SEMASA PENGAKHIRAN LAGU MY ANSWER.... EXO BERLUTUT MENGELILINGI KRG....
EXO: saranghae /your name/ (hulurkan bunga ros merah kat krg)
EXO BUKAN HANYA MEMBERI BUNGA ROS MERAH... TETAPI DI SEBALIK BUNGA ROS MERAH ITU...ADE HADIAH KEJUTAN...
HADIAH KEJUTAN:
*SUHO* - bunga ros merah, minyak wangi enchaunter ,love card
*XIUMIN* -bunga ros merah,gambar xiumin yg paling comel,love card
*SEHUN* -bunga ros merah, love bracelet, love card
*KAI* -bunga ros merah, selendang merah,love card
*BAEKHYUN* -bunga ros merah, black eyeliner, love card
*LAY* -bunga ros merah, red handkerchif, love card
*CHEN* -bunga ros merah, cute teddy bear, love card....XPI YG PALING SPECIAL SEKALI ADALAH DRPD DUA ORG NAMJA YG AMAT MENARUH HATI PADA KORANG
*D.O.* -sejambak bubga ros merah, pic selfi with krg waktu birthday krg, love letter
*CHANYEOL* -album yg penuh dgn gambar CHANYEOL dri kecil sehingga masuk exo, love card....
SUHO: xpi /yourname/ kitaorang ader bnda yg lebih lebih lebih... awesome dri personal gift dri kami semua yg awk dpt .... /yourname/ you are our princess so we should give you this..... here... mp3 yg ade semua lagu exo dri start debute, ucapan dri EXO utk awk dan luahan cinta yg kami pun tidak tahu luahan stiap kami.... hanye org yg meluahkan sahaja yg tahu.... kamsahamnida kerana sudi jdi exo-l!! Xpi kami anggap awk lebih dri exo-l...
EXO: /your name/ ..saranghae!!! Saranghaja!!!
YOUR NAME :huh kamsahamnida exo... nado saranghae!!! .....tq bebanyak.. dri my bday celebration sehingga ke suprise gift... hah kamsahamnida... (krg menanangis lalu memeluk SUHO)
SUHO :cheonma /your name/ ......saranghae my cute little sister (SUHO membisikkin pada telinga krg)
~SKIP~
*DI DALAM KERETA*
LAY: suho hyungg.....lay laparlah....
EXO KECUALI SUHO: haahlah hyunggg kami laparrr.... jom makan.!
SUHO :hurmmm... okaylah... jom kite pergi mkn... SUHO hyung belnjaa !!
EXO: yeayyy!!! Hurmmm xpi nk mkn kat mne?
CHANYEOL: apa kata kite tanye /your name/ ....die kn my wife... ehehehhe aniya ... mianhae ...our princess mian tersasul...
SUHO: aihhh berangan eh yeol? ...haih...hurmmm princess .....awk nk mkn aper and kat mne? ...
YOUR NAME :hurmmm sye x kesah... sye teringin lah nk rse makanan korea yg paling sdp xpi dkat mne eh?
CHEN: hah hyung!!! Ape kate kite mkn dkat restoran tmpat yg kite selalu mkn ....kat situ kan makanan die sdapp sgt...
EXO: haah lah hyung.... kaja...
SUHO: hurmm kalau mcm tu... nae kaja!!.
~SKIP~
KRG MAKAN DGN LAPAR SEKALI.. BENAR KATA CHEN... MASAKAN CHEF DI RESTORAN INI AMAT AMAT AMAT SEDAP!
YOUR NAME :huh.... mmg sdaplah mknan kat sini chen oppa! Kamsahamnida sbb bawak sye sini exo!!
EXO: nae...cheonma (tunjuk muka cute)
SETELAH SELESAI MAKAN KRG DAN EXO PULANG KE RUMAH KERANA HARI SUDAH HAMPIR LEWAT MALAM ...
DI DALAM KERETA.....
#I hope u enjoy it!! Kamsahamnida for reading my fanfic...!! I need your *feedback* As A readers!! KAMSAHAMNIDA!! SARANGHAE CHINGU!!
YOU ARE READING
SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES
RomanceAhoy! This fanfic is very very very speacial for chanyeol stan, chanyeolwifeu, chanyeol saeng and whatever chanyeol .. it will be so amazed... cause im chanyeol wifeu too.. bahahaa.. this story is abaout Exo ot12 bcoz I really miss our galaxy, ou...