5.bölüm

2.4K 61 5
                                    

Veee işte. Yeni bölümümüz geldi. 😊 ben yazarken çok keyif aldım ve kendi kendime çok güldüm. Sizde de öyle olmasını umarak,  iyi okumalar dilerim.  😊😄💗😘😍💕

Meryem hala kızgın olduğu için en azından hızır öyle bildiği için hemen affetmek istemez; "ayy hızır başım, başım çok kötü ayakta duramıyorum 😓"
Hızır; (birden telaşlanır) "Meryem, meryem tamam ya bişi yapmıyorum gel sakin ol otur şöyle. (yatağa doğru yavaş yavaş ikisi ilerler.) Hastaneye gidelim mi? ilaçlarını getiriyim mi?"
Mery; (gülmemek için kendini zor tutar) " ben uyusam iyi gelir en iyisi o. ben uyuyorum sana da iyi geceler. " (tam  kolunu Hızır'dan çekip yatağa gidicekken Hızır numara yaptığını anlar. Kolunu bırakmaz meryemi kendine belinden tutup,  sabitler.)"
Hızır; (yandan gülerek) " Meryem Çakırbeyli'ye bakın siz. benden kurtulmaya çalışıyo öyle mi? 😏" (Hızır Meryem'in üstüne doğru gider, meryem'de hızırın elini itip geri geri gider.)
Meryem yatağa takılıp yatağın üstüne düşer, Hızır da onun üstüne düşer. Bi kaç dakika öyle kalırlar. 😍 Meryem Hızır'ın bu haline dayanamaz; "Hızır uyuycak mısın?"
Hızır; "çok uykum v...." Meryem cümlesini tamamlamasına izin vermeyip Hızır'ı dudağından öper.
Hızır geri çekilir; "uykum kaçtı aslında 😉" (deyip göz kırpar) ikisi güler. Hızır meryem'i boynundan öper, Meryem çok huylandığı için gülmeye başlar.  😄
Hızır; "Çok gülüyorsun sen ya. Azıcık sussan mı acaba?" 😏
Meryem; "Huylanıyorum hızır napıyım 😄😄"
Hızır; "bak hala konuşayyy bu hatun 😄"
deyip, Meryem'i dudağından öper, Meryem 'de karşılık verir. Hızır Meryem 'in sabahlığını çıkarır.. Meryem Hızır'ın t-short'ünü çıkarır...

Sabah olmuştur. Hızır ve Meryem hariç herkes uyanmıştır. Aşağıda kahvaltı hazırlıyorlardır. Hayriye Ana yukarı çıkıp Hızır ve Meryemin odalarının kapısını çalar.
Hayriye A; "Hizuur, Hizuur kalk" Meryem ve Hızır uyanmıştır. İkisi de yarı uyanık, yarı uykulu.
Hızır mırıldanarak; "ana bırakun az karimuzla keyuf yapalum daa."
Meryem; "Noluyo Hızır?"
Hızır tam bişi dicekken Hayriye Ana odaya pat  diye girer. Hızır ve Meryemin üstü malum, çıplak olduğu için 😂😂 Hemen Meryem üstüne çarşafı çeker. 😄😄
Hayriye A; "Noliiy burda daa?"
Hızır; "Ana karı koca odasında ne olabilir Allah aşkına ?"
Meryem; "Hızır, saçma sapan konuşma,  sırası mı şimdi? Kalk hadi git."
Hızırın eşofmanı üstündedir. Kalkar Hayriye Ana'yı dışarı çıkarır.
Hayriye A; "Ah Hizur ah 😄" deyip aşağı gülerek iner.
Hızır Meryem'in yanına döner ama Meryem'in üstüne çıkıp öyle Meryem'i izler.
Meryem ; (bi yandan gülüp,bi yandan Hızır'ı üstünden itmeye çalışarak) "Ya Hızır kalk ya saat kaç olmuş, annen de geldi gördü zaten 😄"
Hızır; (Meryem'in ellerini tutup yatağa sabitleyerek) "eee Meryem hanım ben seni öpmemek için bi sebep göremiyorum 😏"
deyip Meryemi boynundan öper.
O sırada Hızır'ın kaç kere telefonu çalmıştır ama hiç birini duymamıştır. Arayan nazlı'dır.
Meryem aşağıdan kapının çalma sesini duyar;  " ya Hızır kalk hadi Ayşen' ler geldi ayıp olucak. 😄"
Hızır; "Ya bi kere da bi kere rahat bıraksınlar. Nesi ayıp ayrıca karımsın."
Hızır (odanın kapısını kilitledi sanar ama değildir) tam Meryem'i dudağından öpücekken, odanın kapısı açılır, Hızır dönüp kapıya bakar. Ve sinirden deliye döner...
"nasıl bu eve girip, benim odama giricek kadar sağ kalabiliyosun lan sen!"

İnşallah beni dövmesiniz çok fena yerde bitirdiğimi düşünüyorum 😂😂 ama heyecan iyidir. Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.  İyi  geceler. 😍😘💗😊

EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin