Тэр харанхуйд төрсөн..........
Харанхуй тэрний ээж бас аав нь бусад хүмүүс харанхуйгаас айдаг ч тэр тийм биш......
Харанхуйд хашигдсан нэгэн хэзээ нэгэн цагт гэрлийг олж харах боловуу??
***************
Өнөөдөр өглөө дахиад л намайг цонх тогших борооны дуслууд сэрээлээ. Нойтон чийгний үнэр хүйтэн хэрнээ бөгчим агаар
Орноосоо босон цонхон дээрээ очин, онгойлготол өөдөөс минь ширүүн салхи салхиллаа хамаг бие арзасхийн уушиг минь агаараар хоромын дотор л дүүрээд ирхэд өөрийн эрхгүй санаа алдан уйтгарлав Бороо орох болгонд би гунигладаг. Гарын алган дээр минь дусах жижигхэн бороон дуслууд яг л миний нулимстай адил . Дэлхий намайг өрөвдсөндөө уйлж байгаа учраас бороо орж байгаа тийм л учраас бороо орох болгонд би гунигладаг.....
********
*************
Өдөр бүр суудаг тэр модон жижиг сандал дээрээ сууна. Хэтэрхий олон жил өдөр бүр энэ сандал дээр суужээ хөлөө савчуулан хөдөлгөх бүрт дугардаг чимээ нь бага багаар чихэнд чийртэй чяхран дуугарах болж, тэгсэн ч гэсэн би өдөр бүр энэ модон сандал дээрээ суусаар л байв....Өнөөдөр ямар нэгэн зүйл болохыг зүрх минь надад сануулан дохио болгон цохилтын хэмээ алдаж байлаа Түг түг түг.........
Эмчийн хөлийн чимээ сонсогдож байна. Гартаа дэвтэр барьжээ шинэхэн цаасны үнэр эмчийн өдөр бүр цацдаг сүрчигний үнэртэй холилдон үнэртэнэ Хурандаа Карл хажууд минь ялалтын бүрээн аяаа тоглоогүй байсан бол би өшөө илүүг мэдэж чадхаар байв хааяа тэрний бүрээн дуу надад чяхардаг сандалнаас минь илүү чийртэй санагддаг. Би хүмүүстэй ярихыг хүсдэг ч тэдэнтэй тулхаараа хэл минь зүгээр л гацчихдаг ямар ч хөдөлгөөн хийхгүй болхоор би дэмий л амаа ангалзуулж шүлсээ гоожуулхаас өөр зүйл юу ч хийж чаддагүй
Эмч-Vivian баяр хүргэе өнөөдөр чи эмнэлгээс гархаар болоо. Явж юмаа бэлд удахгүй чамайг хүн ирж авна гэж тэнд байсан бүх хүнд сонсогдхоор чанга хэлсэн ч надаас өөр хэн ч тэрний хэлсэн үгийг сайн сонсож чадаагүй юм
Vivian
Гарнаа би эмнэлгээс гарна гэжүү???? Би энэ газар төрсөн хагас сайн өдөр бүр цэцэрлэгт гаргаж суулгадгыг эс тооцвол би энэ газраас нэг алхам ч хол хөл тавьж үзээгүй....Бас гарна ч гэж бодож байгаагүй энд надад хөгжилтэй биш ч хэцүү байдаггүй Хэрвээ Хурандаа карл Сюзан эмээ Жони, бусад эмнэлгийн өвчтөн нар надад баяр хүргэж алгаа ташин тэврэхгүймаа гэхэд гарыг минь чанга атгасан бол зүрх минь арай өөрөөр хүлээж авах байсан байх...Би эндээс гараад хаачина гэж...........Би энд төрсөн...........энэ миний гэр.........Тэглээ ч гэрлийг амьдарлыг дэлхий ертөнцийг харж чадахгүй би яах гэж гарна гэж??.............
ВЫ ЧИТАЕТЕ
⊗⊗VIVIAN⊗⊗ [Complete]
FanfictionТэр харанхуйд төрсөн.......... Харанхуй тэрний ээж бас аав нь бусад хүмүүс харанхуйгаас айдаг ч тэр тийм биш...... Харанхуйд хашигдсан нэгэн хэзээ нэгэн цагт гэрлийг олж харах боловуу?? Эсвэл тэр ГЭРЭЛ тийм сайхан зүйл биш байвал яах бол...