YOU'RE MY BIAS

1.1K 90 2
                                    

EP 28

Sambungan..
Selepas ahli exo packing barang..exo berkumpul di ruang tamu..sehun yg dari tadi diam terus bersuara..

Sehun:suho hyung..
Suho:wae?
Sehun:kita pergi jeju berapa hari?adakah minggu or bulan or tahun?
Suho:tahun memang taklah..bulan pun tak. Minggu maybe..
Sehun:berapa minggu?
Suho:kita akan tinggal kat sana sampai photoshoot tu dah selesai arraseo!
Sehun:nae..
Suho:ok..semua dah sedia?
Ahli exo:nae.
Suho:jom naik kereta..
Ahli exo:jom..
Sehun:ah tak sabar..

Ahli exo menaiki kereta dan menuju ke gimpo airport..

Skip...
Di gimpo airport..
Walaupun sudah lewat malam..fans exo mengerumuni mereka..walaupun mereka dihimpit..mereka tetap senyum dan melambai tangan kpd peminat mereka....

Skip..
Exo menaiki kapal terbang...

Dalam kapal terbang..
Sehun:baek hyung..
Baek:urm..
Sehun:tengok ni*tunjuk baju*
Baek:*tengok baju sehun*
Sehun:cantik tak?
Baek:urm cantik.
Sehun:baju ni lah akan sehun pakai masa kita kat jeju island nanti..woohoo~xsabar..
Baek:urm kan...
Sehun:*mengeluh*hyung wae ni?
Baek:kenapa apa?
Sehun:hyung ada masalah ker?
Baek:xdalah..
Sehun:habistu kenapa hyung macam takda mood jer..
Baek:entahlah sehun..aku ermm.
Sehun:rindukan jihyo noona?
Baek:......entahlah......
Sehun:hyung..kita ni manusia..bila kita sayang seseorang  kita akan ingat orang tu walaupun kita cuba utk lupakannya.  So hyung pun sama lah..hyung akan selalu ingat jihyo noona walaupun hyung dah cuba lupakannya..kan?
Baek:………ha ah....macam mana aku nk buat supaya aku lupakan dia...?
Sehun:hyung..wae hyung nk lupakan dia hah?hyung trylah pikat dia lagi..maybe hati dia akan terbuka utk hyung suatu hari nanti...
Baek:aku penatlah..dah aku nk tidur...
Sehun:yelah2..

Baek tidur...

Sehun pov
Apahal lah ngan hyung aku ni.. Lepas satu2 masalah dia..
End pov

Akhirnya..penerbangan exo ke jeju island telah selamat sampai..exo menuju ke hotel di jeju island ..hotel tersebut berdekatan dgn tempat photoshoot mereka..di depan hotel itu terdapat pantai yg sangat cantik..
Cth gambar👇

Ramai idol di situ yg sampai di hotel tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ramai idol di situ yg sampai di hotel tersebut..termasuklah infinite,snsd,dan lain2 lagi..

Exo meletakkan barang mereka ke dalam bilik masing2..baekhyun sebilik dgn sehun..
Cth bilik sebaek 👇

Cth bilik sebaek 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
💠YOU'RE MY BIAS💠      •BBH• ✔Where stories live. Discover now