Bir sürpriz

218 14 0
                                    

"Hayır"deyince yüzüne baktım"seni arkadaş olarak kabul etmeyeceğim" dedi ve beni öptü!!!

Ben yavaş yavaş şaşkınlıktan bayılacak gibi olurken "Bizim arkadaşlar bilmesin"dedi ve başımla onayladım ama neyi bilmesinler?

Deniz kızı olduğumu mu yoksa beni öptüğünü mü?! 

Bilmece mübarek... Ama gidince bizimkilerin arkasında bir çelenk vardı resmen.

Birinin üstünde benim,diğerinin üstünde ablamın ismi yazıyordu İreme bir demet gül...

Şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı. Emirhan kıskanmışçasına notu okumamı bekliyordu. "Beni affet damla seni çok seviyorum -Mert-" "ALLAHIN BELASI!!!"diye bağırdım ablam notu okumaya başladı "Özür dilerim hayatım beni terk etme gel benimle yarın öğlen yemeği yiyelim seni çok özledim!-Furkan-!" ablam sinirle notu yırtarken irem okumaya başladı

"İrem beni bırakma seni seviyorum gerçekten bırak kendimi affettiriyim-Can-!!!"
İrem çiçelerin yapraklarını kopartırken bizimkiler bize bakıyordu

Sabah...

Yağmur...
Sabaha kadar konuştuk ve bir plan kurduk biz bizi davet ettikleri yere gidicez ama bizim erkekler ile gidicez

İnşallah bunlar kaslarını insan döverek yapmamıştır.

Hepimiz gittik bizi çağırdıkları yere benim gittiğim yer normal sade bir yerdi arkamda Mustafa gidince bu eceline susamış bir Furkan benim dudaklarıma yapışmasıyla yumruğu yedi "Afiyet olsun Furkan "dediğinde Mustafa'ya baktım bu yemek bitmeyecekti.

Kavgayı ayırmamla Furkan ın bana tokat atması attığı anda yumruğu yemesi bir oldu. Üçgen gibi birbirimize  takıyoruz haydi bismillah kolları sıvadım ve tüm gücümle Furkan'ın karnına tekme attım bayıldı...

"Anam bayıldı ya la "

Mustafa gülme krizine girdi
Biliyorum uzun bir ara oldu ama okulumun açılması sebebiyle lütfen affedin...

Üç Deniz kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin