Final

38 3 2
                                    


Bugün günlerden cumartesiydi. Amy uyandı geç kalmıştı telaş içindeydi hemen üstünü giydi aşağıya indi.Kahvaltı yapmadan baba ben çıkıyorum geç kaldım dedi. Stephan-Seni bırakayım mı kızım diye sordu.Amy gerek yok ben taksiye binerim dedi. Molly de gelmek istedi Üstü zaten hazırdı.Çantasını aldı ve hadi gidelim dedi.Taksiye bindiler.Nihayet varmışlardı. Molly- Heyecanlı mısın ? Amy Hayır.! B-ben Sadece üzgünüm dedi.İçeriye girdiler Kuliste mandy ile karşılaştı.Niye üzgünsün kaybedeceğini mi anladın ? dedi mandy Amy hayır birazdan sen kaybedeceğin için senin adına üzülüyorum(Amy Ashcroft huzurlarınızda diye içeriden ses geliyordu.) Şimdi çekil yolumdan da kazanmaya gideyim..! Mandy- Orası tartışılır tamam mı ? dedi. Amy İçeriye girdi bir alkış vardı.Piyano kürsüsüne oturdu ve gözleri carlı aradı tam karşısındaydı.Göz göze gelmişlerdi.Amy üzgündü.Carl- Sen yaparsın dedi Amy ağzını okumuştu bir özgüven geldi ve sözlerine şöyle devam etti....

Şarkı bittiğinde. Jüri Yorumlarındaydı sıra.. Müzik öğretmenlerinden Allison Rogers ''Ben bir şarkıyı bu kadar duyguyla okuyan biriyle karşılaşıyorum ve diyecek tek kelime süperdin tebrik ediyorum. Amy - Teşekkür ederim Bu şarkıyı yakın zamanda ölen bir arkadaşıma armağan ediyorum :( dedi. Ve kulise geçti. Sıra mandy deydi. Çok heyecanlıydı. Sahnedeydi. Şarkısına başladı. 


Ve sonunda şarkı bitmişti.Teşekkür ederim dedi ve Amy sahneye Çağırdılar. Artık karar zamanıydı amy kazanmayı düşünmüyordu.Çünkü zaten kafasını dolup taşıran bir sürü düşünceleri vardı.Kazanmasada olurdu.Sonunda jüri ismi açıklamıştı.Amy Ashcroft Deyince amy tebbesüm etti Mandy çok kızmıştı Mandy - Ne olamaz !! Ben kazanmalıyım Hayır bu gerçekleşmedi dimi kabus bu Hayır dediler. Eee siz sesten ne anlarsınız dedi ve orayı terketti Amy sakin bir tavırla teşekkür ederim dedi ve Kupasını alıp kulise geçti. Allison rogers amynin kolundan tutup sesini değerlendirmelisin dedi.Eve gidince bana bir video at Amy tamam dedi.Molly'i alıp büyük annesinin evine gitmek için taksiye bindi.Eve varmışlardı. Kapıyı çaldılar.İçeriye girdiler Amy odaya çıktı. Molly anlatmayı çok seven bir kızdı.Sesinin ne kadar güzel olduğunu ve onun kazandığını söyedi Babası yukarıya çıktı.Kapıyı çaldı.Stephan-Amy müsaitmisin ? Girebilirmiyim dedi ve kapıyı çaldı Amy- gir! Amy ağlıyordu gözlerini sildi ve efendim baba dedi. Stephan-Tebrik ederim yarışmayı kazanmışsın Evet dedi amy. Şimdi hazırlan mahkemeye gidicez dedi. Amy - Tamam baba dedi. Stephan aşağıya indi. Amy hazırlanıyordu üstünü giydi ve aşağıya indi.

DEVAMI ''HERŞEYİ DEĞİŞTİREN MAHKEME'' ADLI BÖLÜMDE ARKADAŞLAR ORDAN BULUP OKUYABİLİRSİNİZ TAHMİNEN 2 GÜN SONRA ÇIKAR TEŞEKKÜRLER :)


U/MutsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin