#5:♣ Sinir Krizi ★

222 51 32
                                    

Multideki geçen bölüm ve bu bölüm Baran ile Yağmur'un giydikleri . Vee Uras' ın Yağmur'a olan bakışı

Kafamı önüme döndüğümde otele yeni giren çatık kaşlı Uras'la gözlerimizin karşılaşması bir oldu . Nedensiz yere yüzümdeki gülümseme soldu ve kendimi ilk defa Baran'ın yanında rahatsız hissettim .

Ağzından homurtuyula karışık küfür duyunca tekrar Baran'a baktım .

Gözlerini dikmiş Uras' a ' gelirsen ölürsün ' bakışı atıyor . Ama Uras' ın umursadığı söylenemez hatta buraya doğru geliyo .

" Naber ? " dedi yanımıza geldiğinde Uras . Ama hala aynı bakışları atıyorlar birbirlerine .

" Oğlum sonunda geldin " bizim aramızdaki bu gergin sessizliği bozan Orhan Bey oldu . Üçümüzde yanımıza yaklaşan Orhan Bey'e baktık .

" Geldim baba . Geldim " dedi gözleri bir benim kolum bi Baran'ın kolu arasında giderken .

" Bişey mi oldu ben gelmeden ? " Orhan beyin bu sözüne şaşırmadım çünkü öldürecekmiş gibi bakıyolar birbirlerine .

İkiside cevap vermeyince " Hayır bizde gidiyoduk " deyip hareket etmesi için Baran'ı dürttüm . Ama o Uras'a bakmayı tercih etti .

" Yardım lazım mı abi ? " dedi akşam beni buraya bırakan şoförümüz

" Gerek yok ben hallederim " zaten Baran'ın izin vermeyeceğini bildiğim için istifimi bozmadım . Ama bi gövde gösterisi yapacağı kesin .

" Yürüyebilecek misin ? " dedi Baran bana dönüp . Ne yapacağını anlayınca Baran'ı durdurmayacağını bilsem de ' evet ' anlamında kafamı salladım .

" Git arabanın kapısını aç . " şoför Baran'ın dediğini yapıp gitti .

" Bi eksiğimiz varmıydı Yağmur hanım ? "

" Hayır . Her şey güzeldi Orhan bey . Umarım misafirimi bu gece ve yarın sabah ben gelene kadarda rahat ettirebilirsiniz " biz konuşmaya başlayınca Uras ve Baran birbirine bakmayı kesip bize döndüler .

" Hiç bi şüpheniz olmasın . Özel olarak ben ilgileneceğim misafirinizle Yağmur hanım " adımı bastıra bastıra söyleyince Uras'a baktım ama hiç bir şey söylemedim bi süre ve Uras'ın rahatsız edecek kadar derin bakışlarına maruz kaldım .

" Bu zamana kadar oğlunuz olmadan misafirlerimle nasıl ilgilenildiyse bundan sonrada öyle olacak Orhan bey " deyip bakışlarımı Uras'tan Orhan beye çevirdim . Onunda yüzünde bu konuşmadan rahatsız bi ifade vardı

" Elbette  Yağmur hanım "

" İyi geceler " dedi Baran benim yerime konuşmayı sonlandırarak . Bende itiraz etmedim çünkü biraz daha uzatırsak sinirlenicem .

Orhan beye başımla selam verdim oda bana aynısını yapınca Uras'a baktım ama  bişey  yapmama fırsat bırakmadan Baran beni kucağına aldı .

İşte gövde gösterisi derken bundun bahs ediyordum . Aslında bunu sadece Baran yapmıyor . Cenk ve Bulut'da  birinin benden hoşlandığını hissettiği zaman ' bu kız sahipsiz değil ' tarzı hareketler yaparlar . Bende onlara yaptığım için artık bişey demiyorum ama itiraf edim bu defa biraz rahatsız oldum . Bir dakika bizimkilerin bu konulurdu yanılmadığını var sayarsak Uras benden hoşlanıyor . Tebessüm ettiğimi ancak Baran beni yere bırakınca fark ettim .

" Neye gülüsun ? Çok mu komik sinirlenmem ? " deyince dikkatlice yüzüne baktım . Evet sinirlenmiş .

" Niye bu kadar sinirleniyorsun  ki ? "

Baba MesleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin