Multide Özkan var *-*
Mavi masaya siparişleri vermiş kırmızı dmasaya gidiyordum. Gittiğimde 2 erkek oturuyordu ama sadece birinde gözlerim takılı kalmıştı o büyüleyici gözler. İç sesim hadi ama Alev o çocuktan hoşlansan bile senin gibi garson bir kıza bakarmı ki ayrıca o senin sadece müşterin büyük şeyler düşünme' dedi bense ona saydırmakla meşguldüm ama bi bakıma haklıydı.
'Merhaba hoşgeldiniz ne alırdınız' dedim gçzlerim iki erkek arasında kalırken.
'Merhaba ben çikolatalı milkshake ve çikolatalı pasta alabilirmiyim' dedi mavi gözlünün karşısında oturan arkadaşı sandığım çocuk.
'Peki hemen' dedim ve mavi gözlerim o mavi gözlerle buluştu.
'Bende çay ve ıslak kek' dedi ve bana baktı.
'Tabii hemen getiriyorum' dedim ve hemen yanlarından uzaklaştım.
***
Bir kaç dakika sonra o mavi gözler yanıma gelip
'Afedersiniz Alev hanım lavabo nerde acaba' dedi ama bense adımı nerden biliyor diye düşünmeye başladım.
Oysa o aklımı okumuş gibi 'Yaka kartınız dedi.'
Yakama baktım ve tabii ya adım yaka kartımda yazıyordu salak kafam rezil olmuştum.
Mavi gözlere bakıp güldüm ve 'Afedersiniz aklımdan çıkmış olmalı' dedim.
Oda güldü ve bana bakıp 'Sorun değil bu arada ben Özkan' dedi ve elini uzattı bi dakka elinimi uzattı adının Özkan olduğunu öğrendiğim çocuk?
'Memnun oldum' dedim ve elini sıktım ardından elimel üst katı gösterip 'Yukarı çıkınca sağdan ikinci kapı' dedim
'Teşekkürler' deyip merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.
Ama o çocuğu aklımdan silmem lazımdı bunları düşünmemeli ve okuluma odaklanmalıydım böyle şeyler anca beni yavaşlatırdı diye kendime dedim ama ne fayda insan ister istemez böyle oluyordu.
***
Aradan bir kaç dakika sonra kırmızı masaya siparişlerini vermeye gittim ve;
'Buyrun siparişleriniz afiyet olsun' dedim onlarsa
'Teşşekkürler' dedi ve bende o masadan uzaklaşıp işlerime devam ettim.
***
Sonra Kabil amca yanıma gelip 'Tamam kızım bugün çok çalıştın eve erken gitde biraz daha fazla ders çalış' dedi bu adamı çok seviyordum kendinden çok başkalarını düşünürdü hep.
'Teşekkür ederim Kabil amca' deyip Kabil amcaya sarılıp okul formalarımı geri giyinip kafeden uzaklaştım.
Evime gidecek olan minibüse binip kulaklıklarımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım. Evim zaten buraya çokta uzak sayılmazdı.
***
Eve gelince
'Ben geldimm' diye bağırıp annemleri öpüp hemen odama geçtim pijamalarımı giyip yarım saatcik bugün işlediğimiz derslerin konu tekrarını yaptım ardından biraz telefonla ilgilenip yatağıma yattım ve o mavi gözleri düşünmeye başladım ama sonra vazgeçtim sonuçta belkide onu birdaha görmeyecektim öyle değilmi?
Eveet yb yazdım sizin için 2 günde bir ya da günde bir yb gelebilir ama daha fazla yb gelmesini istiyoranız tek yapmanız gereken o yıldıza tıklayıp bölümle ilgili düşüncelerinizi yorum olarak bildirmek sizleri seviyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Aşk
Fiksi RemajaBazı sonlar masallardaki gibi mutlu bitmez belki biraz ölüm belki biraz pişmanlık ve acı. Mutluyken acıya doğru giden bir yol. Not: Kötü çocuk masum kız hikayesi değildir.