Blbá škola 1/2

286 23 0
                                    

Na Marinett  byla tak úžasná a tak krásná.Nějak jsem se proměnil spět na Adriana a šel domů, když jsem byl doma tak po mě začala ječet Nathalie "Kdo jsi byl už před dvoumy hodinami  si tu měl být " já protočil panenkami a šel do svého pokoje a sedl si na svou měkkou postel a začal přemýšlet o té holce co jsem potkal a hlavně o Marinett, Marinett má tak nádherné oči a úsměv a no je celá dokonalá, chvíli jsme ještě přemýšlel ale pak mě z přemýšlení vytrhl rámus, zvedl jsem se a podíval se co to bylo. Stál tam ten Plagg "Co tu děláš ?" řekl jsem "Jsem kwami " "Kwami?"" Ano Kwami" 

Marinett

Jak jsem došla ke svém balkónu tak jsem se nějak proměnila a vedle mě byla ta holka "Kdo jsi ?" řekla jsem "Jsem Tikki ochránce Beruščího miracla ""Kwami ? To je nějaké jídlo ?""Ne není " řekla trochu pobaveně, já se trochu zasmála a chtěla jít do pokoje , ale uviděla jsem nějakou červenou záři a míst té holky tam byla nějaká malá beruška která vypadala úplně stejně jako ta holka "Jak si to ?!" ani jsem to nedořekla a ona řekla "Pořád se neptej" já přikývla na souhlas a šla do svého pokoje a ona se mnou. A já se šla pak umýt, jak jsem se osprchovala tak jsem šla do svého pokoje a ona se mě zeptala "Nemáš nějaké sušenky ?"" Jo mám, hned jsem tu " sešla jsem dolů a vzala jsem tajně pár sušenek a šla zpátky nahoru a dala je Tikki a šla si lehnout protože bylo už hodně pozdě, a navíc zítra je druhý den ve škole a všichni dělají žerty, a já vím na koho ty žerty jsou na mě.

Ráno

"Marinett vstávej""Mami nech mě spát""Já nejsem tvoje máma a dělej za pět minut začíná škola""Cože !!" rychle jsem vylezla z postele oblékla se a vzala si svou kabelku a batoh a do kabelky dala mobil a pár sušenek a dala tam Tikki a vzala si svačinu a běžel rychle do školy, cestou mě málem srazili tři auta ale já uhnula a byla u školy a běžela do třídy. Ve třídě už byly všichni kromě mě, já hned šla k lavici ale někdo mi podkopl nohu a já už věděla že spadnu na zem ale někdo mě chytl. Otevřela jsem oči a byl to ......................


Ensemble pour toujours (Dokončeno 👑)Kde žijí příběhy. Začni objevovat