Arkadaşlar bunu okur musunuz bilmem ama okuyacak olanların seveceğini düşünüyorum. Bu hikaye karakterleri benim en iyi dostlarımın isimlerinden türedi. O yüzden kitabımı o üç kişiye ithafen yazıyorum. Bu yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. :D
Yağmur ...
İrem geldi ve nedenini bilemediğim bir şekilde burada çantasını kontrol etmeye başladı. Bana döndü ve dedi ki
''Evde kontrol etmeyi unuttum.'' Bunu duyunca bende yukarı çıktım ve kendi çantamı kontrol ettim ve kardeşim Damla'nın yanına gittim ve çantasını kontrol etmesini söyledim. Ben aşağı inerken Damla beni takip ediyordu ve merdivenlerin sonundayken anneanneme koşarak gidip ona sarılması benimde sarılma zorunluluğum anlamına geliyordu. Aslında mantıksız çünkü anneannemin her gün 6-7 defa bizi araması havalılığımı -5 falan yapar bu çok hayırlı olmaz.Sahile giderken azdaha yere düşecek olan kardeşim dağırdı ve karşıdan gelen 15 yaş gösteren yakışıklı bir çocuk onu tuttu ve o mükemmel sesiyle iyimisin diye sordu.Benim yaşım 6 yaş küçülse telefonunu alırım ama kardeşim ağır birisi olduğundan saol dedi ve gitti biz iremle çocuğun arkasından baktık ve aynı anda güldük.
Damla...
Bana asılmaması için ona kendimi ağır bir davranışla sahte bir gülümsemeyle defol bakışı attım ve gitti bozulmuştur ama napıyim ben böyleyim.Galiba fazla Türk dizisi izliyorum ama olsun napabilirim Türk'üm Gardaş gevur kanalı izlemem!!! Ablam bağırdı 'Damla yavaş ol 'arkama baktım ve aramızda çok mesafe vardı. Biraz durdum 1 2345678910 anca yaklaştılar salyangozlar!Neyse gittik ve çadırları kurduk hava kararmadan önce ablamı ve İrem'i odun toplamaya gönderdim ben onlar gelene kadar denize gireyim dedim bikinimi giydim ve iki yüzdüm ve çıktım kurulanırken deniz yükseldi ve Kocaman bir dalga geliyordu kıyı renklendi ve orada gözlerime inanamadım bir insan ama kuyruklu nasıl ablamların gelmesi için dua ediyordum o dalgakülmedi ve beni içine aldı.
Bu benim ilk bölümüm inşallah beğenirsiniz bir sürü sevgiler❤️❤️kapaktaki kız Damla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Deniz kızı
FantasyÜç kız arkadaş: Yağmur, Damla ve İrem.. Bu saatte ne hale gelecekleri belli değil. Ölecek mi? Öldü mü? Hatırlamıyor mu? Değişti mi? Bu zamandan sonra başlarından geçenler, hiçbir genç kızın başından geçmiş olamaz. Aşık oldukları insanlara zarar ver...