0.6

2K 163 22
                                    

Neyin vardı bugün?

Hiçbir şeyim yok.

Evet, var. Büyük Salon'a yüzün asık bir şekilde girdin.

Bu bir şey olduğu anlamına gelmez.

Evet, gelir. Çünkü bunun yanında saçlarını at kuyruğu yapmıştın. Hemde
özensin bir at kuyruğu! Sen at kuyruğundan nefret edersin.

Bunu nereden biliyorsun?

Aslında bunu öğrenmem biraz zor olmuştu. Kızlar yatakhanesine gidecektim - yolu karıştırmakla kalmayıp bir de bir kızla karşılaştım!

Şifreyi bildiğine göre bir Slytherin olmalısın?

Yine yanlış tahmin. Evet belki de Slytherinim ama şifreyi öğrenmediğim ne malum?

Kimse sana söylemez.

Kimse bana söylemez zaten, ben öğrenirim.

Büyük söz.

Konuyu iyice dağıttın, anlat bakalım, kimmiş bu senin moralini bozan aptal.

Benim Hogwarts'ın en aptalı olduğumu söyledi. Bir kız yani.

Sen ne dedin?

"Öyle mi? Eğer bunu söylemeseydin seninde birazcık aklın olduğunu düşünebilirdim." dedim.

O ne dedi?

Düşünemeyeceğimi, çünkü beynimin yerinde koskocaman bir boşluk olduğunu söyledi.

Ve ben ne yaptım biliyor musun? "Sersemlet." diye fısıldadım.

Kız yere düştüğünde de Büyük Salon'a girdin, bu yüzden kızgındın?

Doğru, sonrada Büyük Salon'dan Profesör Slughorn tarafından çıkarıldım. Kızın ailesi gelmiş. Ceza verdiler.

Ceza ne?

Şu kütüphaneyle ilgili şeylerden işte. Ceza aldığıma inanamıyorum!

Orada olup sana yardım etmek isterdim. Ama yapamam. Kim olduğumu söylemeyeceğim. Sen beni bulacaksın.

𝐌𝐨𝐨𝐧 • 𝑠𝑐𝑜𝑟𝑙𝑖𝑙𝑦 [𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin