Bank - 6

61 9 37
                                    

MULTİDE SERHAN VAR İYİ OKUMALAR

''Kızım kalk sabah oldu.''

''Ya anne 5 dakka daha.''

''Kalk kız.''

''Anne bugün pazar az dur.''

''Geliyom aha bekle sen.''

***

Üstümü giyinmiş evden çıkmıştım nereye mi gidiyorum aslında bende bilmiyorum sadece deniz kıyısına gidip kenarda bir bankta oturup şarkı dinlerek denizi seyretmek isiyordum.

Telefonumun melodisini duyduktan sonra telefonumu çıkararak kaldırımdan yürümeye devam ediyordum zaten evime deniz yakın bi mesafeydi yürümeyle 10 dakka felandı.

''Efendim Şevval?''

''Kanki napıyon ya.'' 

''Sıçıyom sen.'' dedim gülerek

''Ya salak bize gelsene bir şeyler yaparız.''

''Bilmem ben sahile gidiyorum sende gel mal.''

''Tamam geliyom.'' dedi gülerek bende güldüm telefonu kapatıp cebime geri attım.

Salihe geldiğimde ilk yaptığım şey bir banka oturup denizi seyretmek ve kokusunu içime çekmek olmuştu denizi seviyorudum beni büyülüyordu.

Birden gözlerim kapandığında gelen kişinin Şevval olduğunu anlamayacak kadar salak değildim.

''Ben geldim lan mal.''

''Aferin.'' dedim bende gülerek.

''Dün akşam çok güzeldi dimi?'' dedi gülerek ''Ama gidişimiz çok havalıydı Alev taşların yanından kolumu çekerek 'çık birbit bi giciydi çiciklar  içilçisi imrimdi diğilsiniz birdihi girişmimik iziri hişcikilin.' ne demektir abi ya eve gidince krize girdim lan.''

''Ya tamam komikti yani çünkü ben söyledim ne bekliyorsun yani.''

''Onu bunu boşver de bir şey diyeceğim, bu hani Serhan varya.''

''Ee nolmuş?'' dedim tek kaşımı kaldırarak.

''Şey işte biz onla sen tolete giderken birbirimize telefon numaramızı verdik sonra o bana kendisinin ve Özkanınkini verdi bende onlara ikimizin numarasını verdim ama merak etme senin telefonun da masada olduğu için senin telefonunada numaralarını kaydettim.'' dedi şirince sırıtarak. 

Bense alev topuna dönmüştüm ''Salakmısın lan sen senin elin 2 yavşağına telefon numaramızı niye veriyorsun kızım.''

''Tamam haklısın ama ne yapayım yani Serhan çok tatlıydı bende vermek istedim.''

''Başka şeylerinide de verme sakın tamam mı akıllı kızım.'' dedim kafasını sert bir şekilde okşarken.

''Tamam anne.'' dedi gülerek



Acımasız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin