Multide Alev var :)
Merhaba ben Alev lise 3 öğrencesi 17 yaşındaki sıradan bi kızdım taki her şey değişene kadar...
Güne yine herzamaki gibi telefonumun alarmı ile uyandım ciddenmi bıktım artık bundan. Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve okul formamı yani kumaş pantolon ve üstüme beyaz lakosumu giyindim -_- kahvaltıya inip aileme günaydın dedim. Okul saolsun doğru düzgün kahvaltıda yapamıyorum sabahları lanet olsun.
Kahvaltıdan sonra en iyi arkadaşım olan Şevo'ya yani Şevval'e mesaj attım
Gönderildi Bestim: Kız hayriye kalktınmı la?
Gelen Bestim: Kalkmamayı dilerdim ama no kalktım malesefki Hüsniye ğcldd
Gönderildi Bestim: İyi o zaman çık dışarı geliyorum.
Deyip telfonmu kapadım ve annemleri öpüp evden dışarıya çıktım biraz yürüdükten sonra Şevval'i gördüm ve;
'Günaydın' dedim
'Günaydııııııııınnnnnnnnnn' dedi bir hayvan nidasıyla
Okula gelince okula mal mal bakıp marstan gelen bir uzaylıların onu yerinden söküp neptüne fırlatması için dua ettim.
Sınıfa girince orta sıralardan 3. sıram olan yere oturdum ardından da yanıma Şevval oturdu sonra Tarih kitaplarımı çıkardım ve öğretmenimizi beklemeye başladım
Öğretmenimiz elindeki 1000 tane olan kitabı gördüm ve tavana bakıp sabır diledim.
***
Lanet olasıca okul bitmişti Şevvalle vedalaşıp işe gitmem gerekiyordu evet doğru duydunuz iş aileme yük olmayı sevmiyordum zaten annem çalışmıyordu ev hanımıydı babamda evi tek başına zor geçindiriyordu bende bu yüzden ailemden gizli okulda çokta uzakta olmayan bir kafede garsonluk yapıyordum aileme ise okuldan sonra kütüphaneye ders çalışmaya gidiyorum diyordum.
Çalıştığım kafeye gelince önce kafenin sahibi olan çook sevdiğim çok tatlış tontiş ve yaşlı olan Kabil amcaya selam verdim.
Üstümü çıkarıp kafenin kendi kıyafetlerini giydim ve hemencecik siparişleri almaya gittim mavi renkteki masaya gelince siparişleri alıp getirdim.
Sonra gelecekte hayatımı değiştirecek bir kişinin olduğu kırmızı masaya gittim her şeyden habersiz.
Öncelikle meraba bu benim ilk hikayem onun için birazcık amatörce olabilir affedin. Neyse umarım hikayemi beğenmişsinizdir beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın lütfen ve ayrıca hiakye ile ilgili görüşlerinizi aşağıya yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum. Neyse çok konuştum sizi seviyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Aşk
Teen FictionBazı sonlar masallardaki gibi mutlu bitmez belki biraz ölüm belki biraz pişmanlık ve acı. Mutluyken acıya doğru giden bir yol. Not: Kötü çocuk masum kız hikayesi değildir.