24.bölüm

1.2K 34 0
                                    

Olaylar şimdilik sakin gelişiyo yada bana öyle geldi bilmiyorum 😂😂 karar sizin artık 😊💗 iyi okumalar 💕

Hızırla meryem sohbet ettiği için, kadını farketmezler, Kadın gelip Hızırın yanından geçer, Hızır'a bilerek çarpar, hızır da meryeme çarpar, hızır meryemi belinden tutar,
Hızır; (kadına bakmadan) "hanfendi azıcık önünü-" kadına bakar, sözü yarı da kalır, Meryem'de kadına bakar. Kadın yan duruyordur.
Meryem; "az yavaş ama ya, havaya bakıp mı yürüyorsunuz?" (ŞAŞIRMAYACAĞINIZ GİBİ KADIN EBRAR'DIR VE HIZIRI TAKİP ETMİŞTİR)
Ebrar; "düzgün konuş bence sen"
Meryem; "Allah Allah naparsın ya?" Ebrar Meryeme yaklaşır, Hızır, Ebrarı kolundan tutar, bi kaç adım iter.
Hızır; "orda bi dur bakıyım bi, sen hayırdır?"
Ebrar; "ooo kimler buradaymış"
Meryem; "Hızır noluyo?"
Ebrar; "Hızır Çakırbeyli?"
Hızır; (kolunu daha çok sıkar) "sabrımımı sınıyorsun sen?" Meryem ikisini ayırır.
Meryem; "siz tanışıyor musunuz?"
Ebrar; "Eşinize sorun, ne kadar tanıdığını o anlatsın?"
Meryem; "Hızır bişi söylesene"
Hızır; "ııı şey- nerden tanıyacam canım Allah Allah"
Ebrar; "o zaman ben kendimi ta-"
Hızır; (Ebrarın konuşmasına izin vermez) "aaa tamam tamam hatırladım, bizim nakliyat firmalarından birinin sahibi, Ebrar hanım"
Ebrar; "geçen gün evinize Eşinizle görüşmeye gelmiştim, tanıyamadınız herhalde" elini Meryeme uzatır.
Meryem; (biraz Ebrara bakıp düşünür) "aaa, kusura bakmayın çıkaramadım. böyle tanışmak istemezdim ama..." Meryemde elini uzatır tokalaşırlar. Hızır Ebrara öldürücekmiş gibi bakıyordur.
Meryem; (Hızırı dürter) "Hızır iyi misin?" Hızır kafasını sallar,
Hızır; "ııı hadi Meryemim gidelim biz." diyip elinden tutar,
Ebrar; "aaa Hızır bey hazır sizi burda görmüşken, size bi zarf vermem gerekiyor evraklar falan." çantadan zarf çıkarıp Hızıra uzatır. Hızır başta almaz. Meryem tam elini kaldıracakken, Hızır hemen alır. cebine sıkıştırır.
Hızır; "Yanınızda evraklarla beni her an görürsünüz diye mi taşıyorsunuz anlamıyorum?" diyip, sahte bi gülümseme atar.
Ebrar; "Yok aslında öyle değil, her an lazım olur diye taşıyorum" diyip meryeme bakar, "tekrar tanıştığıma memnun oldum" meryemle tekrar tokalaşır.
Meryem; "bende, iyi günler." Ebrar bu sefer elini hızıra uzatır. Hızır da uzatır. elini biraz fazla sıkar.
Hızır; "Güle güle, güle güle" Ebrar kafasını sallayıp gider...
Meryem; "Hızır, hayırdır?"...
-ÇAKIRBEYLİ EV -
Zeyno arkadaşlarının yanından eve gelmiştir, ömer de hala gelmemiş, dışarda geziyordur. Zeyno'nun buse adında ki arkadaşı bu gece ablasıyla birlikte, onlara kalmaya gelicektir, Ablası Meryem'le çok iyi anlaşıyodur... Zeyno hazırlanmak için duş alıp, hazırlanmaya başlar. Alparslan'da eve yaklaşmıştır. Alparslan zeyno'nun arkadaşı buseyi tanıyodur, buse de ablasıyla birlikte bahçeden içeri girmiş, Alparslan da arabadan inip kapıya yürüyordur.
Alparslan; "Buse?"
Buse; "aa Alparslan abi nasılsın?" diyip sarılırlar,
Alparslan; "iyiyim canım saol, sen nasılsın? bayadır görünmüyosun?"
buse; "bende iyiyim... biraz öyle oldu abi, okul falan anca..."
Alparslan; (ablasına dönerek) "kusura bakmayın sizi görmeden konuştuk ama, merhaba ben Alparslan, Zeynep'in kuzeni" elini uzatır. (ablasının ismi, Deryadır)
buse; "aa tanıştırmayı unuttum abi, o da benim ablam"
Derya; "yoo sorun değil, merhaba, bende derya, memnun oldum" diyip o da elini uzatır...
Alparslan; "Bi ablan olduğunu bilmiyodum buse, neyse buyrun o zaman içeri geçelim, beklemeyin kapıda" üçü birlikte içeri geçer.
Zeyno da saçını kurutmak için kurutma makinasını kullanıcakken, düğmesine basar, çalışmaz. Hemen Meryem'lerin odasına gider, tam odanın kapısını açıp, içeri girerken Alparslan aşağıdan seslenir,
Alparslan; "Zeynoooo buseler geldi.." Zeyno odaya girmeden kapıyı kapatır... Aşağı iner. (UNUTMADIYSANIZ, MERYEM'LERİN ODA DA YERDE FOTOĞRAFLAR VAR! HALA ORDADIR VE ODAYA KİMSE GİRMEMİŞTİR)
-ESİL-
yemek yemişlerdir. İlyas esra'yı eve götürüccekken esra son anda ilyası ikna eder, kına gecesi için olan malzemeleri de alırlar... ilk adım için herşey hazırdır.
İlyas; "Hanım çok yoruldum ya."
esra; "aaa aşkım daha ilk günden" arabaya ellerinde poşetlerle giderler. arabaya binerler.
İlyas; "daha 10 yıl çıkmam alışverişe falan"
esra; "off çok gıcıksın.."
ilyas; "sen de çok tatlısın." diyip göz kırpar, eve doğru giderler.
-HIZMER-
Meryem; "o kadında ki haller neydi? ayrıca niye sana imalı imalı bakıyordu"
Hızır; "o hep öyle ya, bişey olduğundan değil"
Meryem; (hızırın cevaplarından çok sıkılıp, gülleri onun eline verip otele doğru yürür)
Hızır; "ya Meryem nereye?" peşinden gider.
Meryem;(hızıra bakmadan konuşuyordur, hızır da arkadan ona yetişmeye çalışıyordur) "gerçekten sıkıldım, umursamazlığından başından defeder gibi cevap vermenden, evlilik yıl dönümümde bile böylesin."
Hızır; "Meryem, senin evlilik yıl dönümün benim de evlilik yıl dönümüm, saçmalıyorsun, bi bekle ya ne dedim şimdi ben"
Meryem; "yalnız kalmak istiyorum gelme"
Hızır; "gerçekten arkamı dönüp otele gitmemi mi bekliyorsun?"
Meryem; "istediğiniz yere gidebilirsiniz Hızır Çakırbeyli"
Hızır; (en sonunda koşup, Meryemin kolundan tutar kendine çevirir) "güzelim, ben nereye sen oraya"
Meryem; "ya Hızır son zamanlarda çok farklısın ve ben sıkılmaya başladım."
Hızır; "karım, kadınım, benden mi sıkılıyorsun?"
Meryem; "bilmiyorum" diyip kafasını çevirir.
Hızır; (Meryem'in çenesinden tutup, kendine çevirir diğer eliyle belinden tutar) "Hatun bana bak valla zorluyorsun şansını"
Meryem; "hiç bişi yapamazsın"
Hızır; "emin misin?"
Meryem; "evet" diyip koşmaya başlar. Hızır da elinde güllerle peşinden koşar... 😊😂😂😊😍💗
Hızır; (meryemi tek eliyle arkasından tutup diğer eliyle de gülü arkadan ona verir, belinden ona sarılmış, nefes nefesedir) "sen beni yormayı çok mu seviyorsun?"
Meryem; "sinirlenince çok tatlı oluyorsun"
Hızır; (Meryem'ii kendine çevirir) "şuan çok sinirliyim" diyip bi kaşını havaya kaldırır.
Meryem; (güler) "dur bakıyım valla çok sinirlisin" diyip dudağından öper 😍
Hızır; "anlaşıldı bundan sonra sana hep sinirliyim" diyip güler. Saate bakar, saat 20.00 e geliyordur.
Hızır; "Meryem ya bak geç kaldık yine"
Meryem; "nereye ya?"
Hızır; "otelde işimiz vardı"
Meryem; "yuh işimiz vardı geç kaldık ne demek Hızır?" Meryem başka bişi anlar. 😂😂😂
Hızır; "ya öyle değil ya (güler) süprizim vardı, hadi arabayı alalım da gidelim hemen." arabaya giderler, ordan da otele gidip, odaya çıkarlar...

İnşallah beğenmişsinizdir 😍 💗 beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum 💗 💗 💗

EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin