"Anam bayıldı ya la"
Mustafa gülme krizine girdi.Bense bunu ayıltmak isterdim çünkü yıllarımın acısını almak istedim.
Evet 3 yıldır birlikteyiz biraz tuhaf ama ona gerçekten aşıktım.Ne kadar salak olduğumu sormayın...
Ama o aslında beni kullanıyormuş
Bu beni sinir etti.Sevgilim var diye hava atıyorduŞu an daha büyük bir sorun vardı güvenlik bize geliyordu.
"Koş!!!"
Mustafa'nın bağırmasıyla yerimden sıçradım.O ise beni kucağına alıp koşmaya başladı
Hemen arabaya bindik ve tam o sırada başımın dönmesiyle gözlerim karardı...
Son duyduğum Mustafa'nın küfür edişiydi...Damla...
Ben onlar gibi değildim şu anda ona acıyordum maşallah baya dövmüştü onu Murat.O sırada sırtımda olan solgaçlar acımaya başladı.Çok acıyordu en son gelen sancıyla yere düştüm.Murat dövmeyi bırakıp yanıma koştu.
"Sırtım"dedim acıyan sesimle bedenim yanıyordu gözlerimden duramayan yaşlar akıyordu
"Bandaş yırtılıyor solungaçlarında biri parlıyor!"diye bağırdı ve son acımla gözlerim karardı
"Sakın bayılma yeri değil "diye bağırsa bile onu duymamıyordum neredeyse fısıldıyordu...
3 gün sonra ...
Başımda Murat vardı yanımda duruyor elimi tutuyor uyumadığı her halinden belliydi gözleri şişmiş arada kapanıyordu alnımdan öptü ve dişarı çıktı... Ben de onun ardından dışarı çıktım ama karşımda gördüğüm manzara karşısında şok oldum
Ablamın göğüs altında benimki gibi solungaçları vardı.Artık bu sırrı saklayamazdık.
Bana olan ablamada oluyordu "Neler oluyor hemen açıkla Damla!" Diye bağıran Mustafa'yı yanıma çağırdım ve herşeyi anlatmaya başladım...
"Bak bu sana çok garip gelebilir ama onlar yara izi değil onlar solungaç emin ol bende neden ve nasıl olduğunu bilmiyorum ama tahminime göre Deniz kızına dönüşüyoruz bu demek oluyor ki bizim bir süre daha su dışında yaşamamız ölüm anlamına geliyor"
Mustafa kabullenmek istemiyor gibi başını salladı.
"Bu imkansız bunun bilim adamları bile reddediyor bu gerçekten delilik"dedi ama nafile ..."Hem bu olay benim bir güç sahibi olmamı sağladı artık geleceği görebiliyorum ablamın yeteneği ise zihine hükm edebilmek olucak a..."
"İrem?"
"İşin garip yanı da bu.İremin geleceğini göremiyorum o da deniz kızı oluyor ama kalanı yok.""Bu demek oluyor ki o ölücek"
Evet bu bölüm bu kadar olsun gerçekten şu an 2 saatlik uykuyla duruyorum. Bu gerçekten zor yazım yanlışım olabilir bunu en ayık halim ile düzelticem özür dilerim iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Deniz kızı
FantastikÜç kız arkadaş: Yağmur, Damla ve İrem.. Bu saatte ne hale gelecekleri belli değil. Ölecek mi? Öldü mü? Hatırlamıyor mu? Değişti mi? Bu zamandan sonra başlarından geçenler, hiçbir genç kızın başından geçmiş olamaz. Aşık oldukları insanlara zarar ver...