" yazıyodur. Lütfiye paketi Meryem 'e verir. İçindeki notu okur. Notta "Hızır'la seyret" yazıyordur. Meryem notu Hızır 'a uzatır. Hızır biraz gerilir. Birlikte odaya çıkarlar. Hızır laptopu açıp cd'yi takar ve meryem de yanında oturuyodur. Açılan video karşısın da Hızır sinirden elini sıkıyordur. Meryem'e bakmaya cesaret bile edemez Meryem'in gözleri dolar, aynı zamanda çok sinirlenir...

Pek okuyan olacağını sanmıyorum. Ama yazmak istedim. İyi okumalar. Yorumlarınızı bekliyorum. ☺😊😍😘

EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin