FRAGMAN-85.bölüm

1.8K 32 4
                                    

Bu uzunlukta hiç fragmana denk gelmedim ama neyse 😂😂💕

....
hızır; "öbür doktor napıyo içerde"
mustafa; "meryemi hemşirelerle hazırlıyorlar, yoğun bakıma hatta komaya alıcaz"
hızır; "ne diyosun sen? ne koması?"

...
melih; "bakalım kızını öldü bildiğin de napıcaksın?"

...
ömer; "sen de bi laf söylendiğinde ikiletme!! (herkese bağırır bu sefer) kimse ikiletmesin, babam orda zaten perişan annem ölüm döşeğinde ama babam diri diri mezarda yatıyor, işi çıkmaza sürmeyin!!!" der yukarı çıkar.

...
hakan; "şu nazlıyı bi misafirimiz edelim çok oldu görüşmeyeli, hayatını kurtarmıştık, unutmasın bizi"
x; "emredersin abi" der ve çıkar.

...
yusuf; "tamam kas kafalı kardeşim, gergin gergin otur sen"
hızır; (yusufa ters ters bakar) "İLYAAS!"
ilyas; "buyur abi?"
hızır; "ben kas kafalı mıyım?"

...
Eylül; "Bu hızır abinin kardeşi ilyas, seni yola attığı zaman kim kurtardı seni?" nazlı biraz düşünür...
nazlı; "bi mafya babasıydı, belliydi tipinden, ama ismini hiç söylemedi, hem ne alakası var şimdi onunla bu? konudan konuya atlıyorsun sende?"
Eylül; "ha sende harbi saflık var, seni kurtaran hakan bilgin işte ya niye anlamıyorsun?"
nazlı; "ya o kim kim?"
Eylül; "çakırbeylilerin ve yavuz abimin şuan ki en büyük düşmanı, abimizin katili"

...
nazlı; (kendi dizine vurur) "tabi yaa yavuz da biliyor bunu, Amerika da otelin önünde 'hızırın düşmanlarının, mafya babalarının seni korumasına gerek kalmaz 'derken bunu ima etti demek ki?"

...
mustafa; "...birazdan uyandırıp ameliyata alıcaz."
hızır; "ne demek uyandırıcaz, ameliyata girecekse niye uyanıyor?"
mustafa; "açık beyin ameliyatı yapıcaz..."

...
hızır; (gözünün önüne geldikçe kötü oluyordur, gözleri dolar) "sağ çıkma ihtimali kaç doktor?"
mustafa; "yüzde 40, belki de daha az..."

...
hemşire; "hastanın saçlarını keselim mi hocam?" hızır gözlerini doktora çevirir...
mustafa; "sol taraftan, arka tarafın yarısına kadar alın.."
hızır; (doktoru yakasından tutar) "ne saç kesmesi lan!!" gözlerinden ateş çıkıyordur

...
hızır; "... napıyosun aynanın önünde?"
meryem; "ya sabah saçlarını biraz kesebilirsin, çok uzunlar diyordun da onu düşünüyorum"
hızır; (gülümser) "ben lafın gelişi söylemiştim ama... (biraz düşünür, meryemi kendine çevirir..) iyi de sen saçlarını kesemessin ki?"
meryem; "neden?"
hızır; "saçlarından vazgeçemezsin sen..."

...
Hızır; "noldu? niye uyanmadı?"

...
mustafa; (üzülerek) "bi-bilinci kapanmış olabilir"

...
Meryem; "Hızır..." meryemin acı dolu gözleri, hızırın ağlamaktan şişmiş ve kızaran gözleri birbiriyle buluşur.

...
melih; "hakan bey, tamam anlıyorum, Hızırla düşmansınız ama, küçücük çocuktan niye intikam alıyorsunuz?"
hakan; "bak sen de üzüldün, hızırın halini düşün, hadi benim işime karışma da sen git bebeği getir."

...
Hızır; "meryemim..."
meryem; "Hızır.."
hızır; "nasılsın?"
meryem; "ordan bakılınca nasıl görünüyorum..." hızır maskesini indirir, meryemin elini öper..
Hızır; "ikiz annesi gibi duruyorsun..."

...
hızır; (melihe döner) "hayrola?"
melih; "Hızır bey..."
hızır; "söyle"
Melih; "kızınız..."

Off Hakan eceline susamış dimi, bende öyle düşünüyorum... Hadi bakalım. Cuma akşamı buluşuyoruz 😉😎👊💕

EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin