Noc

205 16 0
                                    

Ale pak řekl " Tak co budeme dělat Princezno"" Nevím a neříkej mi princezno" on se šibalsky usmál a já jen protočila panenkami, bylo už docela pozdě proto jsme se rozhodly že i pustíme film. Sedly jsme si na gauč  a pustili jsme si film, jak jsme dokoukali film tak jsme se šla umýt, vzala jsem si své věci a šla do koupelny a vyslékla se a šla do sprchy. Jak  jsem se umyla tak jsem se převlékla do pyžama a vyšla z koupelny a šla přímo do mého pokoje kde seděl na židli Adrian "Ok Adriane můžeš se jít umýt" usmála jsem se na něj, a on řekl "A nechceš my dělat společnost " v tu chvíli jsem nevěděla co říct stála jsem tam jako tvrdý a koukala na něj" A-Adriane?!"" No jo no jo už jdu Princezno" vzal si věci  a šel se umýt a já si zatím sedla na svou židli a přemýšlela nad tým snem nebo co to bylo , " Já a Adrian, to není možné jsem pro něj jen přítěž"vzdychla jsem a opřela se o svůj stůl a začala si povídat z Tikki. Po chvíli přišel Adrian a šly jsme si lehnout, on spal na gauči a já na své posteli, když jsem už skoro spala tak jsem ucítila jak se mi zvedá peřina a že si někdo lehl vedle mě , věděla jsem kdo to byl, otočila jsem se k němu a on si mě k sobě přitáhl blíž a políbil mě na čelo  a řekl "Sladké sny Princezno" já se usmála a přitiskla se na jeho hruď, a pomalu se propadávala do říše (Říše Divu to nebude :( ) snů.

Sen 

Šla jsem po cestě domů, když v tom mě někdo zastavil byla to Alya " co tu děláš ty děvko" a shodila mě do kaluže a řekla "Jsi obyčejná děvka která-" nedořekla to protože jí někdo přerušil "Co si to dovoluješ o ní tak mluvit" A podal mi ruku byl to Adrian "Děkuji ti za vše"" Na vždy spolu Marinett"objali jsme se a každý odešel svou cestou, já šla přes ulici a nedávala pozor když v tom jksem uviděla auto jak na mě jede už jsem čekala tvrdí náraz ale ono nic protože mě v čas někdo odstrčil otevřela jsem oči a byl to Adrian ležel tam na zemi, já k němu rychle přiběhla "Prosím prober se " a rozbrečela se 


Když v tom "Princezno ji v pohodě " já se rozbrečela a objala ho "Děje se něco Princezno""Ne ne nic hlavně že jsi tu"........

Ensemble pour toujours (Dokončeno 👑)Kde žijí příběhy. Začni objevovat