V. LEU

545 11 4
                                    

Caracteristici generale:

  Zodia Leu este o zodie masculina de foc, predominant fizica, activa, guvernata de Soare, planeta care sporeste autoritatea, vointa, hotararea, vitalitatea, afectivitatea, sansa si norocul in viata, entuziasmul si generozitatea, dar si orgoliul, vanitatea, mandria, furia, egoismul, extravaganta. 

 Personalitatea Leului:

  Leul este puternic, activ, mereu deschis pentru orice activitate si intotdeauna cu zambetul pe buze cand toate ii merg bine. Este senin si extrovertit, ceea ce il ajuta sa castige mereu popularitate, ardent pana la exuberanta, amator de placeri pana la indolenta, generos, teatral, ospitalier.

De asemenea, Leul este romantic si sentimental, dar uneori prea naiv.

Aspectele amuzante ale Leului:

  Vei atrage atenţia în orice mod posibil pentru că trăieşti ca să fii în centrul atenţiei, ceea ce nu mai este deloc o noutate – îţi place să săruţi oglinda de multe ori că doar ce vezi e o specie rară.

Un Leu întrerupe conversaţii şi, cum necum, ajunge să spună exact ceea ce partenerul de discuţie intenţiona să spună.

De ziua lor fac paradă, se căsătoresc cu greu sau poate niciodată pentru că nimeni nu e suficient de bun ca să se ridice la standardele lui. Dacă se căsătoresc îşi vor ţine partenerii ascunşi de ochii lumi.

Au nevoie de afecţiune tot timpul, dar o găsesc greu.

Despre Lei se spune că deschid uşi ţipând la ele şi se aşteaptă să fie apludaţi când intră pe ele pentru că zodia Leu seamănă perfect cu animalul leu.

Dacă vrei să âl răneşti pe cel născut în zodia Leu, umileşte-l – umilinţa îl sperie de moarte. Ar lupta oricând cu un Berbec şi ar face-o în locuri publice, cum ar fi baruri, săli de cinema, nu de alta, dar să fie văzut. Nu-ţi face griji că nu sunt postere lipite, Leu s-a ocupat de acest aspect cu mult timp înainte să te gândeşti tu.

10 lucruri care te enerveaza:

    1. Oamenii îi evită sau ignoră

    2. Nu au confortul cu care sunt obişnuiţi.

    3. Trebuie să stea la birou într-o zi superbă, cu soare afară

    4. Nu îşi pot prezenta talentele şi abilităţile

    5. Nu sunt centrul atenţiei

    6. Nu au destui bani să trăiască în lux

    7. Cineva este mai bun decât ei la ceva.

    8. Nu sunt primii întrebaţi ce părere au despre ceva.

    9. Se îngraşă.

  10. Sunt obligaţi să aştepte.

10 lucruri pe care Leul le detesta in viata:

    1. Oamenii care se imbraca mai bine ca ei

    2. Oamenii care au masini mai bune ca ale lor

    3. Sa fie ignorati

    4. Sa li se starneasca gelozia

    5. Sa le fie prea frig

    6. Sa se ude prea tare

    7. Sa fie obligati sa mearga la biserica

    8. Sa fie nevoiti sa stea inauntru intr-o zi insorita

    9. Sa li se spuna sa o ia mai usor/ sa incetineasca

  10. Sa li se spuna sa nu flirteze

Cele mai compatibile zodii: Berbec, Gemeni, Balanta, Sagetator 

 Starurile zodiacului, Leii, au o minte creativa, deschisa, insotita si de o capacitate mare de a iubi. Unii nativi pot avea insa tendinta de a domina si de a nu accepta ideile altora. Berbecul si Sagetatorul, influentati tot de foc, vor face fata caldurii de astru a Leului, pe care o vor returna cu aceeasi intensitate. Dintre cele doua, Sagetatorul este in mod special compatibil cu Leul, deoarece nu este incapatanat si nici foarte ambitios, ceea ce inseamna ca interesele lui nu se vor ciocni cu ale orgoliosului Leu. Dintre zodiile de aer, Gemenii si Balantele pot fi in relatii armonioase cu Leii, pentru ca nu sunt nicidecum deranjate de exuberanta acestei zodii.

CUVANT DE SFARSIT:

  Leul are, intr-adevar, o mare fixatie: propria-i persoana. Dac-ar fi dupa el, chiar si Soarele ar trebui sa se invarta in jurul lui! Reactioneaza foarte prompt si violent cand sunt jigniti, inselati sau subapreciati.
"NU-S FRUMOS?"   

Zodiac - Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum