X. CAPRICORN

559 14 25
                                    

  Caracteristici generale: 

 Zodia Capricorn este o zodie feminina de pamant, predominant practica, materiala, guvernata de planeta Saturn, planeta care sporeste spiritul practic, dorinta de securitate pe toate planurile, diplomatia, seriozitatea, tenacitatea si perseverenta, dar si pesimismul, incapatanarea. 

Personalitatea Capricornului:

  Zodia Capricorn reprezinta intelepciunea si maturitatea, este semnul telului greu de atins si al ambitiei. Cel nascut in Capricorn are un aer sobru, trist uneori, dand impresia ca ar fi o persoana cu multa experienta de viata. Unora le pare chiar enigmatic, retras, interiorizat. Pare permanent preocupat de o problema grava, nemultumit de ceea ce i se intampla.

Capricornul este practic, tenace, ambitios, capabil de efort indelungat pentru a-si pune in practica ideile, ducand totul pana la capat cu multa rabdare. Este precaut, econom, meticulos si punctual, un exemplu de corectitudine.

Aspectele amuzante ale Capricornului:

  Despre Capricorni gurile rele spun că ar fi harnici, de încredere, dar cam plictisitori, de modă veche. Ar putea fi oricând mari matematicieni sau mai filosofi (filosofia pentru ei este echivalentul unor ecuaţii), dar în mijlocul unei distracţii nu vor fi niciodată "one man show."

Se mai zvoneşte că această zodie este perfectă pentru funcţia de politician pentru că ar beneficia de multă securitate în jurul lor, iar Capricornii au nevoie ca cineva să le păzeazscă spatele, altfel ar face tot felul de excese.

Au un ego foarte puternic şi un instinct de supravieţuire rar întâlnit la oameni, de aceea o altă zicală despre Capricornii sună cam aşa: „În caz de război nuclear doar Capricornii ar găsi o cale ca să supravieţuiască."

10 lucruri pe care le urasti:

    1. Oamenii sunt cheltuitori

    2. Cineva le cere ceva împrumut.

    3. Cineva le umblă prin lucruri fără să ceară voie.

    4. Cineva îi înjură sau insultă.

    5. Cineva le pune în pericol demnitatea.

    6. Sunt acuzaţi că sunt băţoşi.

    7. Le este abuzată intimitatea.

    8. Cineva nu are valori morale.

    9. Rămân fără bani.

  10. Oamenii nu au încredere în ei.

10 lucruri pe care Capricornul il detesta in viata:

    1. Oamenii care irosesc bani

    2. Oamenii care cer bani imprumut

    3. Oamenii care nu isi platesc datoriile

    4. Oamenii care nu isi disciplineaza copiii

    5. Furnizorii care nu isi respecta promisiunile

    6. Oamenii care lasa capacul nepus la pasta de dinti

    7. Sa citeasa poezii

    8. Sa faca pe soferul pentru altcineva

    9. Sa i se ceara sa isi lase copiii acasa

  10. Tunsorile urate

Cele mai compatibile zodii: Taur, Fecioara, Scorpion, Pesti 

 Pragmatici si disciplinati, Capricornii au nevoie de cineva care sa ii inteleaga si sa nu ii considere rigizi, ci sa admire stabilitatea si ambitia care ii ghideaza in viata. Aceste zodii sunt Taurul si Fecioara, ale caror teluri in viata pot fi comune cu cele ale Capricornului. De altfel, acesta este si familist, iar odata ce si-a gasit o persoana alaturi de care sa simta ca poate sa fie toata viata (Capricornii nu isi fac decat planuri pe termen lung), ii va oferi tot ce are nevoie in schimbul loialitatii si seriozitatii. Scorpionii se vor bucura de aceasta stabilitate emotionala, iar Pestii nu isi vor dori altceva decat sa semneze acest "contract" cu cineva care nu le va intoarce spatele.

CUVANT DE SFARSIT:

  Introvertit, incapatanat si suspicios, Capricornul are multe complexe, dar le ascunde cu diplomatie. Daca il jignesti sau ii strici planurile nu uita si nu iarta. Nu are simtul umorului si nu e maleabil.
" ASCULTA-MA PE MINE"  

Zodiac - Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum