Konu başlığı dikkat çekiyo valla, bakalım neler oluyo iyi okumalar 😘😘😊
x; "başlıyo muyuz hocam?"
👉Bölüm-71
Hızırlar eve gelmiş, ilyaslar da onlardan önce gelmiştir, çalışma odasında bekliyorlardır,
Hızır; "Lütfiye ilyaslar nerde?"
Lütfiye; "çalışma odasındalardur abii" Hızır kafasını sallar inicekken,
ahmet; "Hızır ben gelmiyim"
Hızır; "tamam içerde otur, ilyası gönderirim yanına.." ahmet içeri gider, Hızır da çalışma odasına iner.
-ÇALIŞMA ODASI-
Hızır odaya girer; "valla son günlerimi gezerek geçiriyim dedim ama, erken mi başlanacak?"
Umut; "yok, biraz daha geç... konuşalım biraz" Hızır ilyasa çık işareti yapar, ilyas çıkar... 1 saat kadar hocayla Üniversite hakkında konuşurlar, hoca Üniversite hakkında bilgilendirir... konuşma biter, umut tam kalkacakken, ilyas içeri girer, ahmette peşine, (ayşegülün ilyası aradığı zaman)
Hızır; "noluyo lan?"
ahmet; (ilyasın kulağına) "ilyas bak yapma, bırak onların arasında mesele, söyleme bişi, bırak bari hoca gitsin"
Hızır; "bekleyin burda siz, (hocaya döner) hocam tekrar beklerim, bi dahakine haberleşirsek daha güzel olur, size de zahmet olmaz..."
umut; "tabi Hızırım, kendine çok iyi bak" der hızır kapıya kadar, hocayı yolcular, hoca gittikten sonra,
Hızır; "İLYAAAAASSS??!"
ilyasla ahmet yukarı çıkar,
hızır; "noldu söyle?"
İlyas; "yengem nerde diye merak ettim abi bişi Yok..."
Hızır; "harbiden Meryem nerde kaldı?" ...
-Alparslan-
Bütün gün gezmiş, derya çok yorulduğu için onu da erkenden eve bırakmıştır, galeriye geçer.
-HASTANE
Meryem; (sayıklar) "hayır, hayır"
emre; "hayır, operasyon falan yok, Meryem hanımı odasına götürün.. ayıldığında bana haber verin.."
x; "ama hocam..."
emre; "lafımı ikiletiyomusun asistan, ne deniyosa onu yap" ameliyathaneden çıkar, ayşegülü göremez, kendi odasına gider... ayşegül de bahçede ilyasları gelmesini bekliyodur...
-ÇAKIRBEYLİ EV-
Hızır Meryemi arar, telefonu kapalıdır, ayşegülü arar, ayşegül açar,
Hızır; "ayşegül nerde kaldınız da haydii?"
ayşegül; "ıııı, (ilyasın söylemediğini anlar) geliyoruz yoldayız"
Hızır; "adnanı gönderemedim, işi çıktı ama gelip ben alıyım."
ayşegül; "taksiyle geliriz biz"
hızır; "iyi tamam dikkat edin"
Ayşegül; "tamam görüşürüz" der telefonu kapatırlar.
-HASTANE-
Ayşegül ameliyathanenin önüne gider, Meryemi çıkarmış odaya götürüyorlardır, ayşegül ameliyat oldu sanıp, doktorun odasına gider, direk içeri dalar,
ayşegül; "ameliyatı yapmicam demiştiniz"
emre; "zaten yapmadım, Meryem hanımı uyuturken hayır diye sayıkladı.."
ayşegül; (elleriyle yüzünü kapatır) "Meryem..."
emre; "Hızır beyi aradınız mı?"
ayşegül; "hayır, eve gidince konuşmamız hepimiz için daha sağlıklı"
emre; "peki siz nasıl isterseniz.. Meryem hanımın yanına geçin, ayıldığında durumu ona siz izah edersiniz." ayşegül odadan çıkıp Meryemin yanına gider... 15 dakika sonra kendine gelir.
Meryem; (elini karnına götürür) "aldılar mı?"
ayşegül; "evet.''
Meryem; gözlerinden yaş akmaya başlar, ağlıyordur...
ayşegül ; (yanına gidip elini tutar)" tamam ağlama, ameliyat falan olmadın, emre bey yapmamış"
Meryem; "na-nasıl?"
ayşegül; "seni uyuturlarken sayıklamışsın hayır diye, o da yapmamış"
Meryem; "gidelim mi burdan biran önce, Hızırla konuşmam lazım..." ayşegül kafasını sallar, 20 dakikaya yakın doktorla konuşup anlaşılır, tekrar ne yapılması gerektiğini tekrar doktor meryeme söyler, çıkışlarını yapıp çıkarlar...
-ÇAKIRBEYLİ EV-
Hızır; "yav nerde kaldı bunlar ahmet?"
ahmet; "gelirler birazdan, sen yorgun değil misin git yat istersen"
Hızır; "yok yok, ben bahçedeyim"
yarım saat Sonra-
Meryemler gelir, ağır adımlarla eve yürüyolardır, Hızır arka taraftan dolanıp, ön kapıya gider, Meryemleri görür.
Hızır; "Noldu size? Meryem neyin var?"
Ayşegül; "şey, ya kan aldılar, meryemde kalkalım diye tutturdu, ondan.."
Hızır; "Kızım manyak mısın sen ya? kalkılır mı hemen?" Meryemin başı dönüyodur,
Ayşegül; "Hızır, Meryem?" hızır yanlarına gidip, meryemi tutar.
Hızır; "Meryem, meryem, kendine gel..." belinden sarılır.
Ayşegül; "Kucağına al da" Hızır meryemi kucağına alır, ayşegül de kapıyı çalar, içeri girerler, İlyas anlamıştır nolduğunu, Hızır meryemi yukarı çıkarır.
Hızır; "boş boş konuşacağınıza su kolonya bişi getirin" ayşegül su kolonya falan götürür yukarı.
Hızır; (ellerini Meryemin yanağına koyar) "meryem, Meryem hadi uyan canım, hadi aç gözlerini" biraz su eline döküp yüzünü ıslatır, uyanmaz,
ahmet; "doktora gitseydik ya Hızır?"
Hızır; "doktordan geliyo da." Meryem hafif gözlerini açar, Hızır elini tutar.
Hızır; "Gülüm, iyi misin?"
Meryem; "i-iyiyim" der arkasını dönüp uzanır.
Hızır; "Meryem bişi mi oldu canım?"
Meryem; "hayır, dinlenmek istiyorum..."
Hızır; "çıkın dışarı..."
Ayşegül; "ııı Hızır?"
Hızır; "Çıkın dışarı dedim da..." herkes dışarı çıkar.
Hızır; "Meryem bana bakar mısın?"
Meryem; "yalnız kalabilir miyim?"
Hızır; "bişi mi yaptım?"
Meryem; "halim yok, lütfen"
Hızır; "bi-biri bişi mi yaptı?"
Meryem; "Hayır"
Hızır; "peki niye böylesin?"
Meryem; "Hızır, gelme üstüme"
Hızır; "Üstüne gelirim meryem, noldu anlatsana."
Meryem; "Sonra konuşalım uyumak istiyorum."
Hızır; "iyi peki..." meryeme bakar, dudağına eğilicekken meryem kafasını çevirir, Hızır yanağından öper,
Hızır; (elini meryemin saçlarına götürür) "seni çok seviyorum meleğim..." meryem kafasını hafif hızıra çevirir,
Meryem; (gözleri dolar) "bende seni seviyorum..." der elini hızırın yanağına götürür, birbirlerine bakıyorlardır, Hızır meryemin alnından öper,
Hızır; "bişi olursa seslen Meryemim" Meryem kafasını sallar, Hızır da aşağı iner...
-SALON-
Hayriye Ana; (aşağı kattan odadan çıkar) "kimse yok midur lütfiye?"
Lütfiye; "içerdeler ana" Hayriye ana içeri girer.
hayriye ana; "çocuklar nerdedu?"
Hızır; "bana mı soruyorsunuz sabahtandır evde olan sizsiniz?"
Lütfiye; "abi Zeyno hala gelmedi, ömerde nerdedu bilmiyrum"
Hızır; "habersiz hareket etmeyin dedikçe, iyice çıldırtıyosunuz insanı, telefonu getir ceketin cebinden" lütfiye telefonu getirir, önce Zeynoyu arar, son çalışta açar.
Hızır; "kızım nerdesin sen bu saate kadar?"
zeyno; "ya baba dedim ya sabah buselere gidicem diye"
Hızır; "orda kalmıyorsun eve gel"
zeyno; "ya baba lütfen"
Hızır; "eve gel dedim bitti."
Zeyno; "offff peki tamam" der hızır telefonu kapatır,
Hızır; "İlyas, esra nerde...?"
İlyas; "evde abi.."
Hızır; "bi sıkıntı yok dimi, görmüyoruz çoktandır...?"
İlyas; "yok abi yok, sancısı falan oluyo ya evden çıkmak istemiyo" Hızır Alparslana mesaj atar, eve çağırır, Alparslan da eve gelmek için yola çıkar. ahmet ayşegülü dürter, söyle diye.
Ayşegül; "ııı, Hızır?"
Hızır; "hehh, sana gelelim, meryemin nesi var?"
Ayşegül; "söylicem ama bak sakin olucaksın"
Hızır; (biraz dikleşir) "söyle"
Ayşegül; "Meryem hamile..."
Hızır; (sevinir ama öylece kalmıştır) "na-nasıl?"
Hayriye ana; "nasıl diye bize mi soraysuun daa, Torun geley Bize."
Hızır; "ana bi dur da, Ayşegül başka bişi var sende, Meryem hamile diye yas tutacak hali yok, nolduu?"
Ayşegül; "hastaneye gittik, meryem çocuğu aldırıcaktı" Hızırın beynine kan sıçramıştır, Meryem de o sıra da merdivenlerden iniyodur, konuşmaları duymuştur. salonun kapısına gelir.
Meryem; "Keşke kocamla ben konuşsaydım" Hızır bi hışımla kalkıp meryemin yanına gider, herkes onla birlikte kalkar,
Ahmet; "Hı-"
hızır; "Meryem odaya çık"
Meryem; "Hızır bak bildiğin gibi değil"
Hızır; "sana odaya çık dedim.."
Meryem; "hız-" Meryemi kolundan tutup odaya götürür, ayşegülün gözü hızırın beline takılır,
ayşegül; "Hızırın belinde silah var, ilyas koş, bişi yapar o sinirle" ilyasla ahmet koşar adım yanlarına gider, meryemin sancısı tutmuştur. ilyaslar tam odaya giricekken hızır kapıyı kapatıp kilitler...
İlyas; (kapıya vurur) "abi, abi aç kapıyı, bak bişi yapma"
Hızır; "defolun gidin sizi vurucam yoksa"
-HIZMER-
Hızır; "naptığını sanıyorsun sen? benden habersiz, izinsiz çocuk aldırmak ne demek?" bağırıyordur,
Meryem; "Hızır, bağırma... çocuk falan aldırmadım.."
Hızır; "o zaman hastane de ne işin vardı?"
Meryem; "evet gittim çocuğu aldırmak için gittim.." Hızır elini sıkıyordur tam Meryemin üstüne yürüycekken,
Meryem; "ama yapmadım."
Hızır; "niyetin vardı yani?"
Meryem; "evet vardı"
Hızır; "SEBEPP!!!"
Meryem; "korktum."
Hızır; "Neyden korkuyorsun Meryem, çıldırtma insanı"
Meryem; ".............." bişi demez.
Hızır; "Hamile olduğunu aldırdıktan sonra mı öğrenecektim?!!"
Meryem; (Hızıra yaklaşır) "Bak, Hızır?"
Hızır; "yaklaşma, ben cevabımı aldım, istediğini yapmakta özgürsün" odadan çıkar, Hızır meryemi hiç duymamış aşağı inmiştir, meryem bağırır, dizlerinin üstüne çöker,
Meryem; "aaaaaa" karnını tutuyodur. İlyas meryemin yanına gider..
İlyas; "yenge, yenge iyimisin?"
Ayşegül; "çıkın lan dışarı yeter."
ahmet; "ayşegül"
ayşegül; "çıkın dedim, o aşağıdaki düşüncesize söyle karısı şuan ölüm döşeğinde"
meryem; "ya vırvır etmeyin aaaaa"
İlyas; "ne diyosun sen ayşe abla"
ayşegül; "aşağı inin gelicem birazdan" der meryemi kaldırmaya çalışır. ilyaslar çıkar. Ayşegül meryemi yatağa yatırır, ilaçlarını da getirip içirir.
Ayşegül; "Meryem, ben bilmiyodum eğer haberim olsaydı, doktorun ameliyatı yapmasına engel olmazdım. ama söylediğine göre de, çok düşük bi ihtimalmiş, bu kadar telaş yapmaya gerek yok"
Meryem; "iyi yapmışsın, ben olmasam da olur, çocuklara bişi olmasın. doğurucam, ne olacaksa olsun"
Ayşegül; "hiç itiraz istemiyorum, hızırla ben konuşucam"
Meryem; "biraz dinleniyim, lütfen"
ayşegül; "tamam canım..." der çıkar odadan.
-BAHÇE-
Hızır bahçede dönüp duruyodur ilyasla ahmet gelir,
hızır; "ya aldırsaydı?"
İlyas; "abii, aldırmamış işte, uzatma"
ahmet; "aldırsa hadi tamam diycem de aldırmamış zaten"
Hızır; "off konuşmayın tepemde, daha fazla germeyin beni.."
Hayriye ana; (bahçeye hızırın yanına gider) "ne yapaysun sen"
Hızır; "Kızın ameliyathaneden çıkıp gelmiş, senin torununu, benim çocuğumu alenen öldürüyodu"
Hayriye ana; "kes sesunu, bişeyden haberun yoktur, vırvır edeysun" Alparslan da gelir, Hızıra hiç gözükmek istemez, direk yukarı çıkar.
-AKŞAM-
herkes Meryemin hamile olduğunu öğrenmiştir, ilyas kendi evindedir, Ayşegül de hızırla konuştuktan sonra, ahmetlerde dışarı çıkmışlardır. Hayriye ana da yatmıştır, herkes arayıp meryemi tebrik eder, Hızır Meryeme sinirli diye odaya hiç çıkmaz, ama neden aldırmak istediğini de öğrenmiştir.
Hızır; "Bu ömerin kafasını koparıcam ben, nerde bu?"
Alparslan; "Bilmiyorum amca, bi kaç kere aradım, açmadı" Hızır tekrar arayacakken, kapı çalar,
Hızır; "İnşallah ömerdir!" der kapıya gider, açar, Ömer ayakta duramıyodur, Hızır kapıyı açınca yere düşer.
Hızır; (ömere eğilir) "ömer, ömer oğlum noldu lan sana"
-ESİL EV-
İlyaslar yemek yemiş esra masayı topluyodur, ilyasta koltuğa uzanmış maç izliyodur, yarı uykuludur. esranın işi biter, ilyasın önüne koltuğa oturmaya gider,
Esra; (ilyasa bakar) "yorgunsun yatsana"
ilyas; "yatasım yok" esra güler...
ilyas; "gelsene yanımda uzan..." der esra kalkıp ilyasın yanına uzanır..
İlyas; "annenler falan gelmiyo mu buraya"
esra; "konuştum, bakarız dedi"
ilyas; "ee Aileye iki tane bebek geliyo"
esra; "ya valla çok heyecanlıyım, hiç bu kadar heycanlanmamıştım herhalde" ilyas güler.
ilyas; "abim seni sordu bugün, gitmiyosun ne zamandır?"
Esra; "evet ya, müsait olursam uğrarım.."
ilyas; "yengemin çocuğu aldııcağından haberin var mıydı?"
Esra; "valla yoktu, ya boşversene şimdilik bu konuları, ben seni özledim" bi bacağını ilyasın bacağına atar 😂
İlyas; "benim hep burnumda tütüyosun da, napsak ki acaba?"
Esra; (ilyasın kucağına çıkar) "acabaa?" der ikiside güler, ilyas kalkıp, esrayı belinden kaldırır, ayağa kalkıp kucağında odaya çıkarlar....
-ÇAKIRBEYLİ -
ömer; "ooooo Hızır Reis, kapımı açıyo... naber?" der hızırın koluna vurup gülmeye başlar, Alparslan da gelir,
Hızır; (ömerin üstünü koklar) "ömer Allah seni kahretmesin ömer, ne lan bu halin" yakasından tutup kaldırır,
Alparslan; (yanlarına gider, ömeri kendine çeker) "amca, amca tamam, dur ben hallederim, sen karışma"
Hızır; "ne demek karışma, içki içmek ne demek lan? hee"
ömer; "aman Allahım, Hızır bey sinirlendi" hızır ömerin üstüne yürür Alparslan tutar,
Hızır; "soytarıya bak nasıl konuşuyo, çekil lan şurdan" deyip Alparslanı iter, ömeri kolundan tutup yukarı çıkarır.
Hızır; "hakediyorsun lan, sağlam bi dayak hakediyorsun" ömeri odasına çıkarır, banyoya direk kıyafetleriyle sokar, soğuk suyu açar.
ömer; "ya napıyosun, kapat şunu"
Hızır; "kes lan sesini, sen bi kendine gel bak napıyorum sana" Meryem gürültüleri duyup odadan çıkar, Zeynoyla Alparslan da odanın önündedir.
meryem; "Noluyo yukarda?"
Alparslan; "ömer içki içmiş yenge, amcam sanırım onu ayıltmaya çalışıyo"
zeyno; "bu oğlun harbi gerizekalı ciddi ciddi"
Alparslan; "zeynoo" zeyno omuz silkeler.
Meryem; "sizde yalnız bırakın, rahat öldürsün, bravo" diyip hemen yukarı çıkar.
-ÖMER ODA-
Ömer su soğuk diye bağırıyordur, Meryem banyoya girer.
Meryem; "napıyosunuz"
Hızır; "Oğlun sarhoş olmuş, dayağımı özlemiş."
ömer; "ben sarhoş falan değilim ya, saçma sapan konuşup canımı sıkma benim"
Hızır; "hep böyle kalmayacaksın sen, bekle"
Meryem; "Hızır tamam çık sen"
Hızır; "çıkmıyorum efendim, odada bekliyorum hemen ayılıp yanıma gelecek" der çıkıp, odada bekler. meryemde ömeri kurutup, giyinmesime yardım eder.
Meryem; "yarın konuşun bırak çocuk yatsın"
Hızır; (ömeri tutup, yanına, yatağa oturtur) "kimleydin söyle bana"
ömer; "sanane ya."
Hızır; "ömer, bak gevşek gevşek konuşma, kırarım o ağzını, kimleydin"
ömer; "sizi ilgilendirmeyen insanlarla" Hızır sinirden ayağı kalkar, odada dolanır.
meryem; "ömer annecim, kendine gel artık, babanı daha fazla sinir etme"
Ömer; "Pardon da sana noluyo anne? (Meryem duyduğuyla şok olur, Hızır da meryemin arkasından ömeri dinliyodur) babam seni aldatıyo, hiç bişi yaptığın yok, (Hızır meryemi kenara çeker, ömerin önünde durur) ne karışıyosun ki, kimsin-" ömerin sözünü Hızırın tokadı kesmiştir, Meryem hızırın kolunu tutar,
Meryem; "Ne dediğini bilmiyo karışma." hızır ömerin çenesinden sıkıyordur. meryem de Hızırı ömerden ayırmaya çalışıyodur,
Hızır; (bağırmaya başlar) "oğlum, evladım diyorum, yaptığın hatayı sindirmeye çalışıyorum, illa diyosun ki baba gel beni döv, sen ne biçim konuşuyorsun annenle, noluyo oğlum sana? hastanelik mi ediyim lan seni hee? derdin ne??!!!!!?"
ömer; "sizene, sizene ya, hayat benim hayatım değil mi? anca onu yaparım bunu yaparım, bi bok yaptığınız yok, istemiyorum lan hiç birinizi"
(O SIRADA AYŞEGÜLLER EVE GELMİŞ, AHMET KİMSEYİ GÖREMEYİNCE ALPARSLANA BAKMAK İÇİN YUKARI ÇIKAR)
Hızır; (elini yine kaldırıcakken, Meryem önüne geçer)
Meryem; "Hızır, kendine gel, oğlun karşında ki.."
Hızır; "çık odadan"
meryem; "çıkmıyorum bi yere, sen çık, kendinde değil yarın konuşun"
ömer; "yaa yeter, Allah Allah tokat attın da neye yaradı, istediğin kadar döv" ömer ayağa kalkıp, hızırın önünde durur
Hızır; "ömer, ben kimim, ben senin neyin oluyorum?"
ömer; "çoğunlukla hiç bişeyim" hızır iyice deliye döner, arkasını döner sakin olmaya çalışır, Meryem de aralarında duruyordur,
ömer; "ee meryem hanım, sen ne diyeceksin, sen de bi kaç bişi söyle, kocanı destekle" hızır meryemi kolundan tutup odanın kapısına çıkarır, kilitler,
meryem; "Hızır, aç şu kapıyı, bak bişi yapma" Hızır cevap vermez, ömerin yanına gider, Ahmette gürültüleri duyunca, ömerim odasının önüne çıkar,
Meryem; "ahmet bişi yap aç şu kapıyı"
ahmet; "Hızır, kardeşim aç şu kapıyı"
meryem; "bravo ahmet, çok işe yaradı"
-ömer oda-
ömer; "dövmiceksen bekletme..." Hızır ömerin öbür yanağına bi tokat daha atar. ömer bağırmıştır, geriye sendeler.
Hızır; "bekletme, öyle mi? tamam bekletmeyim ömer bey..." ömeri çenesinden tutup sıkar,
ömer; (istemeden gözlerinden yaş süzülür)
hızır; "baban lan karşında ki, baban. herşeyi geçtim, sarhoşsun, eve böyle gelinir mi? ailen var oğlum evde, kendini kaybedecek derece de içki içmek ne demek?"
ömer; "umrumda değil" Hızır, tekrar vurmaya yeltenicekken, ahmet kapıyı kırar, içeri girdiği gibi hızırı kolundan tutup çeker.
Ahmet; "napıyosun Hızır? kendine gel"
ömer; "aha ahmet abi, Adın Hızır olucak adammışsın hızır gibi yetiştin"
hızır; "ömer kes sesini?!!!!"
ahmet; "haydi in aşağı ayşe bakar"
Hızır; (işaret parmağını ömerin kafasına vurur) "o kafanı yarına kadar topla" ahmet kolundan tutup çıkarır, meryem girer içeri, ömerin yanakları kızarmıştır, hatta hızırın son tokadı yüzünden dudağı patlamıştır.
Meryem; "git banyoya yüzünü yıka" ömer bişi demeden gidip yüzünü yıkar, geri gerilir.
ömer; "anne.."
meryem; "yat hadi.." der ömeri yatağa yatırıp, ışığı kapatıp, çıkar.
-HIZMER ODA-
Hızır meryem odada yok diye üstünü değiştirmeye gider, Meryemde de o sıra da odaya girer, Hızır üstünü değiştirmiş, Koltukta oturuyodur... Meryem hızıra bakmadan yatağa yatar, hızır şaşırmıştır, meryemin gözleri doludur, ömerin söyledikleri canını yakmıştır, Hızır yatağa gider meryemin arkasına oturur,
Hızır; "Meryem..?"
Meryem; "efendim?"
Hızır; "ben ömerle yarın konuşurum senden özür diler.."
Meryem; "özür dilenicek bişey söylemedi, doğruları söyledi"
Hızır; "Ayşegülle konuştum" Meryem bişi demez,
Hızır; "niye aldırmak istediğini söyledi.."
Meryem; "ben hariç herkesle konuşuyorsun.."
Hızır; "ikiz olduğu için, risk varmış, belki de benim bilmediğim hala başka şeyler var... söylemiyorsunuz"
Meryem; "evet söylemek istemiyorum" Hızır yatağın kenarından dolanıp meryemin önüne gider, Meryem arkasını dönecekken Hızır belinden tutar.
Hızır; "bilmediğim bişey hakkında nasıl anlayışlı olabilirim"
Meryem; "anlayışlı bi tavrını görmedim.."
Hızır; "Meryem.."
Meryem; "uyumak istiyorum."
Hızır; "böyle mi devam etsin? sana karşı uzak mı kalıyım?"
meryem; "mümkünse bi süre evet."
Hızır; "yapma da."
Meryem; "uyumak istiyorum"
Hızır; "ben istemiyorum"
Meryem; "ya gece gece ne istiyosun?"
Hızır; "beni affetmeni, küçük sorunların aramızda engel olmamasını, bana uzak kalmamanı istiyorum.. Çok mu şey istiyorum?" meryem bişi demez, gözleri doludur.
Hızır; "meryemim bak, sana her ne olursa olsun, ne durumda olursan ol, seni bırakmam, eğer karnında ki çocuklarımıza baktın ki bişi oldu, senin çocukların olduğu gibi benim de çocuklarım, kendine bişi olmasından tedirginsen, baktın sana bişi oldu, sana bişey olması demek, bana onun kat kat olması demek, SENİN ÖLÜMÜN BENİM ÖLÜMÜM... bu yükü tek başına taşıma, izin ver birlikte göğüs gerelim, sana bişi olursa bana da olsun, bende acısını çekiyim, ama yeter ki gözümün önünde yalnız başına ne kendini (elini meryemin karnına koyar) ne de bizi aileni bitirme..." meryem kalkmaya çalışır, Hızıra tutunup kalkar, gözlerinden yaş akmaya başlamıştır.
Hızır; "bak şimdi istediğin kadar yanımda ağla, ama sonra suratını asık görmicem"
Meryem; (kafasını hızırın boynuna gömer, sarılır, Hızır da ona sarılır, Meryem hıçkırarak ağlıyordur bi yandan) "çok korkuyorum Hızır, hiç kendimi bu kadar güçsüz hissetmedim, çaresiz hissetmedim..."
Hızır; "sen korkmuyorsun meryem... Güçlü kadın dediğin, ağlar..."
Meryem; "ben güçlü olmaktan sıkıldım"
Hızır; "sıkılmicaksın, bak yanında bende varım, kocaman ailende var... Bize en çok güçlü olmak yakışır..."
Meryem; "özür di-"
Hızır; "şşşş tamam, özür falan yok, özür dileyecek biri varsa o da benim, anlamadan dinlemeden, estim gürledim, özür dilerim yavrum..."
Meryem; (meryem hızırdan ayrılır, hızırın elini tutar) "sana burda sözüm olsun o zaman, birlikte güçlüyüz... Morel bozmak, üzülmek yok..."
Hızır; "benim kadınıma da bu yakışır..." meryemin ellerini öper,
Meryem; "ufak bi ricam olsun mu senden?"
Hızır; " heee 'bu gece yalnız yatıyım, sende yatma' kısacası" meryem biraz güler, Hızır da güler...
Meryem; "lütfen?" hızır meryemin gözlerini siler...
Hızır; "peki tamam, ben aşağıdayım, bişi olursa seslen, yada yanıma gel.."
Meryem; "tamam.."
Hızır; (meryemi alnından öper) "iyi geceler melek..." der odadan çıkar. aşağıya uyumaya gider, uyuyamaz, çıkıp balkon da oturur, gece yarısına kadar dolanıp durmuştur herkes yatmıştır, Ayşegül hariç, hızır uyuyamicağını anlar, gidip rakı içer, mutfakta otururken ayşegül de odadan çıkıp hızırın yanına gider...
-MUTFAK-
Hızır; "napıcam ben, sanki meryem git gide uzaklaşıyo benden"
ayşegül; "ya saçmalama, gitme üstüne"
Hızır; "ikiz bebeğimin olmasına mı seviniyim, meryeme bişey olucak mı diye üzüliyim? ulaan, şeytan diyo, al meryemi, al çocukları bin arabaya hangi cehenneme gidiyorsan git, bi daha da gelme buralara"
ayşegül; "ohoo, sen böyle olursan Meryem kimden destek alıcak"
Hızır: "ben destek olamazsam diye korkuyorum, Ayşe"
Ayşegül; "sen kime destek olamadın ki" hızırın gözleri dolar, sinirlidir.
ayşegül; "Hızır bak, gündüz adam akıllı konuşamadık, meryemin rahatsızlığı şuanda yok, ama ilerleyen zamanlarda olabilir, doğum sırasında belki de bilmiyorum, ama olabilir, bı ihtimal çok düşük %1 kadar gibi bişi, o sadece ölüm riski"
Hızır; "neyin gerginliği o zaman bu"
ayşegül; "ihtimal ihtimaldir, o yüzden yarın istiyosan doktora git onla konuş, yada meryemle gidin.."
hızır; "onun hastalığı tam olarak ne ki?"
ayşegül; "ikiz gebelikte genel olarak çocuklarda yada anne de ani ölüm riski %1 ihtimalle var işte. detayı tam bilmiyorum, ama sorun bebeklerden kaynaklanıyo, bi sorun daha var, kansere yakalanabilir, %90"
Hızır; "iyi de hadi aldıracak diyelim, bebekler 2.5 aylık gene aynı şey"
ayşegül; "yâni kısacası acı ama gerçek meryem bebekleri doğuracak, kim ne durumda sağ kalır bilmiyorum Hızır?"
Hızır; "tedavisi yokmu?"
ayşegül; "sanırım hayır, kanser içinde bebekler var diye bişi yapamıyorlar, ya sıkma canını, illa olacak değil, belki de sorunsuz hallolacak ne biliyosun?"
Hızır; "ne-ne kanseri peki?"
ayşegül; "rahim kanseri" 😔
Hızır; "off" Hızır kafasını ellerinin arasına alıp, öyle bekler.
ayşegül; "anlat bakıyım ömer ne yaptı?"
Hızır; "Allahın belası, oğlum diye bişi yapmadım, meryeme nasıl konuştuğunu görsen? beyefendi içki içip geliyo artık eve"
ayşegül; "ne dedi ki?"
Hızır; "istemiyorum hiç birinizi"......
Biraz daha sohbet ettikten sonra
Ayşegül; "ya aman, bişi olmaz, genç işte"
Hızır; (elinde rakı bardağı hepsini içer birden) "bizde gençtik, bak, hala elimizde, oğluma olmasın diyorum, yapmak istemediğim şeyi yaptım, tokat attım o sinirle"
ayşegül; "hızır inanmıyorum sana"
Hızır; "annesine öyle konuşmicak, ayşegül" (hızır çok fazla içmemiştir, sarhoş olmamıştır yani)
ayşegül; "sarhoş da, ne bilsin?"
Hızır; "bunun yüzünden içmesin yapmasın etmesin diyorum, anladın?" ..... yarım saat kırk dakika kadar zaman sonra hızır salona ayşegülde odaya giderken meryemin bağırma sesi gelir yukardan.
Hızır; "meryem!!" hemen yukarı koşarlar....BOL AKSİYONLUSUNDAN Bİ BÖLÜM DAHA GELDİ, SİZDEN DE BEĞENİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 😍😘😘