Sabah olmuştu Stephan Amy'nin odasının kapısını çaldı.İçeriden ses gelmeyince Stephan içeriye girdi ve Amy'e yanağından öpücük kondurdu.Amy de birden gözlerini açıp babasını öptü.
Stephan-Hadi kahvaltı zamanı
Amy-Sen in baba. Yüzümü yıkayıp geliyorum
Stephan-Tamam
Amy yüzünü yıkamak için banyoya gitti.Aynanın karşısında şu sözleri söyledi kendi kendine amy artık yeni bir hayat bekliyor seni Artık üzülme.Fiona senin mutlu olmanı istiyordu hala da ister dedi ve yüzünü yıkayıp aşağıya indi.Herkes masaya oturmuştu.Yemeklerini yerken stephan söze başadı.
Stephan-(ıhıhıhhhıı) Çocuklar size birşey söylemek istiyorum dedi ve devam etti.Uzun zamandır görüştüğüm bir kadın var.
Amy ve sam-NE !!
Stephan-Çocuklar bölmeyin ama. (Amy ve sam başını salladı)Bugün onunla sizi tanıştıracağım.İki oğlu var birisinin adı logan diğerinin shane.Shane gay (eşcinsel) çocuklar. ne dersiniz.merak etmeyin filmlerdeki gibi üvey anne kötüdür klişesi olmaz :)
Amy ve sam-Olur
Stephan-Yediyseniz okullarınızı ayarlama gidelim.
Amy üstünü değiştirmeye çıktı.Üsütünü değiştirdi artık hazırdı.Arabaya binmek için dışarıya çıktılar.Arabay binip ilk önce sami okula yazdıracaklardı. Amy arabada kaldı.
Yarım saat sonra....
Amy kulaklıkla müzik dinliyordu.cama bir tık sesi geldi amy duymuyordu ta ki başını yana çevirene kadar.Korku dolu gözlerle camı araladı.
amy-ne yaptığını sanıyorsun.
logan-birşey yaptığımı sanmıyorum sadece..
Amy-ne dur ben sana anlatayım tanımadığın bir arabaya tık tık yapıyorsun sence bu normal mi ?
O sırada yanında duran bir gay tipli çocuğu ve güzel bir bayan gördüm
Bayan-Merhaba tatlı kız.sen oğlumun kusuruna bakma.sen amy olmalısın ben sosshana kısaca sosh diyebilirsin.Baban sana bahsetmiş olmalı.öyle değil mi?
Amy- evet parmağımı uzatıp sende shane olmalısın.Sakız çiğneyen ağzıyla evet canım dedi.O sırada babamla sam geldi.arabaya bindik ön koltukta babamın sevgilisi ve sam oturuyordu babam ve sam mutlu görünüyordu.Ben arkada iki erkekle oturuyordum yanımda shane ve logan vardı.Shane tinderdan erkelere bakıyordu loganda bana.Hoşuma gitmişti çocuk çok yakışıklıydı. benim okulumda indik babam logan ve ben okula girdik babam müdürün yanına işleri halletmek için gitmişti ve bana loganla okulu gez oda burada okuyacak dedi. Karşıdan carl ve mandy'i görmüştüm ve yıkılmıştım kol kolaydılar. Yaklaşıyorlardı birşey yapmalıydım.hemen loganın koluna girdim.
Mandy-Off yine mi sen be heryerdesin.
Carl-merhaba amy
Amy- merhaba carl seni loganla tanıştırayım. logan bu carl carl bu logan
Carl-loganla siz ?
Logan- evet sevgiliyiz.
Mandy- neeee of carl hemen gidelim buradan.(mandy kıskandı.)
Amy-logan çok teşekkür ederim
logan -bir sey değil :)
Amy refleks halindeyken logan dudağından öpmüştü. logan karşılık veriyordu.O sırada stephan gelmişti
Stephan- opppps çocuklar şey ben evet gitmeliyim.
Amy offf özür dilerim babasının arkasından gitti.
logan-bir şey değil hatta süper bir şey :)
Araba :
Herkes arabaya binmişti amynin telefonu shanedeydi.
Shane-Kızmazsan birşey söyleyeceğim.
Amy-buyur?
Shane-ya şey telefonunu karıştırdım ve allison roger mesajlarını okudum açıkçası başka hiç mesaj yoktu sevgilin filan yok mu dedi ve karşısındaki surat ifadesini görünce devam etti.neyse galerine de baktım sesin güzelmiş istersen ben sana video çekebilirim.
Amy-yok ya zahmet olur :)
Logan- ne zahmeti onun işi bu zaten
Amy- gerçekten mi o zaman yarın halledelim.
Eve varmışlardı amy araban indi ve orda bir kamyon vardı. içerisine baktı ve bir sürü eşya gördü bunlar ne dedi
Stephan-sosh ve oğulları bizimle yaşayacak dedi.
Amy -ama büyük annem ?
Stephan annem babamın yanına yani san diegoya gidecek.
Kamyondan eşyalar inmişti ve herkes eve taşıyordu.kamyon gitmişti ben ve sam odamızdaydık. Loganla shane odalarını temizeyip yerleşmişlerdi.Logan amynin odasına tıklattı.
Logan-girebilir miyim?
Amy-gir.
Logan içeriye girdi ve amy yatağında oturuyordu.loganda yanına oturdu ve konuşmaya başladılar.
logan-çok hızlısın yani öpüştük ya hani.
Amy- herşeyde hızlıymdır dedi.
1,5 saat sonra...
Herkes masadaydı sosh teyze yemek yapıyordu
Amy-ımm çok güzel kokular geliyor deyip mutfağa geçti
Amy-hey :)
Sosh-hey acıktın mı?
Amy -biraz :)
Sosh-benimle sofrayı kurmak ister misin dedi ve sofrayı kurdular keyifli keyifli yemek yeyip herkes odalarına çekilmişti.
Amy ve logan filmizliyodu shane ve sam playstation oynuyorlardı zaman böyle geçmişti
Amynin odası
Amy-benim uykum geldi.yatıcam kapatalım mıı ?dedi ve yana bakınca logan uyumuştu.
Amy- off tamda zamanıydı uyumanın loganı kenara çekti ve banyoya gitti.Dişlerini frçalayıp makyajını sildi ve çok güzel gözüküyordu üstünü değiştirecekti ama ilk önce uyuduğundan emin oldu ve üstünü değişirken logan gözlerini açıp onu iziyoru amy ona baktığı zaman kapatıyordu üstünü değişti ve yatağa oturup günlüğünü yazmaya başladı.
Sevgili günlük:
Bugün mutluyum güzel bir öpücükle uyandım ve loganla tanıştım ve onu öptüm ilk defa birini öpmüştüm.gerçekten ondan hoşlandım tabi babam görmeseydi daha iyi olacaktı ama olsun mandy ve carl mutlu görünüyorlar.Hayat iyiye gitmeye başladı.dedi ve uykuya daldı......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U/Mutsuzlar
Teen FictionHikayemiz kariyer hayatı bitmiş bir annenin çocuklarına davranış şekli ve ilerde işleyeceği bir cinayeti anlatıyor. Kendini bir şekilde dramatize etmiş bir kızın hikayesi ufak bir bakıcı cinayetiyle dahada mı kötüleşecek? En yakın arkadaşının sevdi...