Şuan ne mi yapıyoruz ben karşımdaki muhtemelen benle aynı yaşta olan çocuklara boş bir bakış atıyordum. ''Hadi ama Alev bu kadar da kötü olamaz.'' kulağıma fısıldayarak sadece benim duyabileceğim bir seste güldü.
''Göstereceğim sana sonra''
''Ee kızlar adınız ne'' dedi mavi gözlünün yanında oturan çocuk.
''Ben Şevval bu da en yakın arkadaşım Alev''
''Merhaba'' dedim gülümsemeye çalışarak.
''Ben Serhan ve en yanımdaki de Özkan''
''Ben garsonu çağıracağım istediğiniz bir şey varmı'' dedi mavi gözlü olan. Garson hemen geldikten sonra Şevval ''Ben sıcak çikolata lütfen'' ''Bende'' dedim ''Bizede 2 tane filtrileli kahve lütfen'' dedi Özkan, Serhana fikrini sormayarak. ''Hemen getiriyorum.''
''Alev bize kötü olarak bakma size bir şey yapmayacağız biz o tür erkeklerden değiliz''
''Bunu anlamamız eminim uzun sürmeyecektir Özkan'' dedim samimi bir gülüş takınarak.
''Bundan emin olabilirsin'' içeceklerimiz gelmişti elimi bardağa hafifçe dokundurarak elimin ısınmasını sağladım.
***
''Ahahahahah'' sen ciddimisin. dedi Şevval Serhana doğru gülerek ve omzuna hafifçe vurarak.
Ne mi oluyordu açıkcası henüz buraya geleli 1 saat olmuştu ve Serhan bize acayip komik anılarını anlatıyordu evet kabul ediyorum komikti ama bunu Şevval gibi belli etmemeye çalışıyordum.
''Sanırım sen çok konuşkan bir tip değilsin Alev'' dedi Özkan
''Aslında sadece samimi olmadıklarıma öyleyimdir sizi daha yeni tanıyorum benden Şevval gibi daha tanışalı 1 saat olan 2 çocukla anıra anıra gülmemi beklemeyin.'' dedim hafiften Şevvale laf atmaya çalışarak.
Şevvalin yüzü anında düşmüştü ama alınmadığını biliyordum onu tanıyordum ve o da beni tanıyordu ben sadece ona alttan alttan gönderme yapmaya çalışıyorudum.
''Ohaa kanka sana laf attı duydun mu altta kalmaman gerekiyor.'' dedi Serhan havayı yumuşatmaya çalışırken ama ortalık daha çok kızışmıştı.
''Bir şey demeyeceğim'' dedi Özkan.
''Demezsin tabii götün sıkışınca'' dedim sadece benim duyabileceğim bir seste ama belliki Özkan duymuştu ve bana sert olan bakışlarını atıyordu ama umrumda bile değildi açıkcası.
''Biz artık kalkalım öyle değilmi Şevval.'' alttan ayağını yavaşca dürterek.
''Hayır ya olmaz.'' Anında Serhan gülmüştü komik değildi neye gülüyorduki salakmıydı cidden. Ona boş bakışlar atarken normal birinsan gibi duy-rmaya devam etmişti.
''Her neyse ben lavaboya gidiyorum.'' dedim sandalyeden kalkarken.
Lavabonun kapısını açtığım anda ilk işim aynanın karşısına giderek elimi yıkayıp ensemi ıslatmak olmuştu.
Lavabodan çıkarken anında geri girmem bir olmuştu ''Şşt benim'' dedi Özkan ''Ne yapıyorsun'' dedim ona korkarak. ''Korkmana gerek yok sana bir şey yapmayacağım sadece ben sana zarar vermem ya da Serhan bize güvenmiyor gibi bakıyorsun bundan vazgeç'' ''Bundan sanane istediğime güvenirim güvenmem seni ilgilendirmez bu'' dedim ondan bir adım uzağa giderek.
''Peki sen bilirsin'' dedi lavabodan çıkarken. ''Ben bilcem tabii lan senmi bilcem, ben bilcem tabii sana noluyo olum kendini ne sanıyorsun yani hayır anlamıyorum sanane, sananee.'' diye bağırdım. ''Hala kapının arkasındayım biliyormuydun.'' dedi kapıyı geri açarken sonra da gitmişti. Salak ya bu çocuk.
''Hadi Şevval kalk gidiyoruz'' dedim masadan telefonumu alırken Şevvali kolundan tuttuğum gibi çekiştiriyordum masaya bir miktar para bıraktıktan sonra ''Çok berbat bi geceydi çocuklar açıkcası umrumda değilsiniz birdaha görüşmemmek üzere hoşcakalın. dedim
Eveeeet bir yeni bölümün daha sonu aşağıya bölümle ilgili düşüncelerinizi yazarmısınız veya gelecekteki bölümlerle ilgili isteklerinizi.
Hadi bayayayayyayaya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Aşk
Novela JuvenilBazı sonlar masallardaki gibi mutlu bitmez belki biraz ölüm belki biraz pişmanlık ve acı. Mutluyken acıya doğru giden bir yol. Not: Kötü çocuk masum kız hikayesi değildir.