KRINGGGGG!!!!jam loceng yg amat memekakkan telinga korang sdh berbunyi... ini menandakan yg waktunya sudah tiba utk krg membuka mata melihat dunia....korang segera bangun dn meninggalkan selimut dn bantal busuk kesayangan krg....hari ini merupakan hari yang paling istimewa utk krg!!
*TIBA-TIBA*
TOMBOL pintu bilik krg dipulas kuat...rupa2nya...eonnie krg,suzy dtg ke bilik korang utk mengejutkan krg...
SUZY: /your name/ aikkk cepat plakk bangun x payah eonnie nak kejutkan ....ini sesuatu yg pelik... /your name/ mimpi ape smlm..?
YOUR NAME :mne ade mimpi lah eonnie oi...arini hari special dimana pertama kali saye akn menjejakkan kaki kat ~UNIVERSITI SEOUL~ mne boleh lupeee...
SUZY: ahhh yerlahh...cpat siap.... nnti kna denda dtg lambat kang bru tau...
¥~SkIp ~¥
Ahhhh...segarnya udara sebaik shj keluar dari kereta yg dipandu oleh eonnie SUZY.....setelah krg mengucapkan selamat tinggal pada eonnie tersayang krg...krg melangkah masuk ke UNIVERSITI SEOUL dgn berpakaina seragam lengkap dan berkasut hitam....sebagaimana..yg tercatat dlm peraturan sekolah....
Setelah bertemu dgn lecture disiplin yg garang mcm kak ros tuh....krg terus mengikut seorang lecture lelaki yg sadoo.... ke kelas korang...korang mengambil jurusan sains sukan kerana minat yg mendalam dlm jurusan tersebut...
PROF. KIM JOONG KOOK: *mengetuk pintu*.....Annyeoung hasaeyo cik seohyun yahhh...kite ade murid baru nie... pelajar dri luar negara.... die fasih berbahasa korea....
LECTURE SEOHYUN: Annyeoung hasaeyo!!!haa tq cik joong KOOK yahhh..... nilah pelajar yg sye tunggu2 dri xdi....
PROF.KIM JOONG KOOK: klu macam tuh...sye tinggal kan pelajar ini utk menjadi murid cik seohyun ....hope die boleh belajar dgn baik...
LECTURE SEOHYUN:ouh baiklah jgn risau....sye akn jge pelajar nie dgn baik...
~DI DALAM KELAS~
LECTURE SEOHYUN: okayy para pelajar... harini kita ade seorang murid baharu yg dtg dari luar negara...okay /your name/ sila masukk....
YOUR NAME : Annyeoung hasaeyo /your name/ imnida....
LECTURE SEOHYUN: okay baiklah... awak boleyh ddk di sebelah song jihyo ......
SEMASA KRG BERJALAN MENUJU KE TEMPAT DDK KORANG... TIBA-TIBA......
~BERSAMBUNG~
#hope enjoy it....i need your *feedback* ...as a readers.... kamsahamnida...
YOU ARE READING
SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES
RomansaAhoy! This fanfic is very very very speacial for chanyeol stan, chanyeolwifeu, chanyeol saeng and whatever chanyeol .. it will be so amazed... cause im chanyeol wifeu too.. bahahaa.. this story is abaout Exo ot12 bcoz I really miss our galaxy, ou...