O kadar çaresiz hissediyordum ki kendimi...
Bir araba önümüzde durdu ve iki kişi hemen adamın elinden kurtardı beni, arabalarına bindirdiler, benim elim ayağım titriyordu. Şoka girmiştim. Bir süre sonra geldiler adamları ellerinden kaçırmışlardı. Beni hastaneye götürmek istediler ben hayır diyerek cevap verdim. Sonrasını hatırlamıyorum.
Gözlerimi açtığımda bir evde buldum kendimi. Kafam acayip ağrıyordu. Hafifçe doğruldum. Kapı açıldı. İçeri tesettürlü güzel bir bayan girdi. Annemin yaşlarında vardı. Bana gülümseyerek:
- İyi misin kızım?
- İyiyim, ben nerdeyim hiçbir şey hatırlamıyorum.
- Dün gece sokakta sana saldırmaya kalkmış iki kişi benim oğlumla arkadaşı seni ellerinden kurtarmışlar sonra seni hastaneye götürmek istemişler kabul etmemişsin galiba alkolün etkisiyle uyuyakalmışsın. Evini falanda öğrenememişler ondan bize getirdiler.
- Evet biraz hatırlıyor gibiyim. Teşekkürler size de rahatsızlık verdim gidiyim ben.
- Kızım dur bir elini yüzünü yıka, bak kahvaltı hazırladım sana, ondan sonra gidersin.
- Yok çok teşekkür ederim.
- Aaa hadi bakalım kahvaltı yap sonra
Diyip, elimden tutup mutfağa indirdi.
Kahvaltı sofrası çok güzel görünüyordu. Teyzeye dönüp ya çok zahmet verdim size dedim sıkılarak. Kocaman gülümsemesiyle ne zahmeti kızım hadi bakalım karnını iyice doyur. Tam çatalı alıp başlayacakken içeri biri girdi. İçimde garip bir his oluştu. Bu beni dün gece kurtaran kişiydi. Galiba bu teyzenin oğluydu. Hemen ayağa kalkıp yanına gittim.
- Çok teşekkür ederim gerçekten
diyip elimi uzattım.
Baktım ki elim hava da kaldı, ben de sinirli bir şekilde indirdim elimi, ukala,havalı bir şeydi demek ki elini vermiyor gıcık.
- Teşekkür etmenize gerek yok kim olsa aynı şeyi yapardı. Daha dikkatli olun bundan sonra dün olduğunuz mahalle pek tekin yer değildi.
- Daha dikkatli olmaya çalışacağım bundan sonra. Arkadaşınıza da teşekkürlerimi iletin lütfen
- Baş üstüne
Tekrar masaya oturdum. Teyze oğluna
- Hadi oğlum gel kahvaltını yap
- Yok anacım bugün erken çıkmam gerek. Allah'a emanet ol
diyip annesinin elinden öptü. Arkasından bakakalmıştım. Hem gıcık hem de mütevazı bir çocuktu. Teyzenin hadi kızım demesiyle kendime gelip yemeye başladım. Teyzeye dönüp
- Adınız ...
- Aaa evet tanışmadık ben Hümeyra
- Ben de Buğlem Hümeyra teyze tanıştığımıza memnum oldum.
- Ben de kızım. Sen Antalyada mı yaşıyorsun?
- Hayır tatil için buraya geldik arkadaşlarla, İstanbul da yaşıyorum.
- Kızım belki bana kızacaksın ama içimde tutmak istemem
- Yok neden kızıyım buyurun
- Bak gencecik güzel bir kızsın ömrünün en güzel yaşındasın ,yazık yavrum alkol kullanıp hayatını mahvetme. Yazık değil mi sana ahiretine .
- Neden yazık edeyim ki herkes içiyor ve kaçıncı yüzyıldayız.
- Ah yavrum ah sana tavsiyem ne biliyor musun araştır neden bu dünyaya geldiğini amacının ne olduğunu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERHEM OL YARALARIMA
SpiritualAşık olmakla sevmek arasındaki farkı sormuşlar (?) Cevaplamış Şems: Senin baktığına herkes bakar; ama senin onda görebildiğini herkes göremez. Herkes aşık olabilir; ama hiç kimse senin gibi sevemez. Tek fark sensin. Seni özel kılan sevdiğin değil, s...