Herşeyi Değiştiren Mahkeme

25 3 2
                                    


Baba ben hazırım dedi ve sami de alıp ADLİYEYE gitmek için arabaya bindiler sonunda yol bitmişti. Arabadan inip içeriye girdiler görevli 5.mahkeme salonunda dava olacağını söyledi.İçeriye girdiler Amy ve sam annesinin elinde kelepçe olduğunu görünce tuhaf oldular gerçi amy çok tuhaf olmadı çünkü ne olduğunu biliyordu ve annesinin hakketiğini düşünüyordu.

Sam-Burda neler oluyor annem neden burda ve elinde ne var öyle

Amy- Kelepçe var kardeşim çünkü suçlu.

Sam-Ne ne suçlusu

Yargıç-Evet mahkeme başlıyor

Stephan hadi çocuklar yerlerimizi alalım

Yargıç konuşmasını yapmıştı.Anna cinayeti kabul etti Ve  40 sene yemişti.Mahkemeden çıktılar Annesi cezaevine SEVKEDİLDİ.

Amy -Hak yerini buldu içim rahat için rahat olsun Fiona...

Sam-Bbaba Ne oldu anneme ne olur bir şey söyle diyordu sam yaşından dolayı olayları idrak edemiyordu Arabaya bindiler.

Amy -Baba nereye gidiyoruz ben evimde kalmak istiyorum

Stephan-Amy evimiz incelemede.Mecburuz büyükannenle kalmaya.Yani bırakda olsun olay mahali...

Sam uyumuştu amynin dizinde yatıyordu.

Eve varmışlardı.Amy - Baba sam'i al uyanmasın Stephan-Tamam sen çantanı alıp eve geç dedi.Amy çantasını alıp kapıyı çalmıştı.Kapıyı Mrs.Ashcroft açmıştı

Amy-Merhaba büyükanne

Mrs.Ashcroft-Merhaba tatlım içeri gel :)

O sırada Stephan ve onun kucağında sam de gelmişlerdi.İçeriye geçmişlerdi.büyük anne sofra kurmuştu.

Mrs.Ashcroft-Üstünüzü değişip ellerinizi yıkayıp gelin yemek yiyelim.dedi Amy yukarıya çıktı üstünü değişip ellerini yıkadı.O sırada telefonundan ses geldi ''Bip'' Mesaja baktı mesaj Allison rogers 'ten geliyordu.Mesaj video amy ? yazıyordu Amy cevap olarak şunları yazdı.Yarın elinizde olur. aşağıya indi. Sofraya oturdu. Herkes yemek yiyordu yemekte biftek, fondü ve lazanya vardı.

Stephan-Sizinle önemli bir konu konuşmam gerekiyor çocuklar.Bundan sonra burda kalacağız çünkü o evde kötü anılar var ve o evi satıp sizin eğitimizinize harcamayı düşünüyorum yani büyükannenizle beraber yaşıcaksınız.

Amy-Benim için iyi olur o eve gittiğimde fionayı hatırlayacağım için bu iyi bir fikir

Stephan -Peki sen sam ?

Sam-Farketmez.

Yemek bitmişti amy ile Mrs.Ashcroft masayı toplamışlardı.

Stephan-Hadi eski eve gidip eşyalarımızı alalım.

Amy;

Eve gelmiştik arabadan indiğim andan intibaren kalbim, kalbime bir karanlık çökmüştü. Gözümden akan yaş ve dengesiz yürüyüşümle içeri girmeye başardım ama kalbim elvermiyordu.Çom tuhaf hissediyordum ya hatırlıyordum daha dün gibiydi herşey... Sevgisini hissediyordum. Heryer kandı.Odama çıktım...

Sam:

Neden her yer kandı ? Çürümüş gibi kokuyordu evimiz oysaki hiç öyle kokmamıştı.Kokuya dayanamamıştım Yukarıya çıktım.

Stephan;

Benim evlendiğim kadın bir katil değil Yani olmaz aklım almıyor tamam çocuklarla ilgilenmiyordu hatta benimle bile ama birinin canına kıyması bu çok , çok kötü birşey.Olayı hayal etmemek için yukarı,odama çıktım.

Amy'nin Odası :

Amy ilk önce bir kutu aldı kıyafetlerini aldı.Tekrar bir kutuyu aldı kendi yaptığı eşyalar ve değerli eşyalarını aldı. Yine bir kutu aldı ve takı çanta gibi süs eşyalarını aldı.

Sam'in Odası

Sam iki kutu almıştı. Birine kıyafetlerini diğer kutuya ise oyuncaklarını ve elektronik cihazlarını koymuştu.

Stephan da toplanmıştı. Hepsi oturma odasında buluşmuştu. Diğer eşyalar ev ile beraber satılacaktı.Herkes eşyaları arabanın bagajına koyup arabaya binmişti.Eşyaları yeni evlerine bırakmak için yol aldılar. Eve gelmişlerdi. herkes eşyaları odaya yerleştirmek için odalarına çıkmışlardı.Amy elbise dolabını yerleştirdi makyaj masasına da bakım ve makyaj eşyalarını koydu 

1 Buçuk Saat Sonra...

Herkes odalarını toplamıştı.Akşam yemeği saati gelip çatmıştı Aşağıya indiler. Sam ve stephan oturma odasında oturuyorlardı.Amy ile büyükanne sofrayı hazırlıyorlardı. Amy son tabağı almak için mutfağa gitti. Son tabağı alıp geldi. Herkes sofraya oturmuştu. Babası söze başlamıştı. Yarın okullarınız değişecek dedi. Amy- Yarın mı ? Stephan evet dedi. 

Amy-Yeni okulumuz neresi ?

Stephan-Köşedeki Lise senin okulun Sam in ilkokulu ise yakın mesafede. 

Yemek bitmişti.Amy yukarı çıktı 1-2 saat müzik dinledi. Sonra günlüğünü eline aldı.

Sevgili Günlük;

Lanet olası annem yüzünden herşey değişti. Bu boktan hayatta yaşamak istemiyorum. Evimiz değişti. Tamam belki kötü şeyleri orda yaşadım ama benim orda kötü olsa da çocukluğum geçti. Orda babamın neşesi bana yeterdi ama şimdi hiçbirşey bana iyi gelmiyor. Okulum değişti Sevdiğim çocuğu göremiyeceğim.Unutmam gerekiyor. Herşeyi unutmam gerekiyor. Kendimi,cinayeti,annemi,hayatı.Unuttup silip baştan yazmam gerekiyor Dayanabilir miyim bilmiyorum... Sanmıyorum dedi ve uyumaya çalıştı.....


U/MutsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin