Bunu aklımdan geçiriceğimi gerçekten düşünmüyordum.Resmen bir anda uçurum manzarasını izlerken yere düştüğümü fark etmiş gibi bir hissi var.
Sabah olana kadar çok zaman var bu sırada eşyalarımı toplayıp giderim.
Artık yatma sırası geldi."Biz yatıyoruz çadırın hazır"-Emirhan
"Ben uyumam.Boşuna zahmet etmişsiniz"dediğinde Emirhan çok sinirlenmişti bunu her halinden anlamak mümkün.
Benim bu gidememe anlamına gelmiyor bu gece kendimi zorlayıp her şeyi hükmetmeyi denicem bu şekilde bir yol bulur ve giderim.
Gerçekten zordu.Ayrılmak.Ama bir canlının ölümünü sevmiyorum.İrina gibi bir mazoşist bile olsa herhangi bir canlının ölüm fikrini sevmiyordum.
SABAH...
Gitme zamanı.Bu gece çok çalıştım.Herşeyi olmasa bile çoğu şeyi kontrol edebiliyordumDışarı çıktığımda İrina yüzüyordu bundan faydalanıp biçim değiştirip başka bir mayolu kız halıne geldim.
Evet kendi bedenime dahi hüküm edebiliyorum.İrina benim zihnimi okur diye aklımı tatil şeylerine yoruyordum.
Sonunda yola çıktım.Yandan bir adam gelip beni süzünce asla çıkarmadığım bir külremeyle kendime hakim olamadım.Kendimi hemen normal günlük bana çevirdim.
Aslında gideceğim yer için bir araba buldum daha doğrusu sokaktaki bir çöpü araba haline büründürdüm ve dikili sahilinden İstanbul'a gittim.Burada araştırma yapacaktım direk bir kütüphaneye gidip efsanevi yaratıklar kitabını aldım.Okumaya başladım.
EMİRHAN...
Kalktığımda direk İrem'in yanına gittim. Çadır boştu yoktu. Hemen gidip İrina nın boğazına yapıştım.
"Hani uyumazdın?!"
"Uyumam"
Tüm gücümle boğazını sıkmama rağmen gayet rahattı.Bu insanı daha da sinir ediyordu.
"İrem'in gittiği yeri görüyorum"damla bunu dediğinde hemen "Nerede?NEREDE DEDİM?!"İstanbul'da.İrem...
Bulduğum kitapta benim türüm yazıyordu tüm açıklamalarıyla ve benim açin asıl önemli olan bir iblis Deniz kızı önceki hayatta ne ise o oldukları olmasıymış.Bu kitabı alıp satıcıya "I am takeing this!"dedim satıcı Türk değildi "4 dollars"ödeyip hemen İzmir'e yola çıktım. Gittiğimde arkadaşlarımı bulup kitabı gösterdim.
"Buldum!"dedim Emirhan benim sesimi duyunca hemen arkasını döndü ve beni öptü."B-ben"kalbim sancılarla çok az atmaya başladı.Ölüyordum.Bu son dakikam son enerjimle Emirhan ı öptüm sonra gözümden gelen yaşla gözlerim kapandı.Son duyduğum İrna nın başımda anlayamadığım dilde konuşmasıydı.
Bu kitabı gizemden çok aksiyon yazıyorum galiba.Bir kopya veriyim biri ölmüyor.Yarın yeni bölümü bu saatlerde atıcam beğenmeniz dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Deniz kızı
FantasyÜç kız arkadaş: Yağmur, Damla ve İrem.. Bu saatte ne hale gelecekleri belli değil. Ölecek mi? Öldü mü? Hatırlamıyor mu? Değişti mi? Bu zamandan sonra başlarından geçenler, hiçbir genç kızın başından geçmiş olamaz. Aşık oldukları insanlara zarar ver...