Unutkanlık - 3

120 15 23
                                    

Multide Şevval ve keskin bakışları pfldpdmd

Sabah sabah yine alarm yine alarm fırlatıp atasım geliyor ama sonra para veremem o aptal şeye.

Hemen küçük işlerimi halledip üstümü giyinip anneme kahvaltı yapmayacağımı söyleyip evden çıktım onla mı uğraşcam ayol kantinde yerim.

Sokağa çıkıp bizim mal Şevoyla buluşup minibüse bindik o şarkı dinlerken bende dışarıyı izliyodum.

"Şevo"
"Şevooo"
"Gerizekalı baksana"
"hığğ" dedi
"Malmısın"
"Hıı hıı"
Biliyodum" diyip güldüm ardından kafasına hiçte yumuşak olmayan bi vuruş yaptım xğdl
"Ne vuruyon be şempanze kılıklı pis mendebur hayvan seni"
"Sus lan sığar"
"Yav heee"

Tam kafasına bi tane daha vuracakken okula gelmemiz ile bu isteğim sona erdi malesef.. Göt Şevo

"Şevo"
"Hığğ"
"Yürüsene kantine gerizekalı ne bakıyon" diyip öneme döndüm oysa o gökyüzüne bakıp ya sabr demekle meşguldü.

Kantine gelince görevli benim qanqam hatçe teyze (Hatice o lxkxlxmdx) oo "Alev günaydın"
"Günaydın qizilim" dedim oysa güldü
Ardından "2 karışık tost bi de 2 ayran" diyip Hatçe teyzeyi beklemeye başladım.

Siparişleri alınca Şevonun yanıma oturup yemeye başladık. "Ganka dün naptın lan?" dedi "Napmışım" dedim kaşlarımı kaldırarak "benmi bilcem mal" diyip güldü bende en sevdiğim şey olan kafasına bir şaplak indirdim. (ben yazarken fesat anladım siz siz olun anlamayın dğmdld) "Bi çocuk vardı" dedim tostumu masaya bırakarak "eeee noldu aşık mı oldun yoksa" diyip gülerek omzuma vurdu "Nee tabiki de hayır delimisin ben sadece bana tuvaletin yerini sordu bende söyledim" dedim gülerek "Yüce toletttttt" dedi.

Tostlarımızı yedikten sonra derse girdik sınıfımız 12/A'ydı. Ve ders de tarih nedenn?

Tarihçi kadın hocamız Bahar hanım;

"Günaydın"
"Sağol"
"Oturun"

"Ödevleri açın kontrol edeceğim"

"Lan Şevval ne ödevi lan ödev nerden çıktı ya lan ben nasıl yapamam nasıl unuturum ya"
"Hocanın aklındaan" diyip güldü hayır kendime hakim olucam o şaplağı atmayacağım sakin ol Alev sakiin

"Tamam tamam hı he yav he"

"Ödevi açın geliyorum sırayla"
Hoca bi kaç kişiye baktıktan sonra sıra bana ve Şevvalle gelince Şevval "Buyrun hocam" deyip hiç samimi olmayan bi gülüş gönderdi. Öğretmen ise"Tamam" dedi ve artı verdi "Seninki nerde Alev? " diyip bana bakınca "Hocam cidden çok özür dilerim tamamen aklımdan çıkmış bana bi güncül verin hemen hallederim eminimki" dedim ve hüzünlü bi şekilde hocaya bakmaya çalıştım "Peki ama sadece bir günlük o da çalışkan olduğun için ve güzel yapmalısın" deyip göz kırptı.

***

Okul bitince işe gitmiştim orda işimi bitirip yolda napıcağımı düşünüyordum.

Eve gelince her şeyi bırakıp ödevim olan tarih dersi sorularını çok dikkatli bir şekilde çözüp bitirdiğimde saat 00:01 dı ve uykum çok gelmişti çantamı hazırlayıp oyumaya çalıştım sonrası ise uykuu.







Acımasız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin