Haketmedik mi?

18 6 2
                                    

Yaşlanmayı haketmedik mı beraber?
Guzel Anılar kurduk oysa yaşlanmaya  dair bir sürü hayal.
Hayal  ötesi bize fazla gelir kovardık yanımızdan yalanı yetinirdik  küçük hayallerle birbirimize.
Senden  sonra yaşlanma Gözüyle bakmak zor,  yüzündeki çizgilere rağmen  beni sevecek  değer verecek birisini bulmak  ise mucize  durumuna düştü.
Oysa  benim belim tutulacaktı   her aksam ,bazen ise senin bir yerlerin ağrıyacaktı.Careyi  ise sadece  birbirimizde  bulacaktık;belki bir tatlı söz belki tatlı bir dokunuş ile ,   Yüzümüzdeki  gurur çizgilerine bakıp dalga  geçecek birazda olsa gülüp  eğlenecektik.ilk gün ki gibi sarılacak aynaya güçlü  bakacaktık ve yine ilk gün ki gibi Gamzelerin ortaya çıkıp gösterecekti kendini .
Hiç önemli olmadı benim için  nasıl olduğun. Nasıl   isen öyle kabul edip öyle gördüm gözlerimde .
kırış  kırış  severdik  tenimizi...
sessiz sessiz  oturur kahve içer,kitap okurduk ,
belki  de kahveleri helbest yapar ,bizde  hazıra konar küçük ve tatlı bir atismayla  galibiyeti alırdık .
aksam vakti gelirdi yastığımıza başımızı koyduğumuzda 
sırtımı  dönmeyip Yüzümü çevirirdim  o güzel ve muhebbetlik  yüzüne.
her ne kadar yaslanmış olacaksam  da  seni sevmeye takatim kalacaktı.
ve  ilk isim seni uyutmak olacaktı her gün ki gibi ,
her ne kadar huysuz uyusa bile   battaniyeyi sana  kaptirmayacaktim. 
ben alacaktım o battaniyeyi ve sen benle başa çıkamayacağını anlayana kadar uyuya kalacaktın yorgunluktan.
ama inan gözüm battaniyede olmayacakti sadece   merak edecektim ; - acaba yaslanmış  olsa bile   tatlı tatlı atışa bilecek mi?  sorusuna cevap bulmaktı niyetim
senin sayende yaşlı  atışmalarına sahid olup,battaniyeyi üstüne atarak  kıvranıp yanında uyuya kalacaktım.
ve   şimdi söyle bana değmeyecek miydi
beraber yaşlanmaya.
Sadece sen ve ben ,iki çizgili  can  ve beden...

Saklımdaki saçların Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin