/4-р хэсэг/Хоолой...

1K 73 0
                                    

Дахин нэг шинэ өдөр эхлэн Мариа өрөөнд минь нарны туяатай зэрэгцэн орж ирэн хувцсыг минь өмсгөн үсийг минь янзалж өглөө...Өчигдөр би нөгөө ууртай залуутай тааралдаагүй.Марк миний асуултанд хариулаагүй ч өчигдөр шөнө намайг унтах хүртэл хамтдаа байсан яг л ах шиг....Намайг халамжилж инээлгэж байсан.

Энэ байшинд ирээд 3хонож байгаа хэдий ч яг л 30хоночихсон юм шиг урт санагдаж байлаа..Хэтэрхий том болоод ч тэрүү нэг л эвгүй маш олон өрөөтэй тэр өрөөнүүд нам гүм хэдий ч өчигдөр би шөнө эмэгтэй хүний хоолой сонссон..Тэр эмэгтэй хэн юм бол??

Vivian-Мариа???би өчигдөр нэг хүний хоолой сонссон???

Мариа-Өө бурхан минь сүнсүү????0.0

Vivian-Сүнс гэж юу юм???

Мариа-Чи сүнс гэж мэддэггүй юмуу?

Vivian-Мэдэхгүйээ.......

Мариа-0.0 гоё юмаа. би сүнснээс үхтлээ айдаг..Сүнс гэдгийг одоо юу гэж тайлбарлах юмдээ хүн үхээд диваажинруу очиж байгаад замдаа гацаад, хмм бишээ муу хүн үхсний дараа чөтгөр болоод диваажинрууочиж чадахгүй тамруу хмммм зазаз мэдэхгүймаа ямар ч байсан маш аймшигтай аюултай харахыг ч хүсмээргүй зүйл гээд л ойлгочих

Vivian-Нөгөө эрэгтэй хаачсан юм???

Мариа-нөгөө эрэгтэй гэж аан эзэнтэн юу??

Vivian-Тиймээ...

Мариа-Өнөөдөр ирэх байхаа ажил дээрээ хоносон гэж сонссон юм байна..

Vivian-Тэр хүн/үг таслах/

Мариа бид хоёрын яриаг тасалдуулж Марк өрөөнд минь орж ирлээ тэр дахиад л нөгөөх намуухан хоолойгоороо ярин надруу инээмсэглэж байхыг нь би мэдрэв. Өнөөдөр би нэг тийшээ явах бололтой Мариа хувцасыг минь бэлдэн Марк гарнаас минь хөтөлсөөр бид 3 нөгөө явдаг дуутай төмөр зүүлд сууж явлаа..

Бид гурав нилээн удаан явсны эцэст хүрэх газраа ирсэн бололтой Марк дахин гарнаас минь хөтлөн замыг минь заасаар нэг л танил үнэртэй газар ирсэн байв.Энэ бол Эмнэлэг....

*****************

Бараг 2цагийн турш би эмнэлэг дээр байлаа Миний ямар нэгэн зүйл өвдсөн юм боловуу??бүү мэд Маркаас асуухад шинжилгээ өгөх хэрэгтэй гэсэн тэр хэрэгтэй гэсэн болхоор би уг дуугүй л дагалаа уул нь хүнд ийм хурдан дасдаггүй юмсан.Маркад ямар нэгэн ид шид байдаг бололтой намайг ийм хурдан өөртөө дасгаж үгэндээ оруулж байдаг үнхээр шидтэй хүн юм...

⊗⊗VIVIAN⊗⊗  [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя