Část bez názvu 22

213 15 1
                                    

Ale pak jsem uslyšela zvonek, zvedla jsem se unaveně ze židle a šla ke dveřím a tam stál Adrian "Ahoj Princezno můžu dovnitř"" Jo jo můžeš , rodiče nejsou doma zase někam odjeli" on se na mě usmál a šel se mnou do pokoje , ale na něco jsem přeci jen zapomněla v mém pokoji jsou jeho fotky , ale to jsem si uvědomila až když stál v mém pokoji a koukal po mém pokoji a prohlížel si jeho fotky "Kolik tech fotek tu máš ?"" 13 možná víc -" pak jsem se ale zarazila teď jsem mu řekla kolik tu mám fotek já jsem fakt úplnej troubosaurus, on se začal smát a já se začala taky smát ale uvnitř jsem chtěla vybuchnout trapností. Sedla jsem si na svůj gauč a on si sedl ke mě a řekl "Nemohl bych u tebe přespat" a usmál se tak krásně že jsem mu nemohla odolat " A nebude to divná když můj kamarád bude spát tady ?" " Prosim tě neřeš to " já přikývla a začali jsme si povídat o různých věcí , ale Adrian jel domů spíš běžel pro věci a já si zatím sedla na židli a krájela si jablko, ale nedávala jsem pozor a řízla jsem se do ruky, "Au" řekla jsem  a v tu chvíli se otevřel poklop  a byl tu Adrian "Ahoj Mari jsem spět M-Mari- jsi v pohodě ?"" Jo jen jsem se řízla " Adrian si odložil věci a šel dolů a za chvíli přišel z obvazem a dalšíma věcmi a obvázal mi to já ho políbila na líčko a řekla "Děkuji " ale pak .....

Ensemble pour toujours (Dokončeno 👑)Kde žijí příběhy. Začni objevovat