Caracteristici generale:
Zodia Berbec este o zodie masculina de foc, predominant activa, guvernata de planeta Marte, planeta care sporeste energia fizica, agresivitatea, curajul, indrazneala si vitalitatea dar si imprudenta, gelozia, asprimea, brutalitatea, violenta, nervozitatea, spiritul razbunator.
Personalitatea Berbecului:
Berbecul este nascut sub semnul celor curajosi, dinamici, plini de initiativa si spirit de combativitate. Incearca sa se impuna prin faptele lui si sa obtina recunoasterea meritelor sale. Zodia Berbecului denota impulsivitate, agresivitate, spontaneitate, inventivitate, dorinta de cunoastere si cercetare, chiar daca adeseori abandoneaza firul investigatiei sale pentru ca se plictiseste prea repede.
Aspectele amuzante ale Berbecului:
Despre Berbeci se spune că au priviri îngâmfate, nu fac niciodată altceva decât ceea ce declară, dar de multe ori fac lucrurile greşite. Doar că, un Berbec nu ar recunoaşte nici în ruptul capului că a greşit, nici măcar lui însuşi. Îşi va impune mereu că e exact acolo unde trebuie să fie şi face exact ceea ce e corect.
De asemenea, nu îi spune unui nativ al acestui semn zodiacal că a greşit – s-ar putea să sară la bătaie pentru că Berbecii folosesc arme ca să explice concepte filozofice sau psihologice.
Tot despre Berbeci circulă afirmaţia: Ei nu au fost născuţi – ei au sărit veseli din pântecele mamelor.
Se pot căsători cu uşurinţă doar pentru că li se pare amuzant şi, dacă s-ar putea, nu ar divorţa niciodată de niciunul dintre parteneri.
Când ai un şef Berbec mai bine încerci să-l eviţi, deşi s-ar putea să îl întâlneşti într-o zi în parcare, dirijând circulaţia – nu de alta, dar să vadă el cine ajunge la timp la lucru.
10 lucruri care te enerveaza
1. Oamenii merg pe stradă sau pe şosea total absenţi şi aiuriţi
2. Persoana iubită are telefonul închis sau nu răspunde la apeluri repetate
3. Când se simt îngrădiţi şi deloc liberi.
4. Oamenii inventează scuze stupide, sau spun minciuni cusute cu aţă albă.
5. Stau la coadă cu pensionarii
6. Cineva e obsedat de Twitter sau Facebook
7. Sunt blocaţi în trafic şi se grăbesc
8. Oamenii le vorbesc cu voce misterioasa si prefacuta
9. Sunt inchisi in casa pentru mult timp( bolnavi, raman fara bani etc.)
10.Sunt inconjurati de prea multa liniste si pace
10 lucruri pe care Berbecul le detesta in viata:
1. Oamenii care isi tarsaie picioarele atunci cand merg
2. Oamenii care nu suna inapoi dupa ce au vazut ca au un apel ratat
3. Telefoanele mobile care nu functioneaza cum trebuie
4. Animalele tinute in cusca
5. Oamenii care stau prea mult de vorba pe diverse chaturi online
6. Oamenii care nu trec direct la subiect
7. Oamenii care nu danseaza bine
8. Mijloacele de transport care intarzie
9. Oamenii care se imbraca prea sport sau casual
10. Muzica populara
Cele mai compatibile zodii: Gemeni, Leu, Sagetator, Varsator
Berbecul este un semn de foc, asadar nu este de mirare ca va avea o relatie perfecta cu alte zodii influentate de acelasi element (Leu si Sagetator). Acestea fiind zise, Berbecul se intelege bine si cu semne de aer, mai exact cu Gemenii si Varsatorii. Aceasta compatibilitate este data de faptul ca primul semn al zodiacului este energic si dinamic, curajos si indraznet, ceea ce inseamna ca nu poate fi decat cu cineva care ii seamana intr-o oarecare masura si care il poate incita mereu cu ceva nou - in fond, aerul este cel care aprinde si mentine intensa flacara focului.
CUVANT DE SFARSIT:
Sincer, dinamic si direct, Berbecul nu e genul de om care sa se cantoneze in sabloane. Berbecul e spaima chelnerilor, a mecanicilor, a croitoreselor. .. ce mai! – a tuturor celor ce lucreaza in servicii, fiindca e obsedat de faptul ca trebuie sa fie servit pe loc si impecabil.
"SUNT PE FUGA"
CITEȘTI
Zodiac - Finalizată
De TodoLucruri simple pe care sigur nu le stiai . #10 in Altele: 10.05.2017 #9 in Altele: 11.05.2017 #6 in Altele: 15.06.2017 #3 in Altele: 17.07.2017 #1 in Altele: 25.07.2017