-BÖLÜM 6-

20 5 4
                                    


Medyada Tugbişş varrr

Mesajı fazla kafama takmamaya çalışsam da içimde bi huzursuzluk oluşmuştu. Sabah kimse beni uyandırmadan kalkmıştım mesela. Düşünün yani ben sabah erkenden kalktım.
Kahvaltı yapmak için aşağı inecekken almilayi uyandırmanin biraz eğlenceli olabileceğini düşündüm. Zamanında az çektirmemişti bana. Ellerimi uzatıp mütüş mü mütüş toynaklarima baktım. Merdivenlerden tekrar çıkarken almilaya yapacaklarim aklıma geldikçe gülüyordum.Bekle beni almila, kavga is kaminggg.

"Almilaağğ kalk kız bak ben geldim seni uyandırmaya. "

"    "

" Hani sen benim üstüme falan atliyosun ya eziyosun beni felan. "

" Almira saat daha 6.30 git başımdan kardeşim. "

Almila bunları söylerken tırnaklarıma bakıp bakıp gülüyodum. Dur bi daha bakayım asjajshs. 

" Allah Allah Allah Allah  tırnaklarım saldirinnnnn. "

" Almirağğ çık üstümden seni Allahsiz iman poweri düşük insan. "

" Senin powerin çokmu yüksek bak üstündeyim tırnaklarım elimde her an hücum edebilirler. "

" Bana bak sevimsiz şey şimdi sen ve senin o pis uzun toynaklarini da al git buradan uyuyacam."

"Yokk uyumak yok bugün uyumaya mi geldik ayol. "

" Almira doğruyu söyle genemi kolonyayi çok kokladın sen. "

" Yok kız yok ayol niye koklayacakmisim ben ahahaha sende şeker şey seni. "

" Almiraggg iyi diilsin sen içine Nihan mi girdi sabahın köründe uyanmalar falan. "

" Almila seni uyutmadim ya o yeter bana kardişim. "

" Siktirip gitmezmisin Almiracim. "

"Anneğğğğ almila bana..."

"Sus lan sus pezevenk. "

" Susarsam su içerim snsnsnsns. "

" "

"Almila anam noldu "

" "

"Almila kız tansiyonun mu düştü. "

" Çık lan odadan çık  uykumun içine sıçtın batırdın lan. "

" Anneğğğğ "

" Almiraaaa. "

Almilayi bu kadar çıldırtmak bana çok iyi gelmişti. Aşağı inip kahvaltımı yaptiktan sonra üstümü değiştirip dışarı çıktım. Mevsimin evine doğru yürürken kulaklığımı takıp son ses müzik dinlemeye başladım. Şarkıyla beraber yürürken bir anda biseyin bana dokandigini hissettim ve kafamı o yöne doğru çevirdim. Aybarsi dibimde görmemle çığlık atmam bir oldu.

"Lan dur napiyosun bağırma yolun ortasında ya da bağır ama beni gördün diye değil. "

" Başka ne için bağıracam ALLAH için yani. "

Aybars beni baştan aşağı bi süzdükten sonra konuşmaya devam etti.

" Seni görmeyeli baya bi oldu. Ama bakıyorum da hala salaksın be mayk."

" Aslında bende seni görmeyeli baya oldu. "

" Ne o daha çok mu tatlı olmuşum. "

" Hayır dahada bi egolu olmuşsun mayk. "

Almira 1-0 Aybars

Aybarsi mort edip yürümeye devam ettim. Yoldan bi grup kas sürüsü geçerken içimdeki Nihat Hatipoğlu ayaklandı.

-İlişki Durumu: KarmAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin