108

1.5K 31 9
                                    

Compatibilitatea zodiilor:

Compatibilitate Berbec:
Compatibilitate excelentă: Berbec-Gemeni; Berbec-Leu; Berbec-Sagetator; Berbec-Varsator.
Compatibilitate buna: Berbec-Berbec; Berbec-Balanță.
Destul de compatibili: Berbec-Taur; Berbec-Fecioară; Berbec-Scorpion; Berbec-Pesti.
Compatibilitate redusă: Berbec-Rac; Berbec-Capricorn.

Compatibilitate Taur:
Compatibilitate excelenta: Taur-Rac; Taur-Fecioara; Taur-Capricorn; Taur-Pasti.
Compatibilitate buna: Taur-Taur; Taur-Scorpion.
Destul de compatibili: Taur-Berbec; Taur-Gemeni; Taur-Balanță; Taur- Sagetator.
Compatibilitate redusa: Taur-Leu; Taur-Varsator.

Compatibilitate Gemeni:
Compatibilitate excelenta: Gemeni-Berbec; Gemeni-Leu; Gemeni-Balanta; Gemeni-Varsator.
Compatibilitate buna: Gemeni-Gemeni; Gemeni-Sagetator.
Destul de compatibili: Gemeni-Taur; Gemeni-Rac; Gemeni-Scorpion; Gemeni-Capricorn
Compatibilitate redusa: Gemeni-Fecioara; Gemeni-Pesti.

Compatibilitate Rac:
Compatibilitate excelenta: Rac-Taur; Rac-Fecioara; Rac-Scorpion; Rac-Pesti.
Compatibilitate buna: Rac-Rac; Rac-Capricorn.
Destul de compatibili: Rac-Gemeni; Rac-Leu; Rac-Sagetator; Rac-Varsator.
Compatibilitate redusa: Rac-Berbec; Rac-Balanta.

Compatibilitate Leu:
Compatibilitate excelenta: Leu-Berbec; Leu-Gemeni; Leu-Balanță; Leu-Sagetator.
Compatibilitate buna: Leu-Leu; Leu-Varsator.
Destul de compatibili: Leu-Rac; Leu-Fecioara; Leu-Capricorn; Leu-Pesti.
Compatibilitate redusa: Leu-Taur; Leu-Scorpion.

Compatibilitate Fecioară:
Compatibilitate excelenta: Fecioara-Taur; Fecioara-Rac; Fecioara-Scorpion; Feciora-Capricorn.
Compatibilitate buna: Fecioara-Fecioara; Fecioara-Pesti.
Destul de compatibili: Fecioara-Berbec; Fecioara-Leu; Fecioara-Varsator; Fecioara-Balanta.
Compatibilitate redusa: Fecioara-Gemeni; Fecioara-Sagetator.

Compatibilitate Balanta:
Compatibilitate excelenta: Balanta-Gemeni; Balanță-Leu; Balanță-Sagetator; Balanță-Varsator.
Compatibilitate buna: Balanta-Berbec; Balanță-Balanță.
Destul de compatibili: Balanta-Taur; Balanță-Fecioara; Balanță-Scorpion; Balanță-Pesti.
Compatibilitate redusa: Balanta-Rac; Balanță-Capricorn.

Compatibilitate Scorpion:
Compatibilitate excelentă: Scorpion-Rac; Scorpion-Fecioara; Scorpion-Capricorn; Scorpion-Pesti.
Compatibilitate buna: Scorpion-Taur; Scorpion-Scorpion.
Destul de compatibili: Scorpion- Berbec; Scorpion-Gemeni; Scorpion-Balanta; Scorpion-Sagetator.
Compatibilitate redusa: Scorpion-Leu; Scorpion-Varsator.

Compatibilitate Sagetator:
Compatibilitate excelenta: Sagetator-Berbec; Sagetator-Leu; Sagetator-Balanță; Sagetator-Varsator.
Compatibilitate buna: Sagetator-Sagetator; Sagetator-Gemeni.
Destul de compatibili: Sagetator-Taur; Sagetator-Rac; Sagetator-Scorpion; Sagetator-Capricorn.
Compatibilitate redusa: Sagetator-Pesti; Sagetator-Fecioara.

Compatibilitate Capricorn:
Compatibilitate excelenta: Capricorn-Taur; Capricorn-Fecioara; Capricorn-Scorpion; Capricorn-Pesti.
Compatibilitate buna: Capricorn-Capricorn; Capricorn-Rac.
Destul de compatibili: Capricorn-Gemeni; Capricorn-Leu; Capricorn-Varsator; Capricorn-Sagetator.
Compatibilitate redusa: Capricorn-Balanta; Capricorn-Berbec.

Compatibilitate Varsator:
Compatibilitate excelenta: Varsator-Berbec; Varsator-Gemeni; Varsator-Balanta; Varsator-Sagetator.
Compatibilitate buna: Varsator-Varsator; Varsator-Leu.
Destul de compatibili: Varsator-Rac; Varsator-Fecioara; Varsator-Capricorn; Varsator-Pesti.
Compatibilitate redusa: Varsator-Scorpion; Varsator-Taur.

Compatibilitate Pesti:
Compatibilitate excelenta: Pesti-Taur; Pesti-Rac; Pesti-Scorpion; Pesti-Capricorn.
Compatibilitate buna: Pesti-Pesti; Pesti-Fecioara.
Destul de compatibili: Pesti-Berbec; Pesti-Leu; Pesti-Balanta; Pesti-Varsator.
Compatibilitate redusa: Pesti-Gemeni; Pesti-Sagetator.

Zodiac - Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum