#7: ♣Geçmişin İzleri ★

212 46 42
                                    

Kimsenin odama helede toplantıma böyle dalmasına izin vermem ve bunu herkes bilir  . Ama sanırım Kudret Sağlam kendini  kapsamıyor sanıyor .

" Ne zamandan beri kapıyı çalmadan dalıyorsunuz Kudret Bey ? "

" Ben istediğim yere istediğim zaman girerim Yağmur İsra Mert ne çabuk unuttun ? " bunu söylemesinin sebebi bir çok davada usulsüzlük yapmasına rağmen içerde iyi adamları olduğu için hiç bir zaman yakalanmaması . Ve bu sebeple bir çok insanın ona karışamaması fakat ben Poyraz Mert'in kızıyım beni bu kadar hafife alamaz .

" Aynı şey tekrarlanırsa Kudret Bey . Uyarmam sizi haberiniz olsun " dedim oturduğum yerden biraz daha kendimi dikleştirerek . Hiç bir şey söylemesede ukalaca gülmesi bile anladığını gösterir ve şimdilik bu bana yeter .

" Şimdi . Bizimle konuşmak istediğiniz konu nedir ? " deyip oturması için bana en uzak sandalyeyi işaret ettim . O ise bana en yakına oturup bacak bacak üzerine attı .

" Uras sana anlatmadı mı ? " dedi imalı imalı bakarak . Kalemdeki dinleme cihazından bizi dinlediği için herşeyi duydu tabi . Bu odada da cemır olduğu için duyamadı ama adam salak değil ve  konuştuğumuzu anlamaması saçma olurdu .

" Biraz bahsetti fakat işlerimiz var . Siz bişey söylemek istiyorsanız da acele edin daha böldüğünüz toplantıya devam ediceğiz " dedim bende . Kısasa kısas değil mi ama bu oyunun kuralı ?

" Aynı baban gibi dik başlısın . Ama dikkat et baban bir erkekti ve sen bir kızsın . Çabuk kaydırırlar ayağını " bu işi ilk devr aldığım günden beri annem ve arkadaşlarımda dahil olmak üzere herkesin dilinde aynı laf ' sen kızsın yapamassın ' ama ben babamdan bana son kalan vazifemi anlımın akı ile tamamlayıp onlara göstericeğim .

" O kadar yolu bana iki yıldır herkesin aralıksız söylediği sözleri tekrar etmek için mi geldiniz ? " 
" Neyse konumuza dönelim " bunu söyliyecek bir söz bulamadığı için söyledini bildiğim için uzatmadım ve konuşması için buyrun anlamında elimi uzattım .

" Bundan sonra toplantılara Uras' ın katılmasını istiyorum . Ve sadece benim istememle olacak bir şey olmadığını sende biliyorsun ? " evet anlamında kafamı salladıktan sonra Uras' ı dışarıya çıkarması için Sam'e başımla işaret verdim .

Sam Uras'ı dışarıya çıkartırken bende konuya odaklanmaya çalıştım

Uras Zorlu ;

Ne kadar çıkmak istemesemde o konuşmayı da dinlemek istediğimden pek emin değilim . Hiç bilmediğim insanlar , hiç bilmediğim bir toplantı hakkında konuşma yaparken ben dışarıda oturmuş çıkacak kararı bekliyorum .

" Merak etme Yağmur kendinden istenen yardımı asla geri çevirmez " dedi Sam ve yanıma oturup bir şişe su uzattı .

" İyi diyorsun da ben daha ne konuda yardım istediğimi bile bilmezken sen yardım edeceğinden nasıl bu kadar eminsin ? " sona doğru sesim çatallaşınca verdiği sudan bir yudum aldım .

" Sen bilmesende o konuyu biliyor . Hem bilmese bile Orhan Bey'den gelen yardım talebini asla geri çevirmezdi " aklım hala içerde olduğu için sadece kafamı sallayıp sıkıntılı nefesler aldım .

2-3 dakika sonra odadan suratı asık bir şekilde Kudret Bey çıktı . O çıkınca ben içeri girmek istedim ama Yağmur izin verene kadar iki korumada bir adım dahi  attırmamışlardı .

Odaya girdiğim zaman Yağmur hala aynı yerinde oturmuş kaşları çatık bir şekilde sigara içiyordu .

Odaya gireli en az 2 dakika olmasına rağmen Yağmur tek kelime etmeden sigarasını içmeye devam edince

Baba MesleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin