Çadırdan çıktığımızda hepimiz ağzı açık bir şekilde bakıyorduk bu ne mükemmel bir sofraydi böyle zeytin, domates, salatalık, biber, maydanoz, taze sıkılmış portakal suyu, sahilde bulunmayacak her şey vardı!Şaşkınlıkla
İrem ve çiftine baktık "N-Nasıl?!"diye soran Damla oldu.irem"Şu tarafta 1 km kadar ileride bir Migros gördük.So"
"Sizin orada ne işiniz vardı?!"diye sesini yükselterek bağırdı.Hemen atıldım"Siniri size değil onu uyandırma tarzımı beğenmedi"dedim ve kahkahayı bastım!Damla bana seni öldürücem gibi bakarken tırstım ve sustum .
Damla " Soruma cevap istiyorum!Ya başınıza bir şey gelseydi!"diye çığırdı sabah erkenden gelen teyzeler bize baktı.
Ne var be kartlar!Ama şu an İrem'in gözleri kızardı ve yaşlar akmasın diye gözlerini bile kırpmadı yaşlara hakim oldu.İrem kırılgan ama güçlü bir kişiliğe sahipti.
Her şeye kırılır ama iradesine hakimdir biri ona saç saça baş başa dalsa ona vurmaktansa ona dokunmasına engel olur bunu ise kaçarak değil en fazla korkutarak yapar.
Ama asla kaba kuvvet uygulamaz.Bu yüzden onu okulunda ezemiyorlar.
Ay!Kafam! Damla kafama sert şekilde vurup "Daldın!"dedi.Damla Murat'a Mustafa'ya ve Emirhan a iyi davranıp bana ve ireme ağır davranıyor.
2 saat yüzdük yemek yedik(meyve)
Sonra yine denize girdik3-4 saatlik yüzüşten sonra çıktık duş aldık ve geldi şişe çevirmece oynamaya gün bitmeden oynicaktık. Şişeyi çevirdim ben Emirhan'a soruyordum"D mi C mi?"
"Cesaret"
"Denize gir ve üç balık yakala"Gece karanlığında bu oldukça zordu.
30 Dk sonra yakaladı sonra vicdanlı ben onu denize koymasını söyledim. Emirhan çevirdi Emirhan Mustafa'ya soruyor.
"D mi C mi?"
" doğruluk"
"Hayatında söylediğin en büyük yalan ne?"
Arkadaşlar hastalığım ilerledi bu nedenle bu gün dinlendim ilaç falan alıyorum aldığım ilaç rahatlattı bunun üzerine bölümü yazdım.Bu arada küfür isteyip istemiyor olduğunuzu söyleyin
Bu kitap uzun sürecek.Bir sürü sevgiler oy verirseniz Mutlu olurum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Deniz kızı
FantasyÜç kız arkadaş: Yağmur, Damla ve İrem.. Bu saatte ne hale gelecekleri belli değil. Ölecek mi? Öldü mü? Hatırlamıyor mu? Değişti mi? Bu zamandan sonra başlarından geçenler, hiçbir genç kızın başından geçmiş olamaz. Aşık oldukları insanlara zarar ver...