EP38: LAST DAY@EXO'S DORM

35 8 0
                                    

^SUHO^ : rileaks guys! Kite bkn nk comeback lagu  baru..  esok kita akn membuat sidang media dgn saluran2 TV di korea tentang pemergian d.o..😢

^EXO^ : ou.. dae !

^YOUR NAME^ : uhmm...saluran2 TV di korea?  Mesti ramai exoL tgokkan.. so saya x perlu masuk dalam sidang media tersebut..  😓

^SUHO^ : sepatutnyalah.. tetapi x kan saeng nk tinggal dkat umah sorang2.. 

^YOUR NAME^ : dahtu oppa..klu sye x tinggal umah sorang2.. bagaimana saya mahu menghadapi wartawan2 di luar sana ? Mesti ramai wartawan yg menghadiri sidang media itu esok...

^SUHO^ : xpi..  itu merisaukan oppa.. klu apa2 jadi dkat saeng bagaimana?

^YOUR NAME^ : believe me oppa!  Saeng akn jaga keselamatan diri sebaik2nya demi Exo! Dan ~your name~ nak..  Exo laksanakan sidang media tersebut dgn baik! Buat exoL rasa lega!

^EXO^ : dae! Itu janji kami! EXO SARANGHAJA!  EXO WE ARE ONE! 

[MORNING]

KRG BANGUN DAN BERGEGAS KE DAPUR SETELAH MENCUCI MUKA..UTK MEMBUAT SARAPAN.. 

SETELAH 30 MINIT BERKUNGFU DI DAPUR... AKHIRNYA SIAPLAH HIDANGAN SARAPAN UTK EXO.....

JAM BERDETIK MENUNJUKKAN JAM 8.30 PAGI.. KETIKA INI MEJA MAKAN DIPENUHI TEMPAT DUDUKNYA DGN EXO YG BERPAKAIAN KEMAS SEKALI BAGI MENGHADIRI SIDANG MEDIA TERSEBUT...

KEDUA-DUA BELAS KERUSI DIPENUHI DGN MEMBER EXO YG BEGITU SEGAK...NAMUN.. HANYA SEBUAH KERUSI YG KOSONG.. IAITU KERUSI KEPUNYAAN D.O..

OLEH ITU KRG MEMUTUSKAN UTK MELABUHKAN PUNGGUNG DI ATS KERUSI.. YANG PADA KEBIASAANYA DIDUDUKI OLEH D.O.. KERANA KRG TIDAK INGIN EXO MERASA JANGGAL DAN BERSEDIH...

^YOUR NAME ^ : goodluck tau! Utk sidang media.. buat yg terbaik!  Igt tu!  ( krg memberi suntikan semangat kepada Exo.. sambil membetulkan tali leher setiap ahli Exo )

^LUHAN^ : dae! Demi d.o.. kami akn buat ape sahaja!  Semoga d.o.bahagia di sana.. 

^YOUR NAME^ : baguslah kalau begitu! ..umm SUHO oppa.. ade satu bnda yg saeng nk beritahu..

^SUHO^ : Bo? Beritahu sajalah.. 

^YOUR NAME^ : hari ini merupakan hari terakhir saeng dgn Exo.. dkat dorm.ni yg mmg byk kenangan indah... esok pagi saeng dh nk kena balik.. sebab lusa dh mula kuliah..

^EXO^ : bo?  Balik? Alaaa... (Exo melepaskan keluhan kesedihan)

^KAI^ : tapi xkn begitu cepat utk berpisah?

^KRIS^ : EWW berpisah not my style!😭

^YOUR NAME^ : ahahahahahahh ~your name~ rasa..kamu semua masih boleh berjumpa saya di universiti right?

^EXO^ : YE xpi x sama seperti sekarang😭

^CHANYEOL^ : XPE2 nnti yeol akn bawa ~your name~ datang sini lagi!

^SUHO^ : BAIKLAH! apakata malam ini kita ke funfair ..tempat yg sama kita meluangkan masa buat kali terakhir bersama d.o..

^EXO^ : baiklah!

/SKIP/

EXO BERLALU PERGI KE TEMPAT SIDANG MEDIA.. SETELAH MeNGUCAPKAN SELAMAT TINGGAL KEPADA EXO...  KRG NAIK KE ATAS UTK MENGEMAS BAJU.. SUNGGUH SEDIH DAN PILU HATI KRG UTK MENINGGALKAN EXO.. DAN DORM YG SEMEMANGNYA MENCIPTA BERIBU KENANGAN YG TIDAK DAPAT DILUPAKAN ...

(EXO POV)

TO BE CONTINUED

√MIANHAE SEBAB AUTHOR LAMBAT SGT UPDATE!  SORRY AUTHOR SEBOK SIKIT SEJAK KEBELAKANGAN NI.. TQ.. SYG KRG!  √

WATPADD:  @yeollieka_

SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES Where stories live. Discover now