Ya kınadan geliyorum. Ama hani küçük biyer değil düğün salonu gibi bir yer. Kulaklarım patladı yemin ederim ajsmsjdxj
Öhöm, bölüme buyurun...
"Ah, hayır." dedi Lily, "Babam Çapulcu Haritası ve Görünmezlik Pelerini hakkında cidden daha dikkatli olmalıydı."
"Ama olmadı." dedi James sırıtarak.
"Dostum, şu Pelerin bir harika!" dedi Albus ve Scorpius'la gülüştüler.
"Sizin burada ne işiniz var?" diye sordu Lily öfleyerek.
"Yapma, Lily. Gerçekten çok sıkılmıştık!" diye isyan etti Albus. "Bizde sizi bulmaya karar verdik. Koridorlarda elimizde Haritayla boş boş geziyorduk." diye devam etti James. "Birde ne görelim! Biri Potter, ikisi Weasley üç kişinin adı 2 farklı binadan Harita'da dolanıyordu. Ne dahasıda var... Bu üç kişi nedense İhtiyaç Odası'na gidiyordu!" dedi Scorpius gülerken. "Elbette — "
James'in sözünü kesti Lily, "Merak ettiniz ve bizi takip etmeye karar verdiniz, evet."
"Ne kadar da akıllı bir kardeşiniz var." dedi Scorpius, Albus ve James'e alay eder gibi.
"Akıllı olduğumu zaten biliyorum." dedi Lily ukalaca, "Hatırlatmana gerek yoktu, Malfoy."
Scorpius'un yüzü düştü.
Malfoy demişti, sevdiği kız ona Malfoy demişti.
Dominique ortamı yumuşatmak adına, "Hadi kızlar, girelim." dedi. Üçüde girmek için adım atacakken erkeklerinde onlarla birlikte adım atmasıyla durdular.
"Pardon, nereye?" dedi Dominique kaşlarını kaldırarak.
"İhtiyaç Odası'na elbette." dedi James gülümserken.
"Önemli bir şey konuşmamız gerekiyor." dedi Lily gözlerini etrafta gezdirirken.
"Bu kadar önemli olan ne olabilir ki? Bizde gelelim, bizde belki size yardımcı oluruz?" sedi Scorpius, Lily'e bakarak.
"Cidden önemli." dedi Lily.
"Lütfen." dedi Scorpius.
"Vay canına, Scorpius, Malfoy'ların 'lütfen' diye bir kelimeyi bilip bilmediğinden şüpheleniyordum." Lily küçümseyen bakışlarla karşısındaki gri gözlere baktı.
"Lily." dedi Albus uyarırcasına, Lily omuz silkti.
"Bir şey demiyor musun, Scorp?" dedi Lily çocuğa yaklaşırken. Ondan bir baş uzunluğu kadar kısaydı.
"Demiyorum, Lils." dedi Scorpius ona yaklaşırken.
Roxanne'nin gözleri şaşkınlıktan büyüdü, "Tamam, hem siz orada olsanız zaten konuşmayacağız. Sorun yok."
"Hey, hey." dedi Albus, Lily ve Scorpius'un arasına girerek, "Yeter bu kadar."
Roxanne girmek için kapıyı açarken Dominique Lily'i bileğinden tutmuş sürüklüyordu.
Erkekler onların arkalarından İhtiyaç Odasına girerken James, "Ooo." dedi, ve Scorpius devam etti, "Kim düşündü burayı."
"Lily." dedi Dominique sırıtarak.
"Biliyordum." diye mırıldandı Scorpius. Lily ona baktı.
"Ee," dedi Albus, hepsi koltuklara otururken, Lily Scorpius'un bir koltuğa yayılmış olan James'e, "Kalksana oğlum." dediğini duydu. James homurdanarak kalktı. "N'apacağız?" diye sordu Albus.
Lily o sırada telefonunu çıkardı ve Bilinmeyen'e mesaj attı.
Merhaba, Bilinmeyen.
Merhaba, Lily.
Scorpius o sırada Albus'la bir şeyler konuşuyordu. Bilinmeyen'in Scorpius olmadığı artık kesindi.
Gençlerrr, bayramınız mübarek olsun!🎊🎉🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐨𝐧 • 𝑠𝑐𝑜𝑟𝑙𝑖𝑙𝑦 [𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔]
Fanfiction❝ Bunca zaman... sendin. ❞ Harry Potter - Yeni Nesil Hikayesi Lily L. Potter Scorpius H. Malfoy •Kapak : @MechiBlanco Selam! Bu hikaye oldukça acemilik içerir. Baştan uyarmak istedim sonra okuduğunuza pişman olmayın efenim :) sevgiler, sağlıklı günl...