Caracteristici generale:
Zodia Sagetator este o zodie masculina de foc, predominant activa, guvernata de planeta Jupiter, planeta care sporeste generozitatea, spiritualitatea, firea filosofica si religioasa, altruismul, demnitatea si corectitudinea, moralitatea, bunul simt, echitatea, intelepciunea, respectul pentru lege si autoritatea. Zodia Sagetator este simbolul hibernarii naturii, al evolutiei intelectuale si spirituale a omului, simbolul libertatii depline.
Personalitatea Sagetatorului:
Sagetatorul nu este o fire facila, tocmai pentru ca este un individ cu o personalitate puternica, independenta, greu de supus, in permanenta miscare si activitate. Oricat de dificile ar fi experientele prin care trece, un Sagetator nu isi pierde niciodata optimismul, fiind sigur ca se va gasi curand cea mai buna solutie de a iesi din acel impas.
Sagetatorul este o persoana vesela, joviala, careia ii place viata din plin. Pe cat de mobil si agil este, pe atat de profunda este filozofia sa de viata - profunda dar, totodata, idealista. Defectul sau cel mai mare este faptul ca uneori asteapta ca totul sa vina pe gratis in viata sa, fara a se implica.
Este un om corect, de o inalta tinuta morala, incat nimeni nu va reusi vreodata sa il faca sa calce stramb. Un Sagetator nu va incerca sa insele cu nimic pe nimeni, nici prin vorbe, nici prin actiuni. Urmeaza intotdeauna caile legale si corecte, fara a se abate de la lege.
Aspectele amuzante ale Sagetatorului:
Născut aventurier, Săgetătorul se plimbă măcar dintr-un dormitor în altul dacă nu reuşesc să organizeze drumeţii.
Ei iubesc pe toată lumea, dar din prea multă iubire, fac ce fac şi ajung să îi jignească pe toţi cei din jur.
Pentru ei filosofia ar putea fi descrisă în paşi de dans. Tot ei ar pune întrebări despre orice detaliu nesemnificativ şi tot despre ei se spune că mănâncă mult, fiind deloc pretenţioşi.
Un Săgetător nu vrea să şte ce e aia ruşine, ar putea fi cu uşurinţă o Madonna mai bună decât Madonna.
De obicei, femeile sunt puternice, pot construi poduri umăr la umăr cu bărbaţii, pe când bărbaţi Săgetători sunt uşor efeminizaţi – ei vor să trăiască în visul călătoriilor continue.
10 lucruri pe care le urasti:
1. Sunt blocaţi în trafic
2.Vad pe cineva că face rău unui animal
3. Trebuie să stea acasă
4. Nu au destui bani să plece în excursie.
5. Oamenii se tem să le spună ceva pe şleau.
6. Viaţa lor devine plictisitoare.
7. Oamenii sunt bosumflaţi ăi cârcotesc.
8. Nu au voie să fie spontani
9. Sunt obligaţi să fie formali şi tradiţionalişti.
10. Cineva încearcă să le conducă viaţa.
10 lucruri pe care Sagetatorul le detesta in viata:
1. Avioanele/trenurile/autobuzele care intarzie
2. Ca nu calatoresc la clasa intai
3. Partenerii de calatorie care au rau de mare/de masina/de avion
4. Oamenii care se plang prea mult
5. Oamenii caroara le e frica sa isi asume riscuri
6. Sa fie acuzati sa nu stiu sa gestioneze banii
7. Oamenii care au asteptari de la ei sa nu intarzie
8. Bagajele pierdute
9. Molestarea animalelor
10. Sa citeasca despre violarea drepturilor oamenilor
Cele mai compatibile zodii: Berbec, Leu, Balanta, Varsator
Onesti, directi si interesati de sfera intelectuala, Sagetatorii sunt si binevoitori, insa pot avea momente de orbire din cauza optimismului excesiv si, uneori, episoade intense de neliniste. Un Berbec sau un Leu pot tine pasul cu aceasta zodie care astazi vrea ceva, iar maine isi schimba complet directia. Dintre zodiile de aer, Balanta ii poate oferi nativului un echilibru emotional care adesea ii lipseste, iar Varsatorul il va insoti pe Sagetator in aventurile lui, fara a-l judeca, deoarece este la fel de sau poate chiar mai avid dupa experiente noi. Desi poate parea iresponsabil, Sagetatorul este loial si asteapta acelasi lucru de la ceilalti, ceea ce inseamna ca o relatie cu un nativ din Gemeni nu va merge intotdeauna conform planului, pentru ca se stie ca nativii acesteia mai zboara din floare in floare.
CUVANT DE SFARSIT:
Entuziast si optimist, Sagetatorul e un adaptabil care nu prea face fixatii. Daca-i spui ca e snob, se supara, pretinzand ca e doar modern si sociabil.
"CU MINE VORBESTI?"
CITEȘTI
Zodiac - Finalizată
RandomLucruri simple pe care sigur nu le stiai . #10 in Altele: 10.05.2017 #9 in Altele: 11.05.2017 #6 in Altele: 15.06.2017 #3 in Altele: 17.07.2017 #1 in Altele: 25.07.2017