Bazı olaylar

716 25 0
                                    

Merhaba bu bölüm biraz değişik olacak beğenmeniz dileğiyle

İrem...
Yağmur ile bir kaç taş üç dört odun topladık ve ateş yaktık.Damla biraz tuhaf davranıyordu ama nedeni belli değil çünkü sorunca reddediyor ve konuyu değiştiriyor.TUHAFF!

Yağmur 'Denize girelim 'dedi ve çadırında bikinisini giydi Damla ve ben de mayo giyerken yağmur çoktan denize girmiş bizi islatmak için hazırlanıyordu ve damla bağırdı 'eğer öyle bir şey yaparsan gece çadırına travesti akrepler koyarım!'diye bağırınca yağmur kaçtı.

Başımı çevirdim ve üç taş çocuk geliyordu onlarda kamp için geliyor olmalıydı çünkü çadır falan almışlardı yağmur'a bağırdım ve insan gibi davranmasını rica ettim.

Sudan çıkıp kurulanırken koca sahilde ve artı boş olan sahilde bizim yanımıza geldiler ve çadır kurdular. Yağmur'a insan gibi davranmasını söylememe rağmen olmadı dayanamadı ve taşlara dönüp 'eğer sahili paylaşacaksak arkadaş olabiliriz ' dedi ve üç taş lardan kendilerini tanıtmalarını istedi ve biri Emirhan biri Mustafa biri ise Murat tı en yakışıklısı emirhandı ve bana göz kırptı.Ölüçiğm hep beraber denize girdik Emirhan beni denize attı.

Yağmur...
AŞIK OLDUM !!!
Bu Mustafa çok iyi biri ve tatlı biri olurumuz var bence gelişmelere dikkat beni sırtına aldı ve kıyıya kadar taşıdı Damla ve Murat denizden erken çıktı ve kayalıklara yürüdüler umurumda değildi ben aşık olduğum kişiyle eğleniyordum!

Kimin umurunda dünya dönmesin Zaman geçmesin ben onunla kalıyim büyük ihtimalle bende büyüktü em fazla bir yaş büyüktür!

Damla çığlık atıyordu kayalıklara doğru yüzmeye başladım ağğhhh olamaz !!!
Beğenmeniz dileğiyle kapaktaki kız irem

Üç Deniz kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin