ŞİZOFRENİ OLMAK

164 12 4
                                    


Merak etmeyin, ben şizofreni değilim. Ama öyle olan birini tanıyorum. Adı Elliana ve çok güzel bir üniversite öğrencisi. Arkadaş edinmek konusunda sorunları var ve ailesinden uzak. Tembel ve ilgisiz. Geceleri uyumak yerine balkonunda gökyüzünü seyrediyor. Kardeşiyle ve babasıyla sürekli tartışıyor ve önüne gelen erkekle çıkıyor. Belki de bu yüzden yalnız, belki de bu yüzden hayalperest. Yalnız olduğu için hayaller kuruyor ya da tam tersi...

Bu bölüm kitap hakkında bilgi vereceğim bölümdür. Çoğu okurun, kitap kapaklarına aldanıp başladığı hikayeleri ilk sayfada raftan kaldırabildiklerini gördüm. Bu yüzden önce yemeğin kokusunu alın istiyorum. Kokuyu beğenirseniz afiyetle yiyin yemeği.

Bir şizofreni anlatmak zor ama onun düşlerini anlatmak, önce anlamak daha zor. Bu yüzden bazı wattpad arkadaşlarımdan yardım aldım. Ama ortaya çıkacak olan düşler sarayında gezindiğiniz de eminim tebrik edeceksiniz beni. Alışık olmadığınız düzeyde minimal bir anlatıma sahip olacak. Diğer çalışmalarımdan apayrı olan Açelya kitabında koca bir hayal dünyası bulacaksınız ve orada tıkılıp kalacaksınız tıpkı Elliana gibi...

Size bir tavsiye: hikayeleri okumadan önce videoyu oynatın ve ondan sonra okumaya başlayın lütfen. Müzik eşliğinde kitap okumanın ne kadar zevkli olduğunu göreceksiniz. Bu tavsiye duygusal hikayeler yazan adaylar için de geçerlidir. Dramatik hikayeler için fon müziği olarak duygusal piyano müzikleri kullanabilirsiniz...

İlk bölüm yakında...

AÇELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin