8.bölüm

1.8K 44 2
                                    

Tepkileriniz için çok teşekkür ediyorum süpersiniz 😍😍😘 az da olsa beni ne kadar mutlu ettiğinize inanamazsınız. Kelimeler yetersiz inşallah beğenip, yorumlarınızı eksik etmezsiniz.  😍😘😘😘

Cemal Hızır'a ateş etmiştir. Alparslan ve ilyas içeri koşar ve Alparslan Cemalin tam kafasına 3 tane sıkar. İlyas abisine koşar. Alparslan Yunusu alıp nazlı'ya götürür ve nazlı hızırı sorar. 
Alparslan; (ağlamaklı ses tonuyla) "vurdular, ama sanırım sıyırdı ben ambulansı aradım. sende sakın burdan çıkma."
Nazlı ağlayarak kafasını sallar. Alparslan içeri koşar. Hızır baygındır. Kanlar içinde yatıyordur. Alparslan öylece kalır. Aklına babasını kaybettiği gelir ve hemen İlyas amcasıyla birlikte Hızır'ı omuzlarlar. Ambulansın geliceği yoktur onlar'da arabayla gitmek zorunda kalırlar.
İlyas; "Alparslan biliyorum istemiceksin ama sen burda nazlıyla kal. şu itleri de halletmek için Vehbi abiyi ara burası sende"
Alparslan; (itiraz etmek gibi bi şansı yoktur)  "sıkıntı yok amca ama haberdar edeceksin beni. hadi çabuk"
İlyas cevap vermeden arabayı gazlar. Alparslanda evi halletmiş nazlıyla oturup haber bekler. İlyaslar hastaneye gelmiştir.(bağırarak) "sedyeee!! sedye getirin" hemen sedye ve hemşireler gelir. Bi makinaya bağlayıp, ameliyathaneye alırlar. İlyas kapıda beklemiş, ağlıyordur. Doktor bu sırada içeri girer...
-ÇAKIRBEYLİ EV-
Meryem'in canı sıkkındır, duş alıp hazırlanmış aşağı inmiştir. Kahvaltı yapılıyordur hala, çocuklar okula gitmiştir.  Ve evin kadınları da toplanmış, sadece mübeccel konuşuyordur o da kendi kendine konuşuyordur. 😂😂
Mübeccel; "ayy acaba yunusu yaren mahmutla planlayıp mı kaçırdı? ya  yurt dışına geceden kaçtılarsa??"
Meryem; (artık dayanmayıp, sıkılarak) "off Mübeccel bi nefes al ne mahmutu ne yurt dışısı ya saçma sapan konuşup canımı sıkmayın benim.!!" (meryem nazlı eve girip Hızır 'la onları öyle gördüğü için sinirlidir) o sinirle mutfaktan çıkıp balkona geçmiştir.  Mübeccel yine fitneliğe başlayıp; "abla neden bu kadar gergin, e tabi benim metresimde kocamla benim odama girerse bende sinirlenirim. kadıncağız haklı aslında" Hayriye Ana'da birden mutfağa girer. "utanmay musunuz fitnenizi ortalığa saçmağaa, kizumı niye sinirlendireysunuzz"
Mübeccel; "ayy anne olanlardan haberin yok tabi. Nazlı geldi kapıya sen arka odadayken bişey duymadın. Lütfiye içeri almayınca zorla içeri girip Hızır abilerin odaya çıktı..."
Hayriye Ana; (kızgın ve şaşırarak) "demaa mübeccel demaa."
Mübeccel; "niye ki anne noldu?"
Hayriye Ana; " Hizır'la Mery..... Ben sağaa neyi anlatayruum. töbe töbe" (mutfaktan kalkar balkona Meryem'in yanına gider. Tam gidicekken kapıda Meryem'in telefonu çaldığını duyar. kapıdan dinler konuşmaları.
Meryem; "efendim ilyas"
ilyas; ".........."
Meryem; (gözleri dolmuştur) ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin ilyas? ne diyosun sen? ne vurulması?"
İlyas; "........."
Meryem konuşurken bi yandan içeri geçicekken Hayriye Ana'yı görür. Meryem telefonu elinden düşürür. Hayriye Ana kalbini tutuyordur....

Bölüm yine kısa olmuş olabilir fakat bölümler önceden kayıtlı yani şimdiye kadar 10.bölüme kadar yazdım.  düzeltmelerim oluyo. Hemen paylaşamıyorum.. Tahminimce 10.bölümden sonra uzun bölümler gelmeye başlar.  Affedin bi süreliğine 😘 seviyorum sizlerii. Beğendiğinizi umuyorum.  Herkese iyi geceler 😍😘😍😍😎😎💕💕💓💗

EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin