Co jsem to udělal

153 16 1
                                    

Marinette

Po škole jsem šla jako obvykle domů když v tom jsem uslyšela Adriana a tu novou holku jak se spolu baví o něčem, o čem to nevím" Ach teď by se mi to naslouchátko hodilo" řekla jsem si sama pro sebe a dál je sledovala. Chvíli tam stáli a pak ho vzala za ruku a někam, ho táhla já jako tajný špión šla za němi "Tajný sice né protože by mě uviděl i nevidící člověk ale dobře" šla jsem pomalu za němi a čím dál víc mi to přišlo divné, když v tom zastavily u parku a otočili se tam kde jsem stála já, jak jsem si toho všimla rychle jsem se schovala za to co jsem první viděla " Popelnice !!" koukli se a šly dál a došly do parku kde si  spolu sedly na lavičku a  začali si o něčem povídat "Ona je blbá nechápu že ti na to skočila " řekla ta holka "Jo to máš pravdu, nenavidím jí je to ten nejhorší člověk na světě" s tímhle slovem se moje srdce roztříštilo na milión kousku a já nemohla popadnout dech. Ten pocit když někoho milujete a on vás nenavidí mě zabíjel, rychle jsem se z pláčem rozběhal pryč ke svému domu kde jsem se zamknula v pokoji a začala brečet Tikki mě chtěla utěšit ale nepomohlo to spíš jsem chtěla ještě víc brečet když v tom jsem uslyšela hlas " Poprvé se setkáváme Miss Fortune"

Adrian

Seděl jsem na lavičce a mluvil s Lilou o Chloé, vždy jsem musel hrát že jsem si ní kamarád nebo by mě otec zabil. Když v tom jsem viděl běžet Mari pryč z parku z pláčem "Já jsem takovej kretén" řekl jsem to a běžel za ní určitě si myslela že mluvím o ní ale nebyla to pravda, Lila na mě zatím koukala jak na blázna  ařvala z mnou ať počkám ale já jí ignoroval....

-----------

" Konečně se setkáváme Miss Fortune"" KOnečně si v mé moci" 

Ensemble pour toujours (Dokončeno 👑)Kde žijí příběhy. Začni objevovat