Video

12 1 0
                                    

Sabah olmuştu. Stephan yine amy öperek uyandırmak istediği için odasına gitmeye karar verdi. Kapıyı tıklattı. Ses gelmeyince devam etti.Kapıyı açtığında şok olmuştu.Çünkü gördüğü manzara bir babanın pek hoşlanmayacağı türdendi.(amy'nin bir ayağı loganın üstünde loganın kolu amy'nin üstünde ve dudak dudağaydılar. Stephen bir hayli rahatsız olmuş ve ses etmeden aşağıya inmişti.

ALARM !!!

Çalar saatin sesiyle uyanan amy ve logan bu manzara karşısında kendileri bile şok olmuştu.

Amy-neler oluyor burada?

Logan-Her insan gibi yatıyoruzdur belki? Neden fesat düşündünki?

Amy-Benimle dalga mı geçiyorsun? Sevişseydik daha iyiydi.

Logan- Bana uyar :)

Amy logana yastıkla sert bir darbe vurdu. Logan sarsıldı ve tişörtünü giymek için ayağa kalktığında amy loganın karın kaslarına bakmaktan konuşamadı.

Logan-Bakıyorumda baklavalarıma şerbet oldun?

Amy- ne ben mi hahah güleyim bari! yanındaki david beckham posterini gösterir bu adamın kasları bana yetiyor canım.

Logan - Dokunabileceğin tek kas bende yalnız!

Amy- Dokunacağımı kim söyledi?

Sam odaya daldı ve ohaa oha flash siz yattınız mı ?

Logan,Amy-Hayır hem sen nerden biliyorsun ?

Sam-Bu devirde bunu bilmeyen mi var sista (kıkırdar)

Amy-Bir yastık alıp sam e fırlatır sam aşağıya iner amy ile logan sevgili diye de bağırmayı unutmaz tabii...

Amy-Ya rezil olduk!! neyse ben duş alıcam sen de çık artık odamdan!

Logan-Tamam be....

Amy duş aldı ve aşağıya indi. aşağıda herkes logan ve amy e dikkat kesildi bir taraftan sevgi dolu bakan sosh teyze bir taraftan da sinirle bakan stephan ve son olarak shane ve samin kıkırdamaları.amy ve logan utanıp biz hiç birşey yapmadık dediler fakat aile üyeleri pek inanmadı. 

Amy- Özür dilerim.

Stephan- Sen birşey olmadı diyorsan sana güveniyorum kızım da yani logan erkek bilmiyorum ya neyse!

Sosh-Ne alakası var logan öyle birşey yapmaz.

Logan-Tabikide stephan amca:)

Stephan-Tatmin oldum diyelim.

Kahvaltı sofrasından erkekler sıvıştıktan sonra sosh ve amy masayı topladı.

Amy shanenin yanına gidip video işi için müsaitmisin?

Shane-Tabikide heyecanlı mısın?

Amy-Kesinlikle hadi odama geçelim

Logan -Bende geliyorum dimi shane?

Shane-Tek başıma hall (logan shaneyi cimcikledi)Yani evet ses ayarlarını logan ayarlıyor.

Amy- Bir kurtulamadım senden....

Amy logan shane amy'nin odasına geçti ve konsepti ayarladılar şarkıyı seçmeyide unutmadılar

(Şarkı: The Weeknd - Can't Feel My Face)

Amy- Nasıl davranmalıyım?

Shane-Mutlu

Amy bunu duyunca bir tuhaf oldu yüzü değişti 

Shane niye öyle bakıyorsun hiç mi mutlu olmadın

Amy-Bunu yapabilirim 

Videoyu çekmek için hazırlandılar logan amy i böyle görünce sanki birşeyler hissediyor gibiydi. Çünkü amy gerçekten çok güzeldi.

1 Saat sonra

Video tamamlanmıştı geriye kalan tek şey bunu allison rogers a atmaktı. ilk önce izlemek istediler.

   Amy videoyu izleyince adeta büyülenmişti. Hemen Allison rogers a attı. Geri mesaj 2 saat sonra geldi.

Amy öğretmeninden gelen bu mesajla uçuyordu adeta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Amy öğretmeninden gelen bu mesajla uçuyordu adeta..

Amy-Shane çok teşekkür ederim sen en iyisisin .

Shane-Biliyorum :)

Akşam yemeği vakti gelmişti aşağıya indiler ve masa kuruluydu. Hepsi oturdu.Ve Amy söze başladı.

Amy-Babacığım ben hani müzik yarışmasını kazanmıştım ya işte müzik öğretmeni Allison rogers benden bir video istedi shane de sağ olsun bu konuda bana yardımcı oldu (shane i öper) ve yarın benden kayıt stüdyosuna gelmemi istedi. gidebilir miyim?

Stephan-Tabikide bu büyük bir fırsat kaçırılmaz

Amy- Teşekkür ederim birde şey yemekten sonra shane sam ben ve logan basketboll oynamaya gitsek diyoruz ona ne dersin ?

Stephan-Sıkıntı yok spor önemlidir gidin dedi

Yemeği yediler ve amy odasına çıktı.

Eline günlüğünü aldı ve başladı yazmaya.

SEVGİLİ GÜNLÜK

Hayatım süper bir yere gidiyor belki bu müzik işleri yeni bir hayatın, kariyerin başlangıcı ve sanırım ben logana aşık oldum. Şimdi basketboll oynamaya gidiyoruz seni şu anda yazmak istedim..

Ve spor kıyafetlerini giydi aşağıya indi sam shane ve logan hazırdı sahaya gitmek için sabırsızlanıyorlardı.Yavaş yavaş yola koyuldular önde sam ve shane arkada logan ve amy yürüyordu keyifli keyifli sohbet ediyorlardı. En sonunda uzun süren bir maç yapmışlardı . amy ve logan kazanmıştı ve logan her zaman ki gibi shane ile bununla ilgili havasını atıyordu.

Logan-Yine yendim ya işte bu kaslar böyle oluyor amy :)

Amy- HIHIHI

Shane-Ya sam benimle oynadı o yüzden kaybettim ben!

Sam- Teşekkür ederim shane!

Logan- Tabi canım zaten diğer yaptığımız maçlarda da sam vardı

Hepsi birden gülüyordu :) Sonra eve gitme zamanı gelmişti  ve eve vardıklarında o kadar yorgundular ki hepsi uykuya daldı.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

U/MutsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin