Bakıcı ve regl

50 3 0
                                    



Sabah olmuştu okul için sam ve amy hazırlanıyorlardı. Babası amynin odasının kapısını tıklattı. Amy gir dedi. Stephan içeriye girdi. Söze başladı. Kızım annenden özür dileme şimdi diyecek ki eski kötü anıları mı sana anlattı zaten aramız limoni bir de sen beter etme dedi. Amy tamam babacığım. Hadi şimdi gel de kahvaltı yapalım dedi. Aşağıya indiler. Babası günaydın dedi herkese. Günaydın babacığım diye atıldı. Amy. Stephan-Hadi saatiniz geliyor sizi okula bırakayım dedi. Arabaya bindiler. Stephan-Bakıcı işinde anlaştık mı ? Sam - Ne bakıcısı. Amy- ben sana sonra anlatırım küçük bey. Evet babacığım,anlaştık. Okula gelmişlerdi. İlk önce amyi bıraktılar. Amy ilk defa okula mutlu girdi oysaki Cuma günü çok utanmıştı şimdi o utangaçlığından eser kalmamıştı. Sınıfa girdi herkes gülmeye başladı amy onları hiç takmıyordu. Ve derste söz alıp tahtaya çıktı Öğretmenim konu biraz alakasız olacak ama Cuma günü ben regl oldum ki bu çok normal arkadaşlarım benimle dalga geçiyor. Soruyorum size sizin anneleriniz regl olmasaydı siz şu an var olacağınızı mı zannediyorsunuz ? Ve ben regl olmaktan utanmıyorum gurur duyuyorum. İleride çok güzel çocuklarım olacak ve onları çok iyi yetiştireceğim dedi. Carla bakarak ... Öğretmen sınıftakileri sert bir dille uyardıktan sonra yerine geçebilirsin amycim dedi. Kendimi çok özgüvenli hissediyordum teneffüste herkes tek tek benden özür diledi amy çok mutluydu. Carl gelip ondan özür diledi. Amy mutluluktan uçuyordu adeta. Çıkışta babası onu almaya geldi. Arabaya binip sami alıp eve döndüler. Evin kapısını çaldılar. Annesi Kapıyı açtı. Amy odasına çıktı. Ders çalışıyordu. Odasının kapısı çaldı. Gelen sam idi. Amy gir dedi. Sam içeriye girdi. Abla hani şu bakıcılık meselesini bana anlatacaktın. Anlatır mısın ? Gel bakalım yanıma şapşik Evet annemiz bizimle ilgilenmiyor diye babam bize bakıcı tutmak istedi . Sam heyecandan sıçradı.Yupii peki kim ? Mary. Ne diye bağırdı ama o babamın eski sevgilisi değil mi ? Evet dedi amy. Peki annem buna daha da delirmez mi dedi sam. Haklısın bence babamla bunu konuşmalıyız. Başka bir bakıcı bulsun bize hadi aşağıya inip konuşalım. Aşağıya indiler. Babası tam da gazete okuyordu. Amy-Babacığım seninle bir şey konuşmak istiyoruz. Evet ? Baba bize mary dışında başka bir bakıcı bulabilir misin diye sordu kısık bir sesle babası neden diye sordu. Çünkü anneme buna delirecektir. Haklısın amy gel de şu ilanlara bakalım. İlanlardaki numaraları aradılar Yaklaşık bir saat geçmişti ve doğru bakıcıyı bulmuşlardı. Bakıcı, yarın onlarla görüşmeye gelecekti. Stephan- Hadi şimdi yukarıya çalışma odasına ödevlerinizi yapmaya Amy ile Sam yukarıya çıktılar ödevlerini bitirmişlerdi. Amy odasına geçti. Günlüğü alıp yazmaya başladı.

Sevgili günlük ;

Bugün üzgün değilim. Annemle babam bir ilke imza attılar. Yani hiç kavga etmediler. Sam de mutlu hem bize yeni bakıcı geliyor diye hem de babam ona en sevdiği oyunu aldı diye. Hem günlük biliyor musun ? Carl benden hoşlanıyormuş.yani bunu bana mandy dedi. Ama benim yaşım çok küçük onunla sevgili olmak istemiyorum neyse günlük benim uykum geldi.

Günlüğünü yazıp kenara koydu. Uykuya dalmıştı. Yarın sabah oldu kahvaltıya indiler. Artık annesinin somurtkan yüzü onu rahatsız etmiyordu. Babası günaydın dedi. Günaydın babacığım. Kahvaltılarını yaptılar.Stephan hadi sizi okula bırakayım dedi ve arabaya bindiler. Her zaman ki gibi amyi ilk önce okula bıraktılar. Amy okuldaydı. Zaman çok çabuk geçmişti çıkış saati gelmişti. Babası onu almaya geldi. Ama arabada sam yoktu. Babasına sam nerde diye sordu. Babası , sam biraz rahatsızlanmış. O yüzden öğretmeni arabasıyla sam i bizim eve bırakmış. Çok acil bir durum değil dimi yani sam iyi mi ? Evet kızım. Sadece midesi bulanmış o kadar. Eve varmışlardı. Amy koşa koşa arabadan indi ve kapıyı çaldı kapıyı Anna kapıyı açmıştı hemen sam in yanına koştu ona sımsıkı sarıldı sam iyi misin ? Evet abla abartma. Amy odasına çıktı gönül rahatlığıyla yolculuk boyunca içi içini kemiriyordu. Üstünü çıkarıp birazcık dinlendi Kapı çalmıştı. Amy sam i alıp galiba bakıcı geldi dedi. Aşağıya indiler. Stephan kapıyı açtı gelen bakıcı, Fionaydı. Altın rengi saçları yemyeşil gözleri ve zayıf vücuduyla gerçekten babamı büyülemişti tabi küçük sam ide Babam, Buyrun Dedi. Fiona içeriye girdi. Annem evde değildi. Market alışverişine gitmişti. Fionayla konuşup anlaştık fiona bizimle burada kalacaktı ama yarın işe başlayacaktı Fiona gittikten sonra annem geldi. Annemin bu bakıcı işinden haberi yoktu. Anneme yardım etmek istedim ama beni tersledi bende sam i alıp çalışma odasına geçtim. Ödevlerimizi bitirdikten sonra ben kendi odama sam de kendi odasına geçti. Günlüğümü alıp yazıyordum.

U/MutsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin