Ciddi misin?

107 3 1
                                    

Burada ne işim var?Allah aşkına ben burada be yapıyorum?!Lan eskiden aksiyon isterdim maşallah artık başımdan bir aksiyon bir de bela başımdan eksik olmuyor!

Bilsem kabul olacak başka bir şey dilerdim Tanrıdan!Beni kaçıran daha doğrusu sanan şahısın ismi:Aras

Yıllardır benim arkadaşım..Atlattım,ektim,kandırdım,kendimi öldürttüm dirilttim ama beni tanıyor bu yüzden peşimi bırakmadı Allah'ın kas yığını!Şimdi beni kaçırttı ama beni görünce kim olduğumu hatırlar.

Türünün tek örneği!

Bu iplerle beni burada "bağladığını,hapsettiğini"sanıyor!

Kapı açılınca etrafta gezinmeye başladım.

Türünün tek örneğinin adamı(1)"Sen o halatları Nasıl çözdün?!"

O bana bağırdı mı?Yok yok ben yanlış anladım.Belasını benden bulmak istemez.

"1.si o halatları nenem bile çözer,2.si beni burada asla tutamazsınız3.sü beni tanımıyorsunuz ben irem memnun olmak isterdim ama birini böyle karşılayınca sana çok ısınamadım"

Türünün tek örneği olan şahısın adamı(2)"Memnun oldum İrem ama seni buraya hapsetmek için değil emir aldığımız için getirdik.Rahatsız olma biz zaten senin zarar görmeyeceğini söylemek için geldik.Abi birazdan gelir ama şimdi izin verirsen seni aldığım emire göre bağlamam gerek.Sonra sen istersen açarsın"

İkna edici konuştu ama ikna oluyordum ki 1. Şahıs konuştu"İrem...tanıyamadım.Çünkü ünlü değilsin.Seni ailen dışında kimse tanımaz.Ailen seni böyle mi yetiştirdi.Yazık!"

O bana bağırdı,ailemi küçümsedi,beni küçümsedi,yerimi küçümsedi bittin olum sen!!!YAKTIM SENİ!

Son zamanlarda ismimle değil lakabımla tanınırım:ALACAKARANLIK
Bir gün içinde 196 kişiyi yaraladım.

Mafyaların bir çoğu beni tanır.Korkarlar.

"Beni zaten sizin gibiler lakabımla tanır namı değer ALACAKARANLIK!Hem sen bana bağırdın,yerimi küçümsedin,aileme laf ettin."

Adamın gözleri açılır ve şok girer.2.şahıs odadan ayrıldı.Tırt çıktı.Bunları düşünmeden adama:
"Evet sana güvenmiyorum ama bir sır vericem.Benim lakabımın öyle olma sebebim ALACAKARANLIK serisi var ya vampirler.Benim bir gün içinde 196 kişi yaraladım ve çoğu kan kaybından öldü.Kanla besleniyor gibi düşün.Ve bunu sadece ailem kadar önemsediğin insanların benden alınması sonucu yaptım!"

Beni kimin kaçırttığını biliyorum Aras.
Ama benim onun bff i olduğumu bilmiyor.Ama o kadar yalan falan kanmaz tam zamanında kendini hatırlatır.

Neyse adamı göndereyim şurdan."DEFOLUP GİDER MİSİN?!SESİMDEKİ İMAYI FARK ETTİYSEN BU BİR SORU DEĞİLDİ.ŞİMDİ EMİRİMİ UYGULA VE BAS GİT!!!!"

And the champion is me!(Ve şampiyon benim!)

(Bu arada şarkıyı aç dediğim Zaman açın)
Neyse kapı açılınca ona baktım."Aras!"
"İrem!Lan ne çok değişmişsin sen!"

"Neyse hadi özlem biter ben değişir ve hadi kanka biz kumara gidelim"

"Abi görmeyeli ne kadar rahatlaşmışsın sen!Alacakaranlık!"

Ona 'ciddi misin'bakışı atınca kumara doğru sürmeye başladı.

Oynadıktan sonra
Zaten adamlardan biri yamuk yapmasa şaşarım.

Yanmişim neyi zorluyorsun.Yok ben ondan taş almışım.şarkıyı açın

Allah polis geldi diyemem çünkü bana ve arasa çok küçükken sülalemizin karanlık yani mafya olması yüzünden siyah bir kimliğimiz vardı.Dokunulmazlık Hakkı sağlarmış.

Bu sebepten şanslıyım yine.Aman sıkıldım ben evime gitçem.Arasa gikimliğimi verdim polislere gösterdi adamlar da gitti. Ben de evime gidecekken şu arasın adamı aklıma geldi ve ona yapıcaklarımı düşünmeye başladım.
Geç geldi biliyorum ama sınavlar başladı ben üzgünüm bakalım bu işkenceler Nasıl olacak.(sadist ruhlu olmam benim suçum değil)bay bag.Yine yazıyim dedim 488 kelime

Üç Deniz kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin