82

1.8K 91 42
                                    

Cat noroc ai in dragoste , in functie de zodie :

Berbec : Nu te astepta ca iubirea sa iti pice din cer . Daca vrei , ca cineva sa stea langa tine , încearcă sa iti tii in frau nervii si sa te lasi dus de val .

Taur : La cat de mult iubesti oamenii, este imposibil sa nu ai noroc in dragoste . In ciuda opțiunilor pe care le ai , crezi intr-o singura dragoste si faci tot felul de sacrificii pentru a o împlini.

Gemeni : Nu ai nevoie de noroc in dragoste, farmecul tau aparte face lumea sa te dorească.

Rac : Cand vine vorba de dragoste, esti un norocos ! Oamenii sunt fericiti in preajma ta si fac eforturi sa te mulțumească.

Leu : La tine nu e vorba de noroc, ci de mult farmec!

Fecioara : Nu esti prea norocoasă in dragoste, dar tie oricum iti pasa sa ai succes , asa ca nu este o tragedie.

Balanta : Firea ta blândă ii face pe oameni sa se îndrăgostească imediat de tine . Din pacate , insa , esti vesnic nemulțumit , asa ca este nevoie de eforturi supraomenesti pentru a fi fericit .

Scorpion : Cand vrei ceva , faci tot ce poti sa obții, asa ca nu iti pasa de noroc.

Sagetator : La cat esti de pierdut, ai nevoie de mult noroc pentru a fi fericit in dragoste. Insa nu il prea ai !

Capricorn : Rațiunea nu iti pasa inima sa se îndrăgostească, asa ca te asteapta o viata solidară.

Varsator : Ai frumusete si inteligenta , dar norocul in dragoste iti lipseste ! Asta e , nu poti sa le ai pe toate .

Pesti : Esti un om dificil , asa ca doar norocul te poate ajuta sa iti găsesti jumătatea.

Zodiac - Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum