Ben çok değiştim. Zaman geçti günler geçti aylar oldu sonra yıllar uçtu gitti. Bazı şeyler gitti değişti hayatım. Hayatı değişen ben değistim. Beni değiştiren hayat da değişti. Ben değistikten sonra hayat değişti işte. Matematik mesela çok zorlaştı. Okula artık heyecanla başlamıyor bu kötü kız. O ilk gün heyecanı yok içimden gelmiyor. Sonra mevsimler değişti mesela yaz günlerinde yağmur yağmaya başladı. Giydiğim kıyafteler değişti. Annem alırdı benim kıyafetlerimi artık babam getiriyor bazen. Sevdiğim renkler değisti. Pembe sarı mor seven kız gitti yerine siyah beyaz seven kız geldi. Saçlarım değişti eskisi gibi açık renk değil annemin söyleyişine göre koyulaşmış. Modeli de değişti saçlarımın örük yaparak tokalarla süslediğim saçlar gitti kahküllü uzun düzleştirilmeye mahkum kabarık saçlar geldi. Eskiden gamzelerim belli değildi şimdi daha da belirgin. Sevdiğim yemekler değişti mesela her yemeği yerdim ama şimdi dolma ve fırında makarna dan nefret ediyorum. Sonra işte müzik tarzım değişti neşeli parçalar seven kız gittiii yerine hakaret isyan ve küfür içerenler geldi RAP geldi yani. Korkularım başladı artık yatağa girerken ışığı açıp etrafı kontrol ediyorum. Korkuyorum belli. Banyo yaparken perde ve gözlerim hep açık korkuyorum. Kilo aldım ya ben küçükken babam tahta kurusu derdi çok zayıftım diye. Şimdi de hizmet yap az kilo ver diye dalgaya vuruluyorum. Güneşi çok severdim ben gece olmasını istemezdim. Şimdi gece olması bana iyi geliyo acılar yüzüme çarptıkça daha çok üzülüyorum. Önceden de sevdiğim öğretmen sayısı azdı sayılı kişileri severdim şimdi o sayı sıfır çünkü nasihat verilmesini sevmem. Annem küçükken iş yaptırmazdı bana derdi ki büyüyünce yap şimdi değil. Vala ne yalan söyliyeyim artık hiç yapasım yok. Arada el atıyorum o kadar. Günler... Sevdiğim günler değişti mesela cuma günü çok kötü geçerdi okul biterdi eve giderdim bir sürü ödev falan ama şimdi sevdiğim gün cumartesi okuldan sonraki son tatil gününden önce ki zaman. Bayılıyorum cumartesiye. Değişen bir şey daha var giyimim cıvıl cıvıl renkler giyerken şimdi siyah vazgeçilmezim taş tuş sevmem mesela ama içimdeki o küçük kız daha ölmüş değil. Seni bekliyor. Hayatım da herşey değişti ama bir türlü sen değişmedin be sevdiğim yine aynısın sen. Sevmiyorsun bencilsin umursamazsın... Bana sen bugün dedin ki "MUTLULUK SANA HARAM". Senin gözünde bu duruma düştüysem demek ki ailem bana nasıl bakıyor. Ulan değişmeyen bi sen vardın senin yüzünden asla değişmem dediğim hayatım değişti. Allah razı olsun sevdiğim. Seni unutma vakti geldi...
29.08.2016