Plagg

283 22 0
                                    

Kde jsem uviděl malou černou krabičku, nevěděl jsem co tam dělá ale napadlo mě že to tam dala Nathalie. Proto jsem si to vzal do ruky a otevřel to byl v tom nějaký šedý prsten byl docela dost divný, proto jsem vzal tu krabičku a šel se projít.Vyšel jsem z domu a šel cestou k Eifellovce ale něco spíš někdo mě zastavil byl to nějaký kluk který měl černé vlasy a černý obleček "Kdo jsi ?" zeptal jsem se "Jsem Plagg"hrdě řekl "Kdo?""To je jedno esy chceš být víc volný tak si nasaď ten prsten a řekni Plaggu volnost"já přikývl a nasadil si prsten a řekl "Plaggu volnost" kolem mě se objevila zelená zář a jak zmizela tak jsem měl na sobě podobné oblečení jako on. Chvíli jsem tam stál  a pak jsem si sám pro sebe řekl "Co teď" chvíli jsem přemýšlel ale pak mě to napadlo, vzal jsem tyč kterou jsem měl u sebe a nějak jí prodloužil a odrazoval jsem se jí, ale pak jsem narazil do nějaké holky a byly jsme svázáni jejím jojem a mou tyčí. Takže myslím že super "Ahoj kdo jsi ?" zeptal jsem se, ona po chvíli řekla "Ma - teda em Ladybug, a kdo ty ?""Já jsem Catnoir" ona se na mě usmála a já na ní a začali jsme rozmotávat mojí tyč a její jojo , ale těší bylo rozmotat nás od sebe. Po dlouhé době jsme se konečně rozmotali a šly jsme každý svou cestou. Jak jsem byl u mého domu tak jsem si vzpomněl na .......

 Jak jsem byl u mého domu tak jsem si vzpomněl na

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ensemble pour toujours (Dokončeno 👑)Kde žijí příběhy. Začni objevovat