0.1

3.3K 182 73
                                    

Lily. Bugün çok tatlıydın.

Peki. Ve şey, biliyorum.

İşte benim kızım, günün nasıl geçti?

Güzeldi, gerçi Sihir Tarihi'ndeki o ödev.. Tanrım!
Hey, dur biraz! Ben sana neden cevap vermek zorundayım ki?

Hadi ama, Lily, yapma. İyilik edip gününün nasıl geçtiğini sorduk.

Şuan için bana yapabileceğin en büyük iyilik buradan gitmek olacak, Bilinmeyen.

Yapma, Potter, üzüyorsun.

Öyle mi? Pekala.

Hayır, gitme.

Lily!

//görüldü: 12.07//

Bu numaraya mesaj atmanız engellenmiştir.

Çok üzüyorsun, Potter.

Lily elindeki telefonu sinirle çevirdi.

Kimdi bu Bilinmeyen?

Nasıl bulacaktı?

Telefonunu yatağına atarken ayağa kalktı. Ortak Salon'dan çıkmak için aşağı iniyorduki, merdivenlerden yukarı çıkan Roxanne'yi gördü. Şaşkınca, tekrar yatağına geri döndü.

Neyseki Ortak Salon boştu.

Roxanne'yi Slytherin Ortak Salonu'nda görmek Slytherinler tarafından pek hoş karşılanmazdı.

"Hey, Roxie, ne işin var burada? Eğer seni görürlerse -"

"Umrumda değil, Lily - Anlat hemen, çok merak ediyorum!" dedi Roxanne Weasley heyecanla, sırıtıyordu.

"Yok bir şey, en son 'üzüyorsun, Potter' dedi ben de 'öyle mi?' diyip engelledim -"

"Naptın, naptın?" diye çığlık attı Roxanne. Kaşlarını çatmıştı. "Lily, Tanrım, onu gerçekten üzüyorsun - "

"Hey, Roxie! Sen kimin yanındasın acaba?" dedi Lily sinirle.

Roxanne sakinleşti. Mırıldanarak konuştu, "Ama, Lily - görmüyor musun ne kadar üzülmüş? Sevdiğin çocuk seni engellese ne hissedersin, söylesene?"

Lily çatık kaşlarını gevşetti, bir kaç saniye Roxanne'nin dediklerini düşündü. Sonra tekrar esli haline döndü, "Bana engeli kaldırmamı söyleme. Onu sevdiğimi sanacak!"

"Yapma, Lily." dedi Roxanne sırıtarak, "Sen de şimdiden eğlenmeye başlamadın mı? O çocuk her kimse aynı şatodayız! -" Roxanne'nin sözü kesti Lily, "Evet, Roxie. 'Şato'dayız, koskocaman bir 'şato'dayız. Herkes olabilir, dostum!" ama Weasley kızı buna aldırmadan devam etti. "Kim bilir daha ne kadar eğleneceğiz. Tüm bunları Hugo'ya anlatmaya ne dersin? Bitkibilim dersi Gryffindor ve Slytherin ortak diye duymuştum. Dersten sonra ona da anlatabiliriz!"

"Engeli kaldırmayacağım -"

"Evet, Miss Potter, kaldıracaksın." dedi Roxanne sırıtarak. Yatağın üstünde, Lily'nin yanında duran telefonu hızlıca kaptı.

"Yo, hayır!"

Roxanne'nin engeli kaldırmasıyla Bilinmeyen'den, o anda gönderdiği mesajlar gelmeye başladı - Lily okumacağını zannettiği mesajlar.

𝐌𝐨𝐨𝐧 • 𝑠𝑐𝑜𝑟𝑙𝑖𝑙𝑦 [𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin